Miksi olen miehille se ns. viimeinen pysäkki ennen bussin tuloa?
Näin on käynyt jo useamman kerran elämäni varrella. Ja nyt se tapahtui taas!
Bussi on siis tässä metaforassa se tuleva vaimo ja lapsiperhe härdelli ja minä olen kevyt tapailu ja seksi.
Joskus mies on pitänyt molempia yhtä aikaa ja olen aina ollut se, jonka sydän särjetään. Kerran mies jopa ehdotti, että otan vastaan uuden työn lähempänä häntä, jotta voidaan olla enemmän yhdessä. Mies vaan unohti kertoa, että oli menossa kihloihin tulevan vaimonsa kanssa myös. Nyt mies halusi, että lähdemme yhdessä reissuun, mutta unohti kertoa, että on myös menossa naimisiin tulevan vaimonsa kanssa. Minusta tuntui siltä kuin olisin emotionaalisesti jäänyt bussin alle.
Kommentit (434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla toki, mutta veikkaan että olet ollut aika helppo saalis miehille, koska harvemmin varatuilla on paljoa aikaa liehitellä uusia tuttavuuksia. Itse miehenä arvioin aina kuinka helposti nainen antaa. Heti antavat laitetaan kevyttä viihdettä osioon ja vaikeasti antavia harkitaan vakavampaan suhteeseen. Arvioin siis sitä kuinka todennäköistä on, että nainen kännipäissään esim hyppäisi hetken mielijohteesta vieraaseen sänkyyn.
Ja sitten avioliitossa petät kun nainen haluaa seksiä kerran vuodessa? Ja muistat varmasti valehdella viihdenaisille? Olet kuvottava ja arvoton ihminen ja sinun pitäisi unalive itsesi.
Heh eli mielestäsi jos nainen ei heti ole valmis hyppäämään tuntemattoman kanssa sänkyyn niin nainen ei haluu kuin kerran vuodessa? Salli mun nauraa
Ap, huonoa tuuria. Valitsemiesi miesten mielestä sinusta on puuttunut joku ja siksi ovat jatkaneet matkaa. Jollekin se on ulkonäkö, toiselle ammatti, huumorintaju tai mikä tahansa piirre mitä nyt voi olla. Jatka omaa elämää vaan eteenpäin.
Jos oikein pahasti kiinnostaa niin voihan sitä kysyä että onko ollut joku isompikin syy miksi ei ole kelvannut, sittenpähän senkin tietäisi eikä tarvitse märehtiä sitäkää. Ei ne vaan välttämättä kerro sitä oikeaa syytä.
Oletko miettinyt että onko näillä miehillä ollut joku muu yhteinen piirre?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas vituttaa, kun nuorempana en löytänyt vakisuhdetta, jotta olisin saanut perustettua perheen, jota aina toivoin. Nyt sitten yli nelikymppisenä vastaan on tullut mukavia ja herttaisia naisia, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita. Kyllä sitä kysyy kohtalolta, että miksi vasta nyt, kun on jo liian myöhäistä. Vai onko se vain niin, että nuo naiset ovat niin paljon "aikuistuneet", että heillä on kumppanille eri pääkriteerit, kuin mitä ne olivat nuorempana. No, mene ja tiedä, mutta sama se jo tässä vaiheessa.
Voihan olla että katselit silloin nuorena juuri niitä naisia joita muutkin miehet halusi? niitä suosituimpia.
Vastaan erinä: ymmärräthän, että naisissa on paljon suurempi määrä ihan hyvännäköisiä naisia, joita miehet haluavat melko tasaisesti? Naisen ei siis tarvitse olla yhtä jumalaisen kaunis, kuin miehen täytyy olla naisille komea, jotta suurin osa miehistä pitää jostain naisesta. Sen sijaan miehissä variaatio ulkoisesti on paljon pienempää ja vain mitättömän pieni osa miehistä ylittää komean miehen kriteerin naisten asteikoilla. Miesten komeus on todella kapea käsite.
Miksi jankkaat komeasta? Onko se muka joku pääkriteeri parisuhdetta etsittäessä? Perinteinen komeuden-käsite on todellakin kapea, mutta itse ainakaan en ole koskaan ajatellut, että mieheni pitäisi olla nimenomaan komea. Minusta tärkeintä on, että on riittävän mukavannäköinen, eli ei siis ole liian ruma omaan silmääni. Mutta komea, ei todellakaan täydy olla.
Ei tarvitse olla komea tai kaunis löytääkseen rakkauden <3
tavismiehen tavisvaimo
Juu, mutta en puhukaan rakkaudesta. Puhun seksistä ja naisista. Komeus kyllä helpottaa myös rakkauden löytymistä huomattavasti, vaikkei sitä etsisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa ei kannata harrastaa seksiä vähintään kolmeen kuukauteen uuden miehen kanssa. Tapaamisia VAIN julkisilla paikoilla, juhlissa tms. Ei mitään kyläilyjä toisten luokse. Kaveripiirin vaihtoa olisin myös ehdottanut, mutta se olikin ilmeisesti jo tapahtunut.
(Seuraavaksi joku vinkuu, että naisetkin tykkäävät seksistä ja miksi pitäisi pidättäytyä, kyllä seksi kuuluu tutustusmisvaiheeseen, en missään nimessä aio olla ilman paria kuukautta!!!)
Kannattaa myös suhtautua todella kriittisesti kaikenlaisiin tulevaisuuspuheisiin. Monet miehet koukuttavat naisen (eli manipuloivat) emotionaalisesti maalailemalla kuvia ruusuisesta, yhteisestä tulevaisuudesta. Tyyliin "Sä oot just kaikkea sitä, mitä haluan tulevalta vaimolta" tai "Sitten kun me mennään sinne ja tehdään se ja se juttu yhdessä, niin..." Moni nainen menee ihan sekaisin tällaisesta ja uskoo, että se on hyvä merkki ja että mies on kiinnostunut vakavasta suhteesta.
Englanninkielisillä on hyvä sanonta: Talk is cheap. Kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa, koska puhuminen ei vaadi ihmiseltä mitään, mutta oikeasti vain teoilla on väliä. Mitä enemmän mies on valmis tekemään puolestasi, sitä vakavemmin hän on liikkeellä. Ei nyt tietenkään kannata hyppyyttää miestä naurettavan paljon, mutta vähän voi testailla, jääkö kaikki vain sanojen tasolle vai tekeekö mies myös jotain asioiden eteen, onko valmis auttamaan sinua jne.
Entä oletko sellainen vaatimaton nainen, joka ei missään nimessä halua olla kenellekään vaivaksi tai vaikuttaa "hankalalta"? Joka aina ymmärtää eikä halua vaatia liikaa miehiltä, koska olet pärjäävä ja reilu tyyppi? Jota ei haittaa viime hetken peruutukset? Tai jolle sopii, että mies tulee käymään luonasi illalla (panemassa sinua), vaikka hänestä ei ole muuten kuulunut hetkeen, koska on ollut vähän kiireitä? Tai kun mies sanoo, että voidaanko sittenkin viettää koti-ilta ja tuotko pizzaa tullessasi, niin sanot vain, että toki, etkä näytä miehelle pettymystäsi?
Tällaisesta luonteenpiirteestä sinun täytyy pyrkiä eroon. Miehet eivät kunnioita liian helppoja ja vaatimattomia naisia, vaikka naisten mielestä tuollainen helppo, rento, ymmärtävä luonne olisikin kaiken järjen mukaan myönteinen juttu.
Hirveetä kuraa. Kukaan mies ei kiinnostu tuollaisesta, paitsi jos ei ole nähnyt naista ikinä.
Todella yllättävää, että naisten palstalla lauantai-iltana viihtyvä ylijäämämies kokee kurana sen, että miehiltä vaaditaan jotain.
Sellainen mies, jonka sinäkin naisena haluat, ei jaksa katsoa tuollaista pelleilyä. "Kolme kuukautta ilman seksiä", niin sinun haluamasi mies harrastaa seksiä kymmenen naisen kanssa tuossa ajassa. Kuvitteletko, että tuollaiset pelit ovat jotenkin tehokkaita ja auttavat löytämään paremmin parisuhteen?
Nykytutkimusten mukaan 66 % sinkkumiehistä ei saa seksiä ollenkaan, mutta sitten kun tulee vastaan kiva nainen, yhtäkkiä siitä selibaatista tuleekin maailmaa suurempi ongelma :D
Enkä tosiaan olisi kelputtanut sellaista miestä, joka harrastaa runsaasti irtoseksiä, koska ei sellainen olisi halunnut sitoutua muutenkaan, ja itse etsin nimenomaan vakavaa, monogaamista parisuhdetta ja avioliittoa.
Johtuu siitä, että sinäkin haluat seksiä tuon 44 prosentin kanssa, jotka seksiä saavat. Selibaatti on nimenomaan heille ongelma, mutta on se nyt hyvänen aika naisillekin. Oikeassa elämässä en ole kuullutkaan naisesta, joka olisi huvikseen kolme kuukautta ilman seksiä, kun seksiä on tarjolla koko ajan.
Tuo logiikka ontuu todella pahasti. Parisuhdetta etsivän naisen pitäisi hypätä sänkyyn tuntemattoman miehen kanssa heti, koska muuten mies kyllästyy ja koska kyllä on niitäkin naisia, jotka ovat valmiina "antamaan" heti seksiä.
Ei seksiä harrastamalla kuitenkaan saada ketään sitoutumaan. Pelimiehet eivät jaksa odottaa kolmea kuukautta, ja se on vain hyvä asia, että he putoavat pelistä mahdollisimman pian, jos nainen etsii vakavaa suhdetta. Tilanne on paljon haitallisempi psyykelle, jos nainen menee heti sänkyyn miehen kanssa, ja sitten parin kuukauden/viikon päästä mies kuitenkin ghostaa, kun on uusi nainen kiikarissa (tai paljastuu, että mies elää kaksoiselämää).
Ap:n kaltaisten naisten pitää nimenomaan oppia karsimaan sopimattomat miehet pois. Jos miehellä on mahdollisuus ja halu harrastaa seksiä kymmenien tai jopa satojen naisten kanssa tai jos mies ei jaksa odottaa, niin mies ei ylipäätään etsi vakavaa parisuhdetta. Toki moni pelimies/panomies asettuu jossain vaiheessa aloilleen, mutta harva pysyy uskollisena vaimolle, koska vaihtelunhalu on niin suuri ja koska lukuisat irtosuhteet vaurioittavat ihmistä emotionaalisesti.
Jos mies tosiaan kuuluu siihen pieneen joukkoon, joka haluaa ja saa rajattomasti seksiä eri naisilta ja jos nainen ei tunnista tätä piirrettä miehessä muuten, niin kolmen kuukauden odotus on oikein hyvä periaate sitä varten.
Ja jos nainen tosiaan etsii vakavaa suhdetta, ei ole tarkoituskaan saada mahdollisimman monta miestä kiinnostumaan, vaan riittää, että löytyy yksi sopiva. Tätä joidenkin miesten on vaikea tajuta.
En sinänsä vastusta tuollaista kolmen kuukauden sääntöä, mutta yksi potentiaalinen ongelma tuossa on:
Kun mies on ihastunut ja kokee fyysistä vetoa naiseen, niin se mies epäilemättä sen kolmen kuukauden aikana tulee tekemään aloitteita seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyen.
Ja jos nainen joka kerta torjuu nämä lähestymiset, niin mies saattaa tehdä sen johtopäätöksen että "hetkinen, eihän tämä nainen edes halua minua seksuaalisesti, miksi siis tuhlata enempää omaa tai hänen aikaansa", ja laittaa homman poikki.
Kysymys kuuluu: miten viestit miehelle että koet vetoa häntä kohtaan, samalla kun torjut hänen lähestymisensä? Kommunikaatiohaaste....
Jo se auttaa, että tapaamiset ovat aina julkisella paikalla. Harva kuitenkaan on niin rohkea/julkea, että ryhtyy panemaan jossain porttikongissa tai ravintolan vessassa.
Toisekseen naisen pitää opetella flirttailua ja leikillisyyttä. Jos nainen vetää liinat kiinni heti, kun mies yrittää vähän koskettaa, ja tokaisee, että "mä en muuten mene sänkyyn kuin vasta vakavassa parisuhteessa", niin kyllähän tuollainen latistaa monen miehen fiilikset ja saattaa käydä egon päälle. Torjunnan voi tehdä niin, että miehelle jää siitä kutkuttava tunne. Eli pitää osata vähän vihjailla ja tehdä selväksi, ettei ole aseksuaali, vaikka ei haluakaan VIELÄ sänkyyn.
Se vaatii vähän opettelua, mutta sitä varten on olemassa kirjoja ym. materiaalia.
Tietysti ideana on herättää miehessä myönteisiä tunnereaktioita ja näin ollen kiintymystä jo ennen kuin ensimmäistäkään seksialoitetta tapahtuu.
Mitä jos nainen sanoisi miehelle ihan suoraan: "Haluan seksiä kanssasi, mutta en vielä. Haluan vähän odottaa." Näin naiset sanoivat joskus vuosikymmeniä sitten, ihan suoraan.
Minulla taas miehenä tulisi suhteesta paineita, jos ensimmäinen seksikerta venyisi kovin kauas. Sitä rupeaisi ajattelemaan, että entä jos ne seksihommat meneekin sitten huonosti ja naisen mielestä on liian pieni muna jne. Sitä suhdetta on vaikeampi ruveta alasajamaan sitten siinä vaiheessa, kun on liian kauan jo keretty olemaan.
Jännä ajattelutapa. Itse ajattelen naisena, että tärkeintä on löytää ihana ihminen rinnalle, ja siinä ei sitten pieni munakaan haittaa. Harvalla on oikeasti mikromuna, ja muut on ihan hyviä. Eka seksikerta nyt menee aina vähän "huonosti" teknisesti, mutta mitä sitten?Tutun ja turvallisen rakkaan kanssa voidaan yhdessä naureskella. Rakastelu ei ole mikään suoritus, hyi puistatus jos joku ajattelee niin!
Vierailija kirjoitti:
Ap, huonoa tuuria. Valitsemiesi miesten mielestä sinusta on puuttunut joku ja siksi ovat jatkaneet matkaa. Jollekin se on ulkonäkö, toiselle ammatti, huumorintaju tai mikä tahansa piirre mitä nyt voi olla. Jatka omaa elämää vaan eteenpäin.
Jos oikein pahasti kiinnostaa niin voihan sitä kysyä että onko ollut joku isompikin syy miksi ei ole kelvannut, sittenpähän senkin tietäisi eikä tarvitse märehtiä sitäkää. Ei ne vaan välttämättä kerro sitä oikeaa syytä.
Oletko miettinyt että onko näillä miehillä ollut joku muu yhteinen piirre?
Kuten kirjoititkin, niin tuollaiseen "miksi en kelvannut" kysymykseen tuskin saa rehellistä vastausta.
Se toinen osapuoli todennäköisesti keksii jonkun tahdikkaan hätävalheen, sen sijaan että kertoisi totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas vituttaa, kun nuorempana en löytänyt vakisuhdetta, jotta olisin saanut perustettua perheen, jota aina toivoin. Nyt sitten yli nelikymppisenä vastaan on tullut mukavia ja herttaisia naisia, jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita. Kyllä sitä kysyy kohtalolta, että miksi vasta nyt, kun on jo liian myöhäistä. Vai onko se vain niin, että nuo naiset ovat niin paljon "aikuistuneet", että heillä on kumppanille eri pääkriteerit, kuin mitä ne olivat nuorempana. No, mene ja tiedä, mutta sama se jo tässä vaiheessa.
Voihan olla että katselit silloin nuorena juuri niitä naisia joita muutkin miehet halusi? niitä suosituimpia.
Vastaan erinä: ymmärräthän, että naisissa on paljon suurempi määrä ihan hyvännäköisiä naisia, joita miehet haluavat melko tasaisesti? Naisen ei siis tarvitse olla yhtä jumalaisen kaunis, kuin miehen täytyy olla naisille komea, jotta suurin osa miehistä pitää jostain naisesta. Sen sijaan miehissä variaatio ulkoisesti on paljon pienempää ja vain mitättömän pieni osa miehistä ylittää komean miehen kriteerin naisten asteikoilla. Miesten komeus on todella kapea käsite.
Miksi jankkaat komeasta? Onko se muka joku pääkriteeri parisuhdetta etsittäessä? Perinteinen komeuden-käsite on todellakin kapea, mutta itse ainakaan en ole koskaan ajatellut, että mieheni pitäisi olla nimenomaan komea. Minusta tärkeintä on, että on riittävän mukavannäköinen, eli ei siis ole liian ruma omaan silmääni. Mutta komea, ei todellakaan täydy olla.
tavismiehen tavisvaimo
Juu, mutta en puhukaan rakkaudesta. Puhun seksistä ja naisista. Komeus kyllä helpottaa myös rakkauden löytymistä huomattavasti, vaikkei sitä etsisikään.
Sulle seksi ja naiset on jotain muuta kuin rakkauteen liittyviä asioita? Ok.
Irtoseksi kun ei kiinnosta niin ei ole tällaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö puhu seurustelukumppanin kanssa siitä, mitä kumpikin suhteelta haluaa?
Kysy niiltä miehiltä, miksi eivät nai sinua, ei me tiedetä.
Tietenkin on puhuttu! Puhutut ja luvatut asiat vaan ei ole pitäneet paikkansa ja olen vasta jälkikäteen saanut tietää, että mies on vakavassa seurustelusuhteessa toisaalla. Ap
Perusoletus on se, että jos itse ihastut johonkin mieheen, on hänellä 100% varmuudella ihailijoita muuallakin. Niin se vain menee. Naiset haluavat sen mitä muilla jo on ja itsellä ei.
Pakko miehenä kommentoida tuohon sen verran, että jokainen nainen johon olen elämäni aikana ihastunut, on ollut sellainen josta moni muukin mies oli samaan aikaan kiinnostunut.
En ole koskaan kiinnostunut sellaisesta naisesta, jolla ei olisi minun lisäkseni ollut muitakin "optioita" miesten suhteen.
Mielenkiintoista miten jotkut naiset vetää kaikki miehet puoleensa.
Kauniit ihmiset vetävät ihmisiä puoleensa kuin sokeriliemi mehiläisiä. Sama miehillä ja naisilla.
Tunnen erään pitkän ja aivan poikkeuksellisen komean miehen. Naiset ihan estoitta tuijottavat häntä julkisilla paikoilla, ja sekoilevat sanoissaan kun puhuvat hänelle.
http://www.youtube.com/shorts/uRS81KRaoss
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Videolla näemme tämän kahdeksikon tuloksen.
Suunniteltu ja lavastettu juttu tuo. Miksi muuten nainen kääntyy taaksepäin katsomaan suoraan sitä komistusta? Eihän voinut tietää että on komea tulossa. Epäuskottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on puhuttu! Puhutut ja luvatut asiat vaan ei ole pitäneet paikkansa ja olen vasta jälkikäteen saanut tietää, että mies on vakavassa seurustelusuhteessa toisaalla. Ap
Jostain syystä toistat miessuhteissasi samaa kaavaa, eli valitset näitä hyväksikäyttäviä mulk kuja. Se on sinulle tuttua ja turvallista. Mistä mahtaa johtua?
Ainakaan tarkoituksellista se ei ole. Ihan oikeasti luulin, että tämä viimeisin on erilainen. Olin siinä välissä pitkään yksin ja yritin työstää itseäni. Luulin, että olin oppinut jotain ja kasvanut aiemmista huonoista kokemuksista. Tämä mies ei siis ollut mikään semmoinen lipevä pleijeri ainakaan en saanut hänestä sellaista käsitystä. Jotenkin oli ihan erilainen fiilis koko hommasta, puolin ja toisin puhuttiin, että esitellään toisemme toistemme vanhemmille, käveltiin kaduilla käsi kädessä ja puhuttiin tulevaisuudesta. Ap
Harvoin se tietenkään on tahallista. Olen tuo, joka kirjoitti muutama viesti sitten että samaa ongelmaa on. Itsekin koen, että joka kerta olen yrittänyt tehdä asioita eri tavalla, kuin edellisellä kerralla mutta aina ne hommat silti päätyvät lähes samanlaiseen tilanteeseen. Tiedä sitten onko kyseessä sattumaa vai mitä. Tiedostan kyllä omat läheisyyteen liittyvät ongelmani.
Kerron sinulle nyt miesnäkökulman, joka on myös naisnäkökulma: kun vastapuoli on riittävän hyvännäköinen, niin hänen kanssaan ei voi pelata tuollaisia pelejä. Varsinkin mies ihastuu väkisin kauniiseen naiseen. Ongelmia tulee, kun nainen ei ole viehättävä: silloin mies pyrkii sänkyyn, mutta ei missään vaiheessa ole edes halunnut parisuhdetta kyseisen naisen kanssa. Kauniin naisen kanssa mies voi olla pelkästään sängyssä vain valehtelemalla itselleen, ettei tunne yhtään mitään kyseistä naista kohtaan.
Eli miehen koko tunne-elämä=naisen ulkonäkö.
Tuossa on totuus. Miehillä ei ole tunne-elämää.
On syöminen,, naiminen, viina (ei kaikilla) ja työnteko sekä mieskaverit.
Totuus on varsin yksinkertainen joten ole sinäkin yksinkertainen.
Tässä ohjeet:
Olen nätti. Teeskentele tyhmää. Puhu hyvin vähän. Hymyile. Älä koskaan nalkuta.
'
Tämä riittää.
Ap, jos olet suhteessa/menet naimisiin, säilytä kaikki entiset ystäväsi ja tavatkaa säännöllisesti toisianne. Säilytä kaikki harrastuksesi ja hanki niitä lisää, jos tuntuu siltä.
Jos joudut asumaan jonkun jätkän kanssa, hankkikaa isompi asunto. Tee sinne ihan oma tila jossa saat olla rauhassa. Jos jätkä käyttäytyy huonosti, häivy ja mene jonnekin. välillä. Ota lapsi/ lapset mukaan jos sinulla on lapsia. Ja lemmikit. Menkää jonnekin kylään ja/tai pitämään hauskaa.
Ja nyt voi esittää varmasti relevantin kysymyksen, mitä erilaista naisten elämässä on? Syöminen, naiminen, viina. työnteko ja kaverit eivät varsinaisesti kerro tunne-elämästä. Viina ei varsinaisesti kuulu kovinkaan monen terveen miehen elämään. Sen sijaan naiset kyllä arvostavat hieman alkoholia ottavaa miestä, koska se kertoo naisille sosiaalisuudesta ja ulospäin suuntautuneisuudesta. Koska ilman viinaa Suomessa ei juuri sosiaalista kanssakäymistä ole.
Naisilla on estetiikan taju, vilpitön empatia ja huomaavaisuus. Hellyys lapsia kohtaan. Huolehtivaisuus heikommista joiden ei tarvitse olla edes lapsia. Sisäinen rikas elämä yms. Syvällinen sisäinen elämä. Nainen on paljon hienosäikeisempi ja hienostuneempi. Kuin jalokivi. Raaka ja yksinkertainen suomalainen mies ei tätä millään tavoin ymmärrä eikä arvosta. Sitten vihataan hienompaa ja kauniimpaa sukupuolta.
Ei maksa vaivaa selittää suomalaisille miehille kaikkia hienoja piirteitä naisissa. Siitä ei saa kuin halveksuntaa osakseen.
Naiset, muistakaa olla hiljaa. Hymyile ja teeskentele tyhmää. Ole nätti.
Mä miehenä pidän naisia ihmisinä, ihan niin kuin miehiäkin. Ihmiset on yksilöitä, ja meissä kaikissa on hyviä ja huonoja puolia.
En todellakaan pidä naisia jonain jalokivinä. Minkälainen outo hyypiö edes ajattelee noin? Olen elämässäni tavannut naisia jotka olivat kerta kaikkiaan upeita ihmisiä, ja olen tavannut naisia jotka olivat aivan kaameita ihmishirviöitä.
Lähtökohtaisesti asenteesi ihmisiin on aivan kammottava.
Olet tyypillinen suomalainen pinnallinen raakimus.
Älä jaksa olla hysteerinen kukkahattutäti. Naisten joukossa on myös hyvin epämiellyttäviä yksilöitä, sinä ja minä molemmat tiedämme kyllä tämän, joten miksi teeskentelet toisin.
Huomaan, että loukkaannut ihmisiin joilla on kotikasvatus. Ok.
Me puhumme kokonaan eri kieltä.
Tuossa kai lähinnä haettiin sitä, että ei nainen ole automaattisesti ihana vain siksi, että on nainen. Menikö sinulla se tunteisiin, etkö koe olevasi ihana tai etkö saa sellaista kehuja usein mieheltä/miehiltä?
Tod. en. Miksi haluat tahallasi ymmärtää väärin?
Jos lähtökohta ihmisiin on se, että he kaikki ovat ihmisiä ja jos haluaa kunniottaa ihmisyyttä, tai kuviteltua ihmisyyttä, se koskee kaikkia ihmisiä. Ihan kaikkia. Ihmisen pahoja tekoja ei tule hyväksyä.
Meneeköhän sulla nyt vähän överiksi tuo ns. ihmisyyden kunnioittaminen? Kun katsoo jotain true crime dokkareita, niin joskus ei voi enää oikein muuta sanoa kuin että ihminen on hirviö, esim. lapsen sadistisesti murhannut mies.
En katso tuollaisia dokkareita. Älä sinäkään. Ne raaistavat ihmisiä entisestään, ihan huomaamatta.
Ei välttämättä raaista, vaan niillä voi olla ihan päinvastainen vaikutus: arvostaa elämää entistä enemmän. Voisi olla monelle myös hyödyllistä katsoa niitä, ettei olisi liian sinisilmäinen muiden ihmisten suhteen, monelle uhrille se koituu kohtaloksi.
Tyypillisin true crimen katsoja on luonteeltaan ystävällinen nainen, jota kiinnostaa ihmiset, ei mikään synkistelijä ja kuolemalla hekumoija.
Hollywood-leffat, joissa banalisoidaan ja viihteellistetään väkivaltaa, sitä voi miettiä, onko niitä mielekästä katsoa.
Eli tunnet useita enkelimäisiä naisia jotka katselevat tuollaisia ohjelmia?
En usko, että he ovat mitenkään ystävällisiä.
Mistä syystä et ole saanut heistä kumppania? Olettehan kuin ns. vakka ja kansi. Ihan samanlaisia. Miksi ei onnistu edes väkivaltaa ihannoivien naisten kanssa?
Olet keittiöpsykologi ja vedät siltä pohjalta höpsöjä johtopäätöksiä. Käy läpi vaikka YouTube-videoita, joissa joku käsittelee true crime aiheita ja katso, minkälaisia tyyppejä ne on ihan yleiseltä vaikutelmaltaan. Saatat yllättyä.
Joo, kyllä psykopaatitkin katsoo true crimea, mutta niillä on erilainen näkökulma. Esim. yksi nuori psykologi, joka on nyt epäilty opiskelijoiden puukotuksista USA:ssa. Se oli ollut ihan erityisen kiinnostunut siitä, miltä murhaajasta tuntuu teon hetkellä tai juuri ennen sitä, ja sitten toteutti joukkomurhan, että sai itse kokea sen.
Tyypillinen true crimen katsoja lähestyy asiaa uhrien ja niiden omaisten näkökulmasta, siinä on ihan ratkaiseva ero. Voisin väittää, että tavallinen true crimen katsoja on todennäköisesti jopa keskimääräistä empaattisempi. Tuota voisi tutkiakin, jos otettaisiin iso joukko true crimen katsojia ja teetettäisiin niillä vaikka Big Five ja katsottaisiin kuinka korkeat pisteet ne saisi sovittelevuudesta.
No nyt oli kyllä keittiöpsykologinen tulkinta, ei sinun motivaatiosi katsoa true crime ohjelmia ole ainoa oikea. Itselle myös tekijän motivaation ymmärtäminen on tärkeää, esimerkiksi jos pahoinpidelty ihminen haluaa kostaa niin se tuntuu sentään edes loogiselta, mutta se tuntuu käsittämättömältä mitä ajattelee ihminen joka pahoinpitelee koska pitää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusoletus on se, että jos itse ihastut johonkin mieheen, on hänellä 100% varmuudella ihailijoita muuallakin. Niin se vain menee. Naiset haluavat sen mitä muilla jo on ja itsellä ei.
Pakko miehenä kommentoida tuohon sen verran, että jokainen nainen johon olen elämäni aikana ihastunut, on ollut sellainen josta moni muukin mies oli samaan aikaan kiinnostunut.
En ole koskaan kiinnostunut sellaisesta naisesta, jolla ei olisi minun lisäkseni ollut muitakin "optioita" miesten suhteen.
Kauniit ihmiset vetävät ihmisiä puoleensa kuin sokeriliemi mehiläisiä. Sama miehillä ja naisilla.
Tunnen erään pitkän ja aivan poikkeuksellisen komean miehen. Naiset ihan estoitta tuijottavat häntä julkisilla paikoilla, ja sekoilevat sanoissaan kun puhuvat hänelle.
http://www.youtube.com/shorts/uRS81KRaoss
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Videolla näemme tämän kahdeksikon tuloksen.
Suunniteltu ja lavastettu juttu tuo. Miksi muuten nainen kääntyy taaksepäin katsomaan suoraan sitä komistusta? Eihän voinut tietää että on komea tulossa. Epäuskottava.
Koska toinen nainen ilmoitti naiselle, että nyt on vihdoin hänellekin sopiva ihannemies kävelemässä kadulla. Ei tuollaista määrää ihmisiä lavasteta tuollaiselle videolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tavismiehen tavisvaimo
Sulle seksi ja naiset on jotain muuta kuin rakkauteen liittyviä asioita? Ok.
Irtoseksi kun ei kiinnosta niin ei ole tällaisia ongelmia.
Moni ihminen pystyy harrastamaan seksiä ilman rakkautta, paitsi ehkä ihan vanhat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Siirry Suomen markkinoilta Serbiaan. Deittailu tapahtuu matalalla kynnyksellä ja suhteen luonteesta ollaan avoimina. Tosissaan oleva mies haluaa pitää kädestä, ottaa yhteiskuvia, viedä näytille eikä saa halvausta mahdollisesta raskaudesta. Uskaltaudu kertaalleen pistämään itsesi likoon. Selaa ajatuksella miesten profiileja joista potentiaalisimman ohjaat Skypeen. Rome2Rio näkee Varsovasta lähteviä lähtöjä. Varsovaan lentää Suomesta RyanAirilla.
Joopa joo. Et sitten kertonut, että mies Serbiassa ja siellä suunnalla, kuten myös Venäjällä saa vetää naistaan turpiin aina, kun siltä tuntuu ja ilman rangaistusta. Naapurimme jo ennen sotaa hyväksyi lain, että nainen on suhteessa nyrkkeilysäkki eikä siitä lain mukaan rangaista. Näin aika pian sen lain hyväksynnän jälkeen lehtijutun kuvan kanssa, jossa aviomies oli suututtaan kirveellä katkaissut vaimonsa molemmat kädet. Toisen ranteesta ja toisen kyynärtaipeesta. Siinä ne tyngät olivat lehtikuvassa. Ulkomaalaisen kirjoittama artikkeli.
Siinä miettimistä, kannattaako tuolle suunnalle lähteä miehen kaipuussaan. Tai oikeastaan minun ainakaan ei tarvitse edes miettiä tuollaista. Pidän oikein mielelläni kaikki raajani tallella ja kasvojen luut ehjinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa ei kannata harrastaa seksiä vähintään kolmeen kuukauteen uuden miehen kanssa. Tapaamisia VAIN julkisilla paikoilla, juhlissa tms. Ei mitään kyläilyjä toisten luokse. Kaveripiirin vaihtoa olisin myös ehdottanut, mutta se olikin ilmeisesti jo tapahtunut.
(Seuraavaksi joku vinkuu, että naisetkin tykkäävät seksistä ja miksi pitäisi pidättäytyä, kyllä seksi kuuluu tutustusmisvaiheeseen, en missään nimessä aio olla ilman paria kuukautta!!!)
Kannattaa myös suhtautua todella kriittisesti kaikenlaisiin tulevaisuuspuheisiin. Monet miehet koukuttavat naisen (eli manipuloivat) emotionaalisesti maalailemalla kuvia ruusuisesta, yhteisestä tulevaisuudesta. Tyyliin "Sä oot just kaikkea sitä, mitä haluan tulevalta vaimolta" tai "Sitten kun me mennään sinne ja tehdään se ja se juttu yhdessä, niin..." Moni nainen menee ihan sekaisin tällaisesta ja uskoo, että se on hyvä merkki ja että mies on kiinnostunut vakavasta suhteesta.
Englanninkielisillä on hyvä sanonta: Talk is cheap. Kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa, koska puhuminen ei vaadi ihmiseltä mitään, mutta oikeasti vain teoilla on väliä. Mitä enemmän mies on valmis tekemään puolestasi, sitä vakavemmin hän on liikkeellä. Ei nyt tietenkään kannata hyppyyttää miestä naurettavan paljon, mutta vähän voi testailla, jääkö kaikki vain sanojen tasolle vai tekeekö mies myös jotain asioiden eteen, onko valmis auttamaan sinua jne.
Entä oletko sellainen vaatimaton nainen, joka ei missään nimessä halua olla kenellekään vaivaksi tai vaikuttaa "hankalalta"? Joka aina ymmärtää eikä halua vaatia liikaa miehiltä, koska olet pärjäävä ja reilu tyyppi? Jota ei haittaa viime hetken peruutukset? Tai jolle sopii, että mies tulee käymään luonasi illalla (panemassa sinua), vaikka hänestä ei ole muuten kuulunut hetkeen, koska on ollut vähän kiireitä? Tai kun mies sanoo, että voidaanko sittenkin viettää koti-ilta ja tuotko pizzaa tullessasi, niin sanot vain, että toki, etkä näytä miehelle pettymystäsi?
Tällaisesta luonteenpiirteestä sinun täytyy pyrkiä eroon. Miehet eivät kunnioita liian helppoja ja vaatimattomia naisia, vaikka naisten mielestä tuollainen helppo, rento, ymmärtävä luonne olisikin kaiken järjen mukaan myönteinen juttu.
Hirveetä kuraa. Kukaan mies ei kiinnostu tuollaisesta, paitsi jos ei ole nähnyt naista ikinä.
Todella yllättävää, että naisten palstalla lauantai-iltana viihtyvä ylijäämämies kokee kurana sen, että miehiltä vaaditaan jotain.
Sellainen mies, jonka sinäkin naisena haluat, ei jaksa katsoa tuollaista pelleilyä. "Kolme kuukautta ilman seksiä", niin sinun haluamasi mies harrastaa seksiä kymmenen naisen kanssa tuossa ajassa. Kuvitteletko, että tuollaiset pelit ovat jotenkin tehokkaita ja auttavat löytämään paremmin parisuhteen?
Nykytutkimusten mukaan 66 % sinkkumiehistä ei saa seksiä ollenkaan, mutta sitten kun tulee vastaan kiva nainen, yhtäkkiä siitä selibaatista tuleekin maailmaa suurempi ongelma :D
Enkä tosiaan olisi kelputtanut sellaista miestä, joka harrastaa runsaasti irtoseksiä, koska ei sellainen olisi halunnut sitoutua muutenkaan, ja itse etsin nimenomaan vakavaa, monogaamista parisuhdetta ja avioliittoa.
Johtuu siitä, että sinäkin haluat seksiä tuon 44 prosentin kanssa, jotka seksiä saavat. Selibaatti on nimenomaan heille ongelma, mutta on se nyt hyvänen aika naisillekin. Oikeassa elämässä en ole kuullutkaan naisesta, joka olisi huvikseen kolme kuukautta ilman seksiä, kun seksiä on tarjolla koko ajan.
Tuo logiikka ontuu todella pahasti. Parisuhdetta etsivän naisen pitäisi hypätä sänkyyn tuntemattoman miehen kanssa heti, koska muuten mies kyllästyy ja koska kyllä on niitäkin naisia, jotka ovat valmiina "antamaan" heti seksiä.
Ei seksiä harrastamalla kuitenkaan saada ketään sitoutumaan. Pelimiehet eivät jaksa odottaa kolmea kuukautta, ja se on vain hyvä asia, että he putoavat pelistä mahdollisimman pian, jos nainen etsii vakavaa suhdetta. Tilanne on paljon haitallisempi psyykelle, jos nainen menee heti sänkyyn miehen kanssa, ja sitten parin kuukauden/viikon päästä mies kuitenkin ghostaa, kun on uusi nainen kiikarissa (tai paljastuu, että mies elää kaksoiselämää).
Ap:n kaltaisten naisten pitää nimenomaan oppia karsimaan sopimattomat miehet pois. Jos miehellä on mahdollisuus ja halu harrastaa seksiä kymmenien tai jopa satojen naisten kanssa tai jos mies ei jaksa odottaa, niin mies ei ylipäätään etsi vakavaa parisuhdetta. Toki moni pelimies/panomies asettuu jossain vaiheessa aloilleen, mutta harva pysyy uskollisena vaimolle, koska vaihtelunhalu on niin suuri ja koska lukuisat irtosuhteet vaurioittavat ihmistä emotionaalisesti.
Jos mies tosiaan kuuluu siihen pieneen joukkoon, joka haluaa ja saa rajattomasti seksiä eri naisilta ja jos nainen ei tunnista tätä piirrettä miehessä muuten, niin kolmen kuukauden odotus on oikein hyvä periaate sitä varten.
Ja jos nainen tosiaan etsii vakavaa suhdetta, ei ole tarkoituskaan saada mahdollisimman monta miestä kiinnostumaan, vaan riittää, että löytyy yksi sopiva. Tätä joidenkin miesten on vaikea tajuta.
En sinänsä vastusta tuollaista kolmen kuukauden sääntöä, mutta yksi potentiaalinen ongelma tuossa on:
Kun mies on ihastunut ja kokee fyysistä vetoa naiseen, niin se mies epäilemättä sen kolmen kuukauden aikana tulee tekemään aloitteita seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyen.
Ja jos nainen joka kerta torjuu nämä lähestymiset, niin mies saattaa tehdä sen johtopäätöksen että "hetkinen, eihän tämä nainen edes halua minua seksuaalisesti, miksi siis tuhlata enempää omaa tai hänen aikaansa", ja laittaa homman poikki.
Kysymys kuuluu: miten viestit miehelle että koet vetoa häntä kohtaan, samalla kun torjut hänen lähestymisensä? Kommunikaatiohaaste....
Jo se auttaa, että tapaamiset ovat aina julkisella paikalla. Harva kuitenkaan on niin rohkea/julkea, että ryhtyy panemaan jossain porttikongissa tai ravintolan vessassa.
Toisekseen naisen pitää opetella flirttailua ja leikillisyyttä. Jos nainen vetää liinat kiinni heti, kun mies yrittää vähän koskettaa, ja tokaisee, että "mä en muuten mene sänkyyn kuin vasta vakavassa parisuhteessa", niin kyllähän tuollainen latistaa monen miehen fiilikset ja saattaa käydä egon päälle. Torjunnan voi tehdä niin, että miehelle jää siitä kutkuttava tunne. Eli pitää osata vähän vihjailla ja tehdä selväksi, ettei ole aseksuaali, vaikka ei haluakaan VIELÄ sänkyyn.
Se vaatii vähän opettelua, mutta sitä varten on olemassa kirjoja ym. materiaalia.
Tietysti ideana on herättää miehessä myönteisiä tunnereaktioita ja näin ollen kiintymystä jo ennen kuin ensimmäistäkään seksialoitetta tapahtuu.
Mitä jos nainen sanoisi miehelle ihan suoraan: "Haluan seksiä kanssasi, mutta en vielä. Haluan vähän odottaa." Näin naiset sanoivat joskus vuosikymmeniä sitten, ihan suoraan.
Minulla taas miehenä tulisi suhteesta paineita, jos ensimmäinen seksikerta venyisi kovin kauas. Sitä rupeaisi ajattelemaan, että entä jos ne seksihommat meneekin sitten huonosti ja naisen mielestä on liian pieni muna jne. Sitä suhdetta on vaikeampi ruveta alasajamaan sitten siinä vaiheessa, kun on liian kauan jo keretty olemaan.
Tuota varten on olemassa maksullisia naisia. Koska kyseessä on pelkkä hyöty, sinun ja kumppanisi välille ei tule ainakaan mustasukkaisuutta. Kannelmäessä oli nukkebordelli. Harmi että sitä ei enää ole. Siis jos asuit pääkaupunkiseudulla. Osta itsellesi seksinukke.
Jos samalla ihmiselle käy useamman kerran näin, niin kyllä silloin sopii katsoa ihan sinne peiliin. Et pääse koskaan eteenpäin, jos jäät junnaamaan siihen että mikä näissä miehissä on vikana. Millaiset standardit sulla on? Viestitkö miehille, että sulla on itsekunnioitusta ja että odotat hyvää kohtelua. Itsetutkiskelua peliin. Selvitä itsellesi ensin, kuka sinä olet ja mitä sinä oikeasti etsit. Sitten jatka deittailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota varten on olemassa maksullisia naisia. Koska kyseessä on pelkkä hyöty, sinun ja kumppanisi välille ei tule ainakaan mustasukkaisuutta. Kannelmäessä oli nukkebordelli. Harmi että sitä ei enää ole. Siis jos asuit pääkaupunkiseudulla. Osta itsellesi seksinukke.
Myös naiset saattavat haluta seksiä ilman parisuhdetta ja rakkautta. Nämä naiset ovat parhaita ja tavoitelluimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen arvon parisuhdemarkkinoilla määrittää suurelta osin raha ja asema yhteisössä. Ulkonäöllä ei juuri ole merkitystä kunhan nyt on edes siedettävän näköinen ja kokoinen. Työtön mies ei saa puolisoa vaikka olisi mallin näköinen.
Olen 100 % varma, että tänäkin viikonloppuna on syntynyt parisuhteita, joiden toinen osapuoli on työtön mies.
Eipä näissä suhteissa nainenkaan todennäköisesti kuulu ulkonäöllisesti tai tulotasoltaan siihen ylimpään kolmannekseen.
Miksi työttömän tavismiehen pitäisi sitten saada nainen joka kuuluu ulkonäöllisesti tai tulotasoltaan siihen ylimpään kolmannekseen?
Vai eikö muut, tavikset ja työttömät naiset ole edes naisia?
Miksi ylipäätään uhrata aikaansa sellaisten ihmisten pariutumiseen ja tekemisten miettimiseen jotka on ylimmässä kolmanneksessa jos/kun ei itse siihen porukkaan kuulu? Ne pariutuu keskenään ihan kuten ne keskiolutkuppilassa viihtyvät työttömätkin keskenään. Samoin tavikset pariutuu keskenään.
Ja jos taas ehdottomasti kokee ansaitsevansa sellaisen ylimmän kolmanneksen naisen niin silloin pitää hankkiutua sinne ylimmälle tasolle itsekin. Silloin pitää opiskelemalla hankkia itselleen ammatti, joka takaa sellaisen tulotason ettei edes alimman kolmanneksen ulkonäkökään ole enää este, koska sitä kompensoimassa on paksu lompakko.
Narisemalla omaa tasoaan ei voi parantaa eikä tasot myöskään lakkaa olemasta vaikka kuinka kokisi sen epäreiluksi, että komealla/kauniilla käy parempi flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo sama mies on pannut ainakin 100 naista, jos kyseessä on sama panomies. Naiset ovat hänelle pelkkää halpaa lihaa
Muuten, p s y k o p a a t t i voi olla tod. kaunis/komea/upea/enkelimäinen. Sellaista ei koskaan erota päälle päin. Kokeneimmat tunnistavat aikaisintaan 1,5 vuoden kuluessa. Uskon, että kaikkein kokeneimmat jo muutamassa viikossa.
Voivat olla yhteiskunnan huipulla, alimmalla asteella, kuka tahansa voi olla, missä tahansa. Kyseessä on ihminen vailla omaatuntoa. Edes kaikki rikolliset vankilassa eivät ole p s y k o p a a t t e j a.
Tämä tiedoksi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ongelma liittyy ulkonäköösi, mutta se on siis vain veikkaus tässä kohtaa.
Ainoa tapa oikeasti saada tietää totuus, olisi kysyä niiltä miehiltä, jotka eivät halunneet mitään vakavaa kanssasi.
Eli rumaa naista saa vedättää ja käyttää hyväksi eikä asiassa ole mitään ongelmaa. Onpa pinnallista.
En minä niin sanonut.
Mutta on ihan mahdollista että AP:n ulkonäkö ei vaan ole riittävällä tasolla, ja siksi nämä miehet eivät halunneet AP:sta vaimoa itselleen. Oletettavasti näillä miehillä oli mahdollisuuksia paremmannkin näköisiin naisiin, joten miksi tyytyä?
Mutta painotan että tämä on vain spekulaatiota. Voihan tässä olla jokin muukin syy taustalla.
No käykö ne miehet sitten ihan täysillä? Tarkoitat siis, että heillä on kaunis nainen, eli se tuleva vaimo, jonka kanssa voivat harrastaa seksiä, mutta käyvät sitten huvin vuoksi painamassa paljon rumempaa naista. Miksi? Siis miksi syödä tonnikalaa purkista, jos on kaviaaria tarjolla?
Vaimo ei anna seksiä tarpeeksi usein / suhteen alussa ei ollenkaan, joten sänkykumppaniksi pitää hankkia joku muu. Sitten tätä toista roikotetaan mukana siltä varalta että vaimoehdokas jättää. Sitten avioliiton sivusuhteeksi pitää hankkia joku jolle käy naimisissa oleva mies, joko erolupailujen kanssa tai ilman.
Olen itse ollut samassa tilanteessa kerran. Tammikuussa alettiin olla yhdessä, helmikuussa sovittiin että ollaan eksklusiivisia, syyskuussa sain tietää että hänellä oli tyttöystävä jonka kanssa oli seurustellut kaksi vuotta. Oli esitellyt kummankin eri kaveripiirille, minun kanssa kävi baareissa ja hänen kanssa ei. Kummallekin oli kertonut eri uskonnon ja eri tulevaisuudensuunnitelmat, eri menneisyyden ja erilaiset lapsenhankkimistoiveet. Eli epäilijöille tiedoksi, ihminen joka tätä tekee, osaa kyllä tukkia kaikki porsaanreiät, ei heissä ole hitustakaan aitoja tunteita tai aikomuksia.
Nyt olen ollut viisi vuotta sinkkuna, pari kertaa olen ladannut Tinderin mutta en ole pystynyt juttelemaan kenenkään kanssa. Aluksi olin paniikkikohtausten takia muutaman kuukauden sairaslomalla, nykyään pystyn juttelemaan ja viettämään aikaa esim miespuolisten työkavereiden kanssa, mutta eiköhän se seurusteluelämä ole minulta ohi. Olen 32-vuotias. Jos täällä on ketään niitä miehiä jotka valittavat että naiset "juoksee top 10% perässä" ja he eivät sen takia löydä naista, on todennäköisempää että he ovat minun kaltaisiani loppuiäksi traumatisoituneita.
Ja näihin ihaniin miehiin te naiset juurikin lankeatte aina.
Rehellisiäkin miehiä on, mutta teitä kiinnostaa nuo narsistiset kusipäät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet toimivat kyllä hassusti, jos nuo yllä päätellyt/väitetyt pitävät paikkansa. Minä nimittäin naisena toimisin aivan päinvastoin, jos nyt ylipäätään kiinnostuisin jostain kevyistä jutuista.
Jos tarkoitukseni olisi vain pitää hauskaa, niin miehen pitäisi tietysti olla todella hyvännäköinen. Miksi muuten moiseen edes ryhtyisin? Parisuhteessa taas niin monet asiat ovat tärkeitä, että ulkonäön merkitys suhteessa vähenee (ei toki koskaan merkityksettömäksi).
Eli kevyeen suhteeseen alkaisit tämän näköisen herran kanssa:
Mitäs sitten tapahtuu, kun se maksimissaan 27-vuotias mies ei enää ole 27? Lempataan?
Hiusrajamiehen pitäisi suhteuttaa tuo ikä naisen ikään jotenkin.
"20-vuotiaalle naiselle 27-vuotias mies on jo aivan liian vanha. 40-vuotiaalle 27-vuotias on aivan liian nuori. 27-vuotias on ideaali ikäinen jollekin 25-30-vuotiaalle naiselle. Mutta hiusrajamies taitaakin itse etsiä juuri sen ikäistä naista.
27-vuotiaalle naiselle liian nuori. Tuon ikäiset pojat ovat vielä pikkulasten tasolla henkisesti.
Syynä on se, että puuttuu miehen malli. Ei ole koskaan ollut mallia aikuisesta kunnollisesta miehestä. Voivat olla avioerolapsia, isä kuollut tms. Isä kylmä ja etäinen jne.
Tosin tunnen 3 avioerolasta jotka ovat todella fiksuja nuoria miehiä. Oikein harvinaisen fiksuja.
Olet keittiöpsykologi ja vedät siltä pohjalta höpsöjä johtopäätöksiä. Käy läpi vaikka YouTube-videoita, joissa joku käsittelee true crime aiheita ja katso, minkälaisia tyyppejä ne on ihan yleiseltä vaikutelmaltaan. Saatat yllättyä.
Joo, kyllä psykopaatitkin katsoo true crimea, mutta niillä on erilainen näkökulma. Esim. yksi nuori psykologi, joka on nyt epäilty opiskelijoiden puukotuksista USA:ssa. Se oli ollut ihan erityisen kiinnostunut siitä, miltä murhaajasta tuntuu teon hetkellä tai juuri ennen sitä, ja sitten toteutti joukkomurhan, että sai itse kokea sen.
Tyypillinen true crimen katsoja lähestyy asiaa uhrien ja niiden omaisten näkökulmasta, siinä on ihan ratkaiseva ero. Voisin väittää, että tavallinen true crimen katsoja on todennäköisesti jopa keskimääräistä empaattisempi. Tuota voisi tutkiakin, jos otettaisiin iso joukko true crimen katsojia ja teetettäisiin niillä vaikka Big Five ja katsottaisiin kuinka korkeat pisteet ne saisi sovittelevuudesta.