Minusta tuntuu oikeudenmukaiselta maksaa Juha Sipilälle sopeutumisrahaa
Kyllähän monimiljonääri on sopeutumisrahansa ansainnut ja varmasti sentarvitsee pärjätäkseen. Nälkäähän Juha näkisi, jos ei sopeutumisrahaa saisi.
Hieno systeemi kertakaikkiaan.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pikku-Juhalla oli niiiiiin rankkaa leikata ja kikyttää että on nyt on ansainnut ekstrarahaa sijoitussalkkuunsa.
Vakuutuskuoreen veli hyvä, vakuutuskuoreen. Ettei vaan joudu Suomeen veroja maksamaan.
Rikkailla on eri säännöt ja nämä sitten kertovat kuinka talous on kuralla ja pakko on leikata.
En kehtaisi Juhana naamaani ulkona näyttää. Totaalisen ahne paska koko mies.
Kyllä minä luulin, että ne olivat minun rahojani..
Olen nyt kuntouttavassa työtoiminnassa, ja tarvitsen ehdottomasti sopeutumisrahaa, jollen saakaan palkkatyötä, palkkatuettua työtä, työkokeilua samassa paikassa tai edes jatkaa kuntouttavaa. Ainakin 144 euroa vähemmän tuloissa näkyy hyvinvoinnissani jo yhden kuukauden jälkeen.
Toisilla on miljoonaomaisuus ja tulot, joista voisi hyvin säästää ja saavat silti jotain hemmetin sopeutumisrahaa. Miksen saa edes palkkatyötä?
Hain muuten kuntouttavaan ihan itse, kun alkoi pää hajota mitään tekemättömyyteen. Opiskelemaan hakukin torpattiin, vaikka motivaatiotani kehuttiin poikkeuksellisen korkeaksi.
Todellisuus, jota kaikki eivät pääse kokemaan, eivätkä halua edes uskoa koska työttömät vaan pitää sohvaa selässä ja juo kaljaa, piikittää kannabista ja räkii kattoon ja kaikki tämä j-ä-r-j-e-t-t-ö-m-ä-n suurilla kela tuilla.
Jos sopeutumisrahaa maksetaan, niin sitä pitää maksaa jokaiselle siihen oikeutetulle näiden varallisuudesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos sopeutumisrahaa maksetaan, niin sitä pitää maksaa jokaiselle siihen oikeutetulle näiden varallisuudesta riippumatta.
Se pitää kuitenkin hakea. Voi olla hakemattakin.
Sopeutumisrahaa ei ole mikään pakko hakea. Lisäksi: Kansanedustaja on sopeutumisrahaa hakiessaan velvollinen ilmoittamaan Kevalle ansio- ja pääomatulojensa määrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se pitää kuitenkin hakea. Voi olla hakemattakin.
Taisi Sipilä olla ihan ensimmäisten joukossa hakemassa. Niin köyhä mies Juha on.
Olisiko väärin olettaa ettei muissa ryhmissä olisi sipilöitä? Varmaan suurin osa käyttää heille kuuluvat etuudet.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko väärin olettaa ettei muissa ryhmissä olisi sipilöitä? Varmaan suurin osa käyttää heille kuuluvat etuudet.
Minulla on miljoonaomaisuus, en ole hakenut työmarkkinatukea, vaikka olisin siihen oikeutettu.
Tuleeko Juhalle työnhakuvelvollisuus 4 paikkaa/kk? Milloin kuntouttavaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Juhalle työnhakuvelvollisuus 4 paikkaa/kk? Milloin kuntouttavaan?
Olisipa kiva nähdä Juha kuntouttavassa paikassa pitkäaikaistyöttömien parissa saarnaamassa Kikystä. Voisi tulla tukala olo Juhalle. Ajatuksena saa nauramaan. Sinne vaan kansan joukkoon..
Mitähän tapahtuisi? Veikkauksia
Tulisiko mellakoita kun köyhät hermostuisivat Juhaan?
Muistakaa, että Juha osti omat jugurttinsa pääministerikaytenaan, joten on vain oikeus ja kohtuus nyt maksaa hänelle jotain takaisin.
Voi, kun haluaisin Juhan kuntouttavaan pitkäaikaistyöttömien pariin. Saisi Juha maistaa tavisten elämää. Haluaisin, että köyhät saisi kertoa Juhalle tuntemuksiaan...
Kyllä pikku-Juhalla oli niiiiiin rankkaa leikata ja kikyttää että on nyt on ansainnut ekstrarahaa sijoitussalkkuunsa.