Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen miehille se ns. viimeinen pysäkki ennen bussin tuloa?

Vierailija
06.05.2023 |

Näin on käynyt jo useamman kerran elämäni varrella. Ja nyt se tapahtui taas!
Bussi on siis tässä metaforassa se tuleva vaimo ja lapsiperhe härdelli ja minä olen kevyt tapailu ja seksi.

Joskus mies on pitänyt molempia yhtä aikaa ja olen aina ollut se, jonka sydän särjetään. Kerran mies jopa ehdotti, että otan vastaan uuden työn lähempänä häntä, jotta voidaan olla enemmän yhdessä. Mies vaan unohti kertoa, että oli menossa kihloihin tulevan vaimonsa kanssa myös. Nyt mies halusi, että lähdemme yhdessä reissuun, mutta unohti kertoa, että on myös menossa naimisiin tulevan vaimonsa kanssa. Minusta tuntui siltä kuin olisin emotionaalisesti jäänyt bussin alle.

Kommentit (434)

Vierailija
21/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä miehiä. Ei sun vika. Tuon tyyppiset ovat kytiksellä just naisia etsimässä deittipaikoissa ja muualla. Ulkomailla kai vapaat ja jonkin arvomaailman omaavat. Suomessa viinamiehiä, baarimiehiä paljon.

Vierailija
22/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen teidän suhde oli? Tapasitko koskaan miehen lähipiiriä, kavereita, vanhempia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet toimivat kyllä hassusti, jos nuo yllä päätellyt/väitetyt pitävät paikkansa. Minä nimittäin naisena toimisin aivan päinvastoin, jos nyt ylipäätään kiinnostuisin jostain kevyistä jutuista.

Jos tarkoitukseni olisi vain pitää hauskaa, niin miehen pitäisi tietysti olla todella hyvännäköinen. Miksi muuten moiseen edes ryhtyisin? Parisuhteessa taas niin monet asiat ovat tärkeitä, että ulkonäön merkitys suhteessa vähenee (ei toki koskaan merkityksettömäksi).

Eli kevyeen suhteeseen alkaisit tämän näköisen herran kanssa:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
24/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet toimivat kyllä hassusti, jos nuo yllä päätellyt/väitetyt pitävät paikkansa. Minä nimittäin naisena toimisin aivan päinvastoin, jos nyt ylipäätään kiinnostuisin jostain kevyistä jutuista.

Jos tarkoitukseni olisi vain pitää hauskaa, niin miehen pitäisi tietysti olla todella hyvännäköinen. Miksi muuten moiseen edes ryhtyisin? Parisuhteessa taas niin monet asiat ovat tärkeitä, että ulkonäön merkitys suhteessa vähenee (ei toki koskaan merkityksettömäksi).

Miksi huippukomea miesmalli ei kelpaa sitten parisuhteeseen?

Vierailija
25/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen teidän suhde oli? Tapasitko koskaan miehen lähipiiriä, kavereita, vanhempia?

Kahden kohdalla tapaaminen tapahtui nimenomaan yhteisen kaveripiirin kautta, ja vietimme aikaa paljon yhdessä samoissa sosiaalisissa ympyröissä, bileissä yms. ja tämän viimeisimmän kohdalla, hän oli jo esittelemässä minua äidilleen, kunnes 2 viikkoa tästä teki yllättäen katoamistempun.

Sitä nimenomaan en ymmärrä, miksi pitää alkaa lupailla asioita ja suunnitella tulevaisuutta yhdessä jota ei koskaan tule? Tältäkin mieheltä tivasin, että mitä hän oikein haluaa ja aikoo? Kuulemma "koko paketin". No sitten katosi. Ap

Vierailija
26/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ongelma liittyy ulkonäköösi, mutta se on siis vain veikkaus tässä kohtaa.

Ainoa tapa oikeasti saada tietää totuus, olisi kysyä niiltä miehiltä, jotka eivät halunneet mitään vakavaa kanssasi.

Eli rumaa naista saa vedättää ja käyttää hyväksi eikä asiassa ole mitään ongelmaa. Onpa pinnallista.

En minä niin sanonut.

Mutta on ihan mahdollista että AP:n ulkonäkö ei vaan ole riittävällä tasolla, ja siksi nämä miehet eivät halunneet AP:sta vaimoa itselleen. Oletettavasti näillä miehillä oli mahdollisuuksia paremmannkin näköisiin naisiin, joten miksi tyytyä?

Mutta painotan että tämä on vain spekulaatiota. Voihan tässä olla jokin muukin syy taustalla.

No käykö ne miehet sitten ihan täysillä? Tarkoitat siis, että heillä on kaunis nainen, eli se tuleva vaimo, jonka kanssa voivat harrastaa seksiä, mutta käyvät sitten huvin vuoksi painamassa paljon rumempaa naista. Miksi? Siis miksi syödä tonnikalaa purkista, jos on kaviaaria tarjolla?

Seksuaalisen vaihtelun vuoksi.

Olen minäkin aikanaan pitänyt samaan aikaan yllä seksisuhdetta kahden eri naisen kanssa, joista toinen oli merkittävästi paremman näköinen kuin toinen. Tykkäsin siitä vaihtelusta.

Vierailija
27/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken hupiin kaunis, suhteeseen käy vaatimattomampi.

Vierailija
28/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tuohon ihan yleisellä tasolla: oletko sinä ikinä, koskaan tavannut huippukomeaa miesmallia, jolla olisi mitään ongelmia saada parisuhde?

En minäkään.

Vierailija
29/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan alkaa haalia jotain hääjärjestäjien käyntikortteja jo tässä kohti. Voin sitten jakaa jokaiselle miehelle, jonka tapaan ja sanoa "onneksi olkoon, menet 3-6kk sisällä naimisiin, mutta en minun kanssa". Ap

Vierailija
30/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken hupiin kaunis, suhteeseen käy vaatimattomampi.

No näin päin tämä on tietysti loukkaavaa. Naiset saavat valita kevyeen suhteeseen huippuhyvännäköisiä nuoria miehiä, mutta miehellä vastaava toiminta on sikamaista. Ja yleensä myös epärealistista tai jopa mahdotonta.

Vierailija
31/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tuohon ihan yleisellä tasolla: oletko sinä ikinä, koskaan tavannut huippukomeaa miesmallia, jolla olisi mitään ongelmia saada parisuhde?

En minäkään.

Huippukomea miesmalli saa valita suhteensa laadun. Mutta jos tuo nainen saa huippukomeita miesmalleja kevyisiin suhteisiin, niin miksei pyri parisuhteeseen sellaisen kanssa, vaan valitsee vähän vaatimattomamman miehen monogamiseen tylsyyteen?

Vierailija
32/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja minä olen ollut se onnellista perhe-elämää edeltänyt miehenkuv(a/o)tus. Saa kiittää, mutta jättäkää mieluummin noteeraamatta ollenkaan. Pysyn poissa tieltänne, perhe-elämästänne ja parisuhteistanne.

Kunhan Alkosta myydään, olen tyytyväinen, en kuitenkaan juonut näin paljon silloin kun vielä parisuhteisiin yritin, olin itseasiassa raitis kuskimies, mutta näinhän sitä muutkin selittää risukasaan päättynyttä elämäänsä. Kiitti v***sti! Ja olkaa toki hyvät että väistitte luodin.

Vierailija
33/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet toimivat hassusti..." Miehet toimivat realistisesti. Mikään ei ole niin vaikeaa, kuin saada kaunis nainen hauskanpitoon. Johan sinunkin viestistäsi näkee, mitä se vaatii...

Vierailija
34/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet

toimivat kyllä hassusti, jos nuo yllä päätellyt/väitetyt pitävät paikkansa. Minä nimittäin naisena toimisin aivan päinvastoin, jos nyt ylipäätään kiinnostuisin jostain kevyistä jutuista.

Miehenä minä näen tämän asian hyvin eri tavalla.

Yhden yön juttujen osalta voin aivan hyvin harrastaa seksiä hyvinkin keskinkertaisen näköisen naisen kanssa. Mutta mä en ikipäivänä kelpuuttaisi hyvin keskinkertaisen näköistä naista vakavaan parisuhteeseen kanssani.

Parisuhteessa sä katselet sun kumppania joka ikinen päivä, joten totta kai sen kumppanin pitää olla oikeasti hyvännäköinen. Mutta jos yhden yön pumppaat jotain Tinder/baari hoitoa, niin ei se ulkonäkö ole niin justiinsa.

Vierailija
35/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja minä olen ollut se onnellista perhe-elämää edeltänyt miehenkuv(a/o)tus. Saa kiittää, mutta jättäkää mieluummin noteeraamatta ollenkaan. Pysyn poissa tieltänne, perhe-elämästänne ja parisuhteistanne.

Kunhan Alkosta myydään, olen tyytyväinen, en kuitenkaan juonut näin paljon silloin kun vielä parisuhteisiin yritin, olin itseasiassa raitis kuskimies, mutta näinhän sitä muutkin selittää risukasaan päättynyttä elämäänsä. Kiitti v***sti! Ja olkaa toki hyvät että väistitte luodin.

Ihanaa, etten ole ainoa päätepysäkkiä edeltävä bussipysäkki täällä. Veikkaan silti, että meillä on parempi meno ja meininki. Kautta rantain nimittäin kuulin, että tämä mies, joka temputti ja vemputti minut ottamaan työn läheltään, ei ole ihan tyytyväinen lapsiperhearkeen. Sitähän saa mitä tilaa. Ap

Vierailija
36/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden kohdalla tapaaminen tapahtui nimenomaan yhteisen kaveripiirin kautta, ja vietimme aikaa paljon yhdessä samoissa sosiaalisissa ympyröissä, bileissä yms. ja tämän viimeisimmän kohdalla, hän oli jo esittelemässä minua äidilleen, kunnes 2 viikkoa tästä teki yllättäen katoamistempun.

Sitä nimenomaan en ymmärrä, miksi pitää alkaa lupailla asioita ja suunnitella tulevaisuutta yhdessä jota ei koskaan tule? Tältäkin mieheltä tivasin, että mitä hän oikein haluaa ja aikoo? Kuulemma "koko paketin". No sitten katosi. Ap

Ikävästi tehty kavereiltasi, jos tiesivät miehen puuhista. Oliko teillä jokaisella kerralla seksiä vai myöskin tavallisia parisuhdejuttuja kuten hempeilyä julkisilla paikoilla?

Vierailija
37/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas paska metafora. Kyllä se bussi tulee ihan joka pysäkille aikataulun mukaan.

Tämä palsta ei ansaitse parempaa metaforaa ihan samalla lailla kuin Ap ei ansaitse laadukasta aviomiestä. Ne paremmat metaforat menee kirjojen kansiin ja journalistisiin julkaisuihin. Tänne jää sitten ne jämäpalat.

Vierailija
38/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköä veikkaan minäkin. Itse olin myös miehille vain huvitusta varten, en vakavaa suhdetta.

Tämä. Jos voi tarpeiden teon lisäksi saada myös statusesineen niin miksei sellaista ottaisi?

Vierailija
39/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäisiä mutta kauniita voi harrastaa sen yhden kerran.

Parisuhteeseen sopii paremmin se fiksu ja tavallisemmankin näköinen.

(Voi sen näinkin yksinkertaistaa)

Vierailija
40/434 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikanaan hemaiseva, nykyään kaunis ja nuorekas. Ei minuakaan viedä sinne loppupysäkille vaan aina jään liftaamaan uuteen kyytiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän