Tilasin itselleni kesämekon
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuosi ja malli?
Semmonen puolisääreen pienillä puhvihihoilla. Pellavaa. Kuvassa näytti kivalle.
Päätin että tänä kesänä ostan vain yhden uuden kesävaatteen ja tilasin Ritva Fallalta ihanan sinisen pellavamekon.
Vierailija kirjoitti:
Päätin että tänä kesänä ostan vain yhden uuden kesävaatteen ja tilasin Ritva Fallalta ihanan sinisen pellavamekon.
Minä olen ostanut jo kaksi pellavamekkoa tulevalle kesälle.
Laitoin omat (ylimääräiset) kesävaatteet myyntiin tori.fi hin. Vielä ei ole niin kesäiset kelit joten ei ole kauppoja tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuosi ja malli?
No hyvä että pellavaa. Säikähdin jo, että polyesteria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuosi ja malli?
No hyvä että pellavaa. Säikähdin jo, että polyesteria.
Emmä semmosia osta. Puuvillaa tai jotain sekoitetta mutta ei ikinä pelkkää polyesteria. Mutta pellavaan olen tykästynyt. Onhan se vähän ryppyinen helposti mutta se ei haittaa kun se on ryppyinen joka tapauksessa. Ja on viileä ja lämmin yhtäaikaa.
Suomalainen ostaa keskimäärin 38 vaatetta vuodessa (uutena tai käytettynä). Lehdestä luin. Maapallon kestävyyden kannalta sopiva määrä on 7 uutta vaatetta vuodessa. Tämä oli kirjassa Planetaarinen vaatekaappi.
Aion pyrkiä enintään tuohon seitsemään tänä vuonna. Tähän mennessä olen ostanut 3 vaatetta (2 paitaa ja urheilutrikoot).
Kiitti kun muistutitte. Nykyään kesät on niin paahtavia että ostan ensimmäisen mekkoni. Onko siis pellava vilpoisin materiaali 💃
Minun kesämekkoni on tänä vuonna popliinia. Pellavaa on jo muutama. Nyt lappuhaalareissa pipo päässä odottelen lämpimiä kelejä.
Mulla on viime kesästä jäljellä kaksi käyttämätöntä kesämekkoa, hintalaputkin roikkuu niissä vielä. Löysin ne, kun siivosin vaatehuoneen, samoin yhdet käyttämättömät Puman kesätennarit, vielä laatikossaan. Oli niin huono kesä, että en käyttänyt läheskään niin paljon mekkoja, kuin yleensä. Katsotaan saanko niille tämä kesänä jo käyttöä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kiitti kun muistutitte. Nykyään kesät on niin paahtavia että ostan ensimmäisen mekkoni. Onko siis pellava vilpoisin materiaali 💃
On. Taitaa se olla. Silkkikin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen ostaa keskimäärin 38 vaatetta vuodessa (uutena tai käytettynä). Lehdestä luin. Maapallon kestävyyden kannalta sopiva määrä on 7 uutta vaatetta vuodessa. Tämä oli kirjassa Planetaarinen vaatekaappi.
Aion pyrkiä enintään tuohon seitsemään tänä vuonna. Tähän mennessä olen ostanut 3 vaatetta (2 paitaa ja urheilutrikoot).
Jaa. Mä ostan vain tarpeeseen enkä laskeskele tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, että ihan pyrkiä. Ostaa laadukkaat vaatteet niin ei tarvi ostella. T. 4 vuotta sitten asusteen/vaatteen ostanut. Noh, olenkin mies.
Mikä kuosi ja malli?