Ihan tavalliset ihmiset Jooa ja Kanerva on olleet sinkkuja vasten tahtoaan koko ikänsä
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009524052.html
Miksi tavallisille ihmisille ei löydy puolisoa? Tuo Kanervakin on kaiken lisäksi nätti.
Kommentit (886)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lause kertoo siitä, miten uskomattoman hukassa naiset ovat siitä, mikä esimerkiksi tuollaisen naisen todellinen taso on. Tuo nainen ei ole yhtään 5-6/10 ihmeellisempi.
Jätän tämän vain tähän:
https://pbs.twimg.com/media/Fvms7LCXsAMaShp?format=jpg&name=900x900
6 on ylemmän tason tavis, 7 on top 20% ja 8+ on top 510%. Ylemmän tason tavis se artikkelin nainen on, ei häikäisevän kaunis tai malli/missiainesta, mutta perusnätti ja keskivertoa kauniimpi. Joku varmaan sanoisi, että hän on 6,5 eli ihan seiskan rajamailla.
Mutta se ei ole tosiaan mitään haukkumista, jos sanoo naisen (tai miehen) olevan 6.
Miten te osaatte määrittää noin tarkkaan, kuka on mitäkin tasoa? Katsotteko sen jostain taulukosta? Ja millä perusteella siis tuo nainen nyt on tasoa 6? Kysyn siksi, että itse en ainakaan osaisi ihmisistä sanoa, mitä tasoa he ovat, enkä osaisi itseänikään määrittää tasojen mukaan. Mistä te oikein katsotte nuo?
Itse arvioin sen perusteella, kun olen nähnyt paljon sellaisia kuvasarjoja, joissa on jaettu naisten ja miesten kasvoja ulkonäön mukaan asteikolla 1-10. Tuon artikkelin naisen kasvot on ehkä tasoa 6. Huom: noissa harvemmin annetaan kenelläkään 10 ja 8 on yleensä käytännössä korkein numero. 8:n naiset on jo häikäisevän kauniita, 7:n naiset sellaisia hyvin kauniita, muttei ihan missi/mallitasoa.
Yksi suosittu tubettaja on tehnyt miesten kasvoista ihan kasvojen yksityiskohtia ja tiettyjä mittasuhteita analysoimalla noita komeuden määrityksiä ja ihmiset on yleensä aika samaa mieltä niistä, eli se tyyppi on löytänyt aika hyvän kaavan ulkonäön arvioimiselle. Naisista se ei tee niitä pahemmin julkisesti, koska kanava luultavasti bännättäisiin, jos tekisi. Mutta se varmaan tekee niitä arvioita yksityisesti myös naisille.
Minäkin olen nähnyt noita kuvasarjoja, mutta eivät ne ainakaan minua auta arvioimaan tasoja. Kuvasarjassa, jonka näin, puuttui taso 10 kokonaan, mutta tasot 7-9 olivat mielestäni kaikki aika samanlaisia - lähinnähän niissä oli jotain julkkiksia. Tasolla 6 olevilla naisilla oli vain vähemmän meikkiä kuin niillä julkkiksilla ja hiukset vähemmän laitetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet arvioivat itse itsensä keskivertoa komeammaksi. Tästä syystä miehet yrittävät iskeä itseään huomattavasti korkeamman tasoisia naisia. Kyllähän se miehiä sitten vtuttaa, kun eivät saa huomiota naisilta. Sitten alkaa valitus siitä, miten naiset ovat kranttuja.
Eli minkä näköinen miehen tulee olla, jotta kannattaa yrittää niitä korkeatasoisia naisia? Jos et osaa itse kertoa, niin voin laittaa listan tähän.
Jos olet mies, niin oma tasosi on 2-3 tasoa alempana, kuin minkä tasoisia yrität iskeä.
Sinähän voit rauhassa yrittää iskeä ketä haluat, eikö niin. Et vain tule siinä onnistumaan. Joko hyväksyt tämän asian tai et.
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi hyvä tietää se kuinka vaikeeta tavismiehen on päästä naisen kanssa treffeille.. tavismies on naisille kuin ilmaa.. miehellä pitäis olla rahaa ja pituutta..
Heippa
Yritä niitä oman tasoisiasi naisia, niin onnistut. Yrität liian kauniita naisia.
Lisäksi, sinä olet naisvihaaja, ja sen kyllä jokainen nainen huomaa. Kukaan nainen ei halua olla naisvihaaja kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet arvioivat itse itsensä keskivertoa komeammaksi. Tästä syystä miehet yrittävät iskeä itseään huomattavasti korkeamman tasoisia naisia. Kyllähän se miehiä sitten vtuttaa, kun eivät saa huomiota naisilta. Sitten alkaa valitus siitä, miten naiset ovat kranttuja.
Eli minkä näköinen miehen tulee olla, jotta kannattaa yrittää niitä korkeatasoisia naisia? Jos et osaa itse kertoa, niin voin laittaa listan tähän.
Jos olet mies, niin oma tasosi on 2-3 tasoa alempana, kuin minkä tasoisia yrität iskeä.
Sinähän voit rauhassa yrittää iskeä ketä haluat, eikö niin. Et vain tule siinä onnistumaan. Joko hyväksyt tämän asian tai et.
Ok, kerrankin hyvä vastaus! Mutta en yritä iskeä ketään. Mutta jos iskisin, niin tuo sääntösi voisi olla aika passeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanervan kohdalla ei voi olla muusta kyse kuin nirsoudesta. Ei sillä, että siinä mitään väärää olisi.
Onhan tuo Jooakin ihan peruskomea? Hyvä luusto, hoikka, ok tyyli jne.
Ei nuissa kummassakan ole mitään vikaa ulkoisesti ainakaan, huono tuuri vain jos ei ole ketään sopivaa löytynyt.
Jooa vitsailee että hän epäröi puhua naisille, ettei tule pippurisumutteesta. Lisäksi hän uskoo olevansa liian tavallinen että kelpaisi.
Tuntuu että noiden kommenttien perusteella tiedän kyseisestä miehestä kaiken. Olen riittävästi lukenut täältä täsmälleen samoja ajatuksia vähemmän häveliäästi ilmaistuina.
Äläpä! Jooa kuulostaa hankkineen naiskäsityksensä... No en sano mistä. Miten 15 vuotta parisuhteessa ollut voi olla noin PIHALLA??
Sehän heitti sen vitsillä. Ja on nyt 34 ja viisi vuotta sitten jäänyt sinkuksi 14 vuotta kestäneestä suhteesta. Tarkoittaa sitä, että suhde on aloitettu 15-vuotiaana. Teininä suhteiden aloittaminen on vähän eri asia kuin aikuisena.
Totuudet sanotaan yleensä vitsin varjolla. Sinä päivänä on kasvanut aikuiseksi kun tajuaa, että naurahdus ei mitätöi sitä mitä henkilö sanoi.
Niin niin, siis myönsi että on epävarma sen suhteen, miten naisia tulisi lähestyä. On siis sosiaaliseti vähän kömpelö. En nyt lähtisi mitään hirveän pitkälle meneviä johtopäätöksiä vetämään yhdestä repliikistä.
Kun se repliikki on täsmälleen sama mitä naisvihaajat tuuttaavat tälle palstalle vuodesta toiseen, olisi todella typerää jättää asia huomiotta.
Naiset ovat tälläkin palstalla yksilöinä ja kollektiivina ilmaisseet halunsa olla rauhassa.
En muista, että yksikään nainen olisi koskaan valittanut aloitteiden puutetta.
sulla on valikoiva muisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemissani ikisinkuissa on jokin häiritsevä ja kumppaniehdokkaita pelottava ominaisuus, kuten äkkipikaisuus. Ei ihme jos ei tärppää.
Toisaalta moni kuspääkin löytää itselleen kumppanin.
Tunnetko satoja vai kenties tuhansia äkkipikaisia ikisinkkuja? Jos et, havainnollasi ei ole juurikaan mitään merkitystä, vaan se on pelkästään yleistystä jolla koetat leimata ikisinkkuja.
Sanoin "jokin häiritsevä ominaisuus", KUTEN äkkipikaisuus. Joillain se häiritsevä ominaisuus on jokin muu. Kuitenkaan en ihmettele yhdestäkään sinkkututtavasta sitä, miksi ovat sinkkuja.
Minäkin tunnen monia parisuhteessa eläviä, joista ihmettelen miten ovat koskaan suhteeseen päätyneet.
Minä myös, kuten aiemmin sanoinkin. Jokin syy siihen kuitenkin on, miksi joku on aina sinkku.
Ei siihen tarvita mitään syytä, että on aina sinkku. Ihminen syntyy tähän maailmaan valmiiksi sinkkuna, ja sen asiantilan muuttumiseen on jokin syy.
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi hyvä tietää se kuinka vaikeeta tavismiehen on päästä naisen kanssa treffeille.. tavismies on naisille kuin ilmaa.. miehellä pitäis olla rahaa ja pituutta..
Ai, minusta aika moni pitkä ja/tai varakas/hyvätuloinen mies on ihan tavis. Ja myös epäkiinnostava. Mies on kiinnostava, jos hän vetää puoleensa seksuaalisesti, ja siihen vaikuttaa persoona, kommunikointi, ulkonäkö myös, ja miten juuri minulla ja hänellä synkkaa. Seksuaalinen yhteensopivuus on minulle todella tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanervan kohdalla ei voi olla muusta kyse kuin nirsoudesta. Ei sillä, että siinä mitään väärää olisi.
Ei nuissa kummassakan ole mitään vikaa ulkoisesti ainakaan, huono tuuri vain jos ei ole ketään sopivaa löytynyt.
No eiks noi vois olla toistensa kanssa? Sopiva pari ulkoisestikin.
No ei kyllä ole mun silmään ollenkaan sopiva pari ulkoisesti. Nää pelaavat ihan eri sarjoissa geneettisesti.
Samaa mieltä. Mies on näistä tasokkaampi.
Selitys tasoeroon löytyy vartalosta. Kanerva on todella ylipainoinen ja mies on pitänyt itsensä timmissä kunnossa.
Pelkästään vartaloko sen "tason" määrittää, eikä esim. kasvot, hiukset ym.? Meillä on ehkä hieman eri käsitys. Toi nainen olisi lottovoitto tuolle miehelle.
Samaa mieltä. Nämä kaksi eivät ole lähelläkään samaa tasoa.
Tuo mimmi on oikeasti aika hyvännäköinen. Mies sen sijaan on aika I.ncel tasoa ulkonäkönsä puolesta (pahoittelut kyseiselle herralle jos luet tämän).
Kanerva on kaunis joo, mutta ei toi mies ole mikään tasoton myöskään! Varmasti löytää kivan naisen pian.
Molemmat ovat käyneet terapiassa ja sen kyllä huomaa heti puhetyylistä: tulevan kumppaninkin pitää tietysti sanoittaa, kipuilla, työstää itseään, kohdata varjonsa, keskittyä henkiseen kasvuprosessiinsa jne. Tuossahan sanottiin ihan suoraan, että K. ei halua seurustella kenenkään sellaisen kanssa, joka ei ole samalla henkisellä tasolla kuin hän itse. Jeesusta ja Buddhaa odotellessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiks noi vois olla toistensa kanssa? Sopiva pari ulkoisestikin.
No ei kyllä ole mun silmään ollenkaan sopiva pari ulkoisesti. Nää pelaavat ihan eri sarjoissa geneettisesti.
Samaa mieltä. Mies on näistä tasokkaampi.
Selitys tasoeroon löytyy vartalosta. Kanerva on todella ylipainoinen ja mies on pitänyt itsensä timmissä kunnossa.
Pelkästään vartaloko sen "tason" määrittää, eikä esim. kasvot, hiukset ym.? Meillä on ehkä hieman eri käsitys. Toi nainen olisi lottovoitto tuolle miehelle.
Samaa mieltä. Nämä kaksi eivät ole lähelläkään samaa tasoa.
Tuo mimmi on oikeasti aika hyvännäköinen. Mies sen sijaan on aika I.ncel tasoa ulkonäkönsä puolesta (pahoittelut kyseiselle herralle jos luet tämän).
Tuskinpa on i n c e l, jos on 14 vuoden parisuhde takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seis, Jooa kertoo siis naisille 2018 alkaneesta masennuksesta TINDERISSÄ viestillä?
Sairaushistoriat eivät kuulu alkutapailuun, eivät sen enempää peräpukamat kuin mielialahäiriötkään. Kertoo jonkin sortin sosiaalisen silmän puutteesta ja rajattomuudesta.Sanoisin, että enemmän pelosta. Ja tässäkin on vähän kahta koulukuntaa, että pitääkö sitä salailua valehteluna vai ei, niin siinä on aina vähän kahden vaiheilla mitä kertoa ja mitä ei.
Ja mä voin ainakin henkilökohtaisesti sanoa, että jos löytyisi vaikka kaksisuuntaista tai epävakaata diagnoosina, niin haluaisin kyllä asiasta tietää ihan hyvissä ajoin.
Alkutapailu on tietysti venyvä käsite, mutta ainakaan ensitapaamisella en tilittäisi kaikkia diagnoosejani. En välttämättä kertoisi niistä edes omalle äidilleni tai parhaalle kaverilleni, joten miksi ihmeessä kertoisin jollekin ventovieraalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ei vastannut kysymykseen, minkä näköisen miehen kannattaa yrittää niitä korkeatasoisia? Mitä ominaisuuksia tällaisessa miehessä on?
"kyllä itseään pitäisi osata rakastaa ennen kuin ...blaa blaa"
Olen todella väsynyt tähän ajatukseen, että ihmisten pitää olla ehdottamasti valmiita, kypsiä, kaikki lapsellisuudet pitää olla käsitelty, itseluottamus tapissa jne. ennen kuin voi ryhtyä parisuhteeseen. Kahden aikuisen läheisin suhdehan on juuri se paikka, jossa voi kasvaa. Siinä vaan pitää antaa itselle ja kumppanille lupa olla keskeneräisiä. Apua saa hakea, mutta silti, kasvuvaraa on kaikilla. Eikä tarvitse ajatella, että ihan sama, pärjään aivan yhtä hyvin yksinkin, vaan voi rehellisesti olla sitä mieltä, että kumppani toisi elämään paljon arvokasta mitä yksin eläjänä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ei vastannut kysymykseen, minkä näköisen miehen kannattaa yrittää niitä korkeatasoisia? Mitä ominaisuuksia tällaisessa miehessä on?
Pitää olla älyä ja ymmärrystä. Älyissään olevan ei tarvitse kysellä, mitä ne ominaisuudet ovat, joita naiset arvostavat. Tai pyytää selitystä, millainen on korkeatasoinen ulkonäkö. Ihan naurettavaa
Vierailija kirjoitti:
Olen todella väsynyt tähän ajatukseen, että ihmisten pitää olla ehdottamasti valmiita, kypsiä, kaikki lapsellisuudet pitää olla käsitelty, itseluottamus tapissa jne. ennen kuin voi ryhtyä parisuhteeseen. Kahden aikuisen läheisin suhdehan on juuri se paikka, jossa voi kasvaa. Siinä vaan pitää antaa itselle ja kumppanille lupa olla keskeneräisiä. Apua saa hakea, mutta silti, kasvuvaraa on kaikilla. Eikä tarvitse ajatella, että ihan sama, pärjään aivan yhtä hyvin yksinkin, vaan voi rehellisesti olla sitä mieltä, että kumppani toisi elämään paljon arvokasta mitä yksin eläjänä ei saa.
Sitä tämä nyt kuitenkin on. Naisten ei tarvitse enää vain tyytyä johonkin. Nyt on omat rahat, oma kiva kerrostaloasunto ja oma elämä. Jos siihen tulee täydellinen mies, niin mikä ettei. Muutoin voi elää yksin. Miksi kukaan näinä aikoina alkaisi korjaamaan jotain keskeneräistä kumppania, kun voi odottaa valmista?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on toki läpi elämänsä tietyllä lailla keskeneräinen, mutta kyllä se silti niin on, että niiden ihmisten suhteissa on eniten ongelmia, jotka eivät ole suhteeseen valmiita, jotka ovat epäkypsiä ja joilla ei ole lapsellisuudet käsitelty. Silloin tulee juuri draamaa, ylilyöntejä, riitoja, ja omia epävarmuuksia puretaan kumppaniin. Itse en suinkaan lähtisi siitä, että suhde on paikka, jossa voi kasvaa, vaan kyllä suhteeseen kannata ryhtyä vasta sitten, kun on oikeasti kasvanut henkisesti riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tämä nyt kuitenkin on. Naisten ei tarvitse enää vain tyytyä johonkin. Nyt on omat rahat, oma kiva kerrostaloasunto ja oma elämä. Jos siihen tulee täydellinen mies, niin mikä ettei. Muutoin voi elää yksin. Miksi kukaan näinä aikoina alkaisi korjaamaan jotain keskeneräistä kumppania, kun voi odottaa valmista?
Sinä et ole itse täydellinen, joten et tule saamaan täydellistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toista ihmistä liitossa korjatakaan, siitä nimittäin ei tule yhtään mitään. Se on jokaiselle oman kasvun paikka eikä sen kumppanin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä lause kertoo siitä, miten uskomattoman hukassa naiset ovat siitä, mikä esimerkiksi tuollaisen naisen todellinen taso on. Tuo nainen ei ole yhtään 5-6/10 ihmeellisempi.
Jätän tämän vain tähän:
https://pbs.twimg.com/media/Fvms7LCXsAMaShp?format=jpg&name=900x900
6 on ylemmän tason tavis, 7 on top 20% ja 8+ on top 510%. Ylemmän tason tavis se artikkelin nainen on, ei häikäisevän kaunis tai malli/missiainesta, mutta perusnätti ja keskivertoa kauniimpi. Joku varmaan sanoisi, että hän on 6,5 eli ihan seiskan rajamailla.
Mutta se ei ole tosiaan mitään haukkumista, jos sanoo naisen (tai miehen) olevan 6.
Miten te osaatte määrittää noin tarkkaan, kuka on mitäkin tasoa? Katsotteko sen jostain taulukosta? Ja millä perusteella siis tuo nainen nyt on tasoa 6? Kysyn siksi, että itse en ainakaan osaisi ihmisistä sanoa, mitä tasoa he ovat, enkä osaisi itseänikään määrittää tasojen mukaan. Mistä te oikein katsotte nuo?
Itse arvioin sen perusteella, kun olen nähnyt paljon sellaisia kuvasarjoja, joissa on jaettu naisten ja miesten kasvoja ulkonäön mukaan asteikolla 1-10. Tuon artikkelin naisen kasvot on ehkä tasoa 6. Huom: noissa harvemmin annetaan kenelläkään 10 ja 8 on yleensä käytännössä korkein numero. 8:n naiset on jo häikäisevän kauniita, 7:n naiset sellaisia hyvin kauniita, muttei ihan missi/mallitasoa.
Yksi suosittu tubettaja on tehnyt miesten kasvoista ihan kasvojen yksityiskohtia ja tiettyjä mittasuhteita analysoimalla noita komeuden määrityksiä ja ihmiset on yleensä aika samaa mieltä niistä, eli se tyyppi on löytänyt aika hyvän kaavan ulkonäön arvioimiselle. Naisista se ei tee niitä pahemmin julkisesti, koska kanava luultavasti bännättäisiin, jos tekisi. Mutta se varmaan tekee niitä arvioita yksityisesti myös naisille.
Minäkin olen nähnyt noita kuvasarjoja, mutta eivät ne ainakaan minua auta arvioimaan tasoja. Kuvasarjassa, jonka näin, puuttui taso 10 kokonaan, mutta tasot 7-9 olivat mielestäni kaikki aika samanlaisia - lähinnähän niissä oli jotain julkkiksia. Tasolla 6 olevilla naisilla oli vain vähemmän meikkiä kuin niillä julkkiksilla ja hiukset vähemmän laitetut.
Tuosta löydät lukuisia esimerkkejä.
Tästä linkistäsi tuli mieleen yksi ongelma, mikä tulee vastaan niin tässä kuin myös niissä taulukoissa - niissä ilmeisesti on aina jotain amerikkalaisia ihmisiä, muutama voi olla aasialaistaustainen ja ehkä pari afrikkalaistaustaista, mutta esim. yhtäkään suomalaisen näköistä niissä ei ole. En ainakaan itse osaa mitenkään soveltaa amerikkalaisista julkkiksista tehtyä taulukkoa suomalaisiin. Ja itseäni miellyttää nimenomaan suomalaiset piirteet, joten en tee mitään sillä tiedolla, että jonkun taulukon mukaan joku amerikkalainen mies on "huipputasoa". Jos hän kerran ei ulkoisesti miellytä minua, niin millä perusteella minun pitäisi pitää häntä huipputasona? Ja edelleenkään en osaa näiden taulukoiden avulla määrittää kaikkien niiden miesten tasoja, joita tapaan työpaikalla, baareissa, harrastuksissa, vapaa-ajalla tai vaikka aiemmin opiskeluissa. Ja samoin en osaa itseäni sijoittaa yhdellekään tasolle, jos katson kuvagalleriaa täysin erinäköisistä ihmisistä, joista mielestäni kukaan ei muistuta minua niin tyylin kuin piirteiden puolesta. Vai onko ideana, että kaikki, jotka eivät näytä amerikkalaiselta, ovat alinta kastia???
Kun käytät yleistä maalaisjärkeä, niin osaat sijoittaa kyllä suomalaiset miehet täsmälleen noille samoille tasoille. Niin paljoa emme toisistamme eroa, koska joka tapauksessa kaukasialainen ulkonäkö on ainut naisten hyväksymä etnisyys.