Miehet mitä ajattelette naisista jotka ovat epätoivoisia
Kommentit (17)
No täällä on yksi epätoivoinen nainen joka ei millään saa miestä itselleen.
Olet ollut vain väärässä paikassa väärään aikaan. Tai ujo ja hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa?
Olin pari viimeistä vuotta todella pohjalla henkisesti ja sen myötä myös epätoivoinen. En vetänyt puoleeni kuin päihdeongelmaisia, narsisteja tai niin pahoin traumatisoituneita miehiä, että oireilivat pahasti (esim. pakonomainen valehtelu).
Totesin, että nyt on pakko laittaa stoppi deittailulle kokonaan. Aloin laittaa asioita pikku hiljaa kuntoon. Katsotaan joskus ensi vuoden puolella EHKÄ uudelleen.
Toisaalta ne "hyvät" miehet, joita sain kumppaneikseni nuorempana ja hoikempana, olivat hekin jotenkin piilomisogynistejä korkeine vaatimuksineen naisten suhteen.
Olin n. 50kg/155cm ja moni toivoi josko hieman kiinteyttäisin vaikka tosta ja tosta kohtaa. Yhdessä vaiheessa sitten laihduin tuosta vielä sen verran, että kuukautiset lakkasivat. Silloinen poikaystävä totesi kummastellen, että "nythän sulla on aikalailla pojan perse". Kun mikään ei kelpaa.
Olen jotenkin nyt vaan hyväksynyt sen, että paras on kun on itse itselleen hyväksyvä/"paras ystävä". Olin ennen todella riippuvainen toisista ihmisistä jotenkin turvana ja tukena ja sen myötä katsoin ihme perseilyä sormien läpi. En tarvitse suhdetta, vaikka olisihan se toisinaan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa?
Veikkaan että olen liian vanha ja köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa?
Täältä saa parrua berberiin mieluiten kuivana. Jorma69@hotmail.com
Riippuu epätoivon syystä. Tunnen sympatiaa, jos syynä lapsen kuolema tai 5. keskenmeno. Naurattaa, jos syynä ettei saa tarpeeksi kinuskikäätelöä tai että naapurillaan on uusi auto.
Määrittele epätoivoinen, toiset naiset sanovat olevansa epätoivoisia kun alentuu tekemään miehelle aloitteen kun se on miesten tehtävä ja toiset naiset sanoo olevansa epätoivoisia kun yrittää lähes jokaista miestä vaikka se on miesten tehtävä
Vierailija kirjoitti:
Olin pari viimeistä vuotta todella pohjalla henkisesti ja sen myötä myös epätoivoinen. En vetänyt puoleeni kuin päihdeongelmaisia, narsisteja tai niin pahoin traumatisoituneita miehiä, että oireilivat pahasti (esim. pakonomainen valehtelu).
Totesin, että nyt on pakko laittaa stoppi deittailulle kokonaan. Aloin laittaa asioita pikku hiljaa kuntoon. Katsotaan joskus ensi vuoden puolella EHKÄ uudelleen.
Toisaalta ne "hyvät" miehet, joita sain kumppaneikseni nuorempana ja hoikempana, olivat hekin jotenkin piilomisogynistejä korkeine vaatimuksineen naisten suhteen.
Olin n. 50kg/155cm ja moni toivoi josko hieman kiinteyttäisin vaikka tosta ja tosta kohtaa. Yhdessä vaiheessa sitten laihduin tuosta vielä sen verran, että kuukautiset lakkasivat. Silloinen poikaystävä totesi kummastellen, että "nythän sulla on aikalailla pojan perse". Kun mikään ei kelpaa.
Olen jotenkin nyt vaan hyväksynyt sen, että paras on kun on itse itselleen hyväksyvä/"paras ystävä". Olin ennen todella riippuvainen toisista ihmisistä jotenkin turvana ja tukena ja sen myötä katsoin ihme perseilyä sormien läpi. En tarvitse suhdetta, vaikka olisihan se toisinaan kiva.
Minusta on vain kiva tietää kun kukaan ei petä minua tänäänkään, ei mies enkä minä itseäni, että katsoisin sellaista elämää parisuhteessani missä minua halveksitaan ja nöyryytetään niin kotona kuin julkisesti joko naamani edessä tai selkäni takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa?
Veikkaan että olen liian vanha ja köyhä.
Köyhyys tuskin voi olla este. Ikä voi olla jos kumppani tahtoo omia lapsia.
Sinulla on ollut vain huonoa onnea miesten kanssa. Joskus voi olla pienestäkin kiinni ja löytää sattumalta sen juuri sinulle sopivan kumppanin mutta yleensä suhteet ovat aikamoista arpapeliä. Alussa kaikki voi olla ihanaa mutta sitten alkaa paljastumaan niitä ei niin mukavia piirteitä toisessa. Joskus niihin sopeutuu mutta itse ajattelen kuitenkin niin että meillä on vain tämä yksi elämä joten miksi sitä pitäisi tuhlata sellaiseen mitä oikeasti ei halua. Tsemppiä kuitenkin vaikka sen toivottaminen tuntuu ehkä aika kliseiseltä. Kyllä se oikea sieltä jostain tulee vastaan kun pidät silmäsi auki ja olet rehellinen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa?
Lähes kaikissa tämmöisissä tapauksissa on yhdistävänä tekijänä ne epärealistiset vaatimukset omaan tasoon nähden
Epätoivoisuudesta kannattaa pyrkiä eroon. Ei miesten takia, vaan puhtaasti oman elämänlaadun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa?
Lähes kaikissa tämmöisissä tapauksissa on yhdistävänä tekijänä ne epärealistiset vaatimukset omaan tasoon nähden
Ei ole ollut tarjolla minkään tasoisia miehiä. Oletettavasti ne miehet jotka olisi tasollani eli aikalailla pohjalla haluaa omaa tasoaan parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa?
Ei ole ollut tarjolla minkään tasoisia miehiä. Oletettavasti ne miehet jotka olisi tasollani eli aikalailla pohjalla haluaa omaa tasoaan parempaa.
Oletko yrittänyt lähestyä miehiä vai odotatko heidän tekevän aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset saa?
Juoppo narkkarikin haluaa sen työssäkäyvän virkanaisen korkeakoulututkinnolla, koska tarvitsee jonkun joka maksaa viinat ja huumeet sekä pystyy kustantamaan pelit ja härpäkkeet kun tämä loisii kotona työttömänä.
En tiedä. En ole koskaan tavannut epätoivoista naista.