Siis kamalaa kun näin 39v perheenäitinä ihastuu
Joo siis mulla on onneton avioliitto, jossa olen sinnitellyt jo vuosia. Emme ole eronneet, koska käytännön syistä ja lasten takia on helpompi asua yhdessä. Seksiä ei esim ole ollut enää varmaan pariin vuoteen. Ero on tapetilla aika ajoin, ja uskoisin että seuraavan 5 vuoden sisällä, kun lapset kasvavat, ero tulee myös tapahtumaan.
No, nyt olen sitten töiden kautta tavannut miehen, jonka tiedän myös olevan eroamassa. Ja apua, olen ehkä toista kertaa 15 vuoteen ihastunut (se aika kun olen ollut yhdessä mieheni kanssa) ja tällä kertaa olen melko varma että vastapuolikin on ihastunut, ainakin kemia on todella voimakas meidän välillä.
Tää on tosi hankala tilanne. Ihastun oikeasti tosi harvoin. 99,9% miehiä kohtaan en tunne minkäänlaista vetoa. Tavallaan olen toivonut että ihastuisin johonkin, jotta saisin tätä eroasiaa eteenpäin. Nyt vaan en tiedä mitä apua siitä on, hankaloittaa vaan elämää ja vie liikaa ajatuksia. En usko, että kumpikaan tulee mitään tekemään tai edes suoraan tunnustamaan että on tunteita toista kohtaan, ja se tuntuu ainakin itsestäni tässä tilanteessa ihan mahdottomalta ajatukselta, molemmilla lapsia jne. En halua sotkea kaikkien elämää lopullisesti. Mutta on tosi vaikea työskennellä, kun tämä ihminen on vieressä ja huomaan että hänkin on todella kiusaantunut.
Toisaalta mietin, kun niin harvoin tulee tällaista vastaan, että pitäiskö jouduttaa nyt vaan eroa ja ehkä tehdä jotain tämän ihastuksen kanssa Olenko ihan kauhea ihminen?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaikea ymmärtää näitä tällaisia kirjoituksia. Vähän kuin jotain unelmointia. Itse olen kahdesta pitkästä liitosta eronnut eikä todellakaan ollut muita ihastuksia siinä. Oikeesti voin huonosti lopulta kummassakin suhteessa ja siksi erosin. Epäilen onko tuollaisista ihastumisista mihinkään, kun ei olla itsensä takia erottu/aiota erota. Ja kummankin eron jälkeen keskityin ihan muuhun kuin parisuhteeseen. Että voi olla trollausta tai sitten niin lapsellista muuten.
Toinen genre täällä on moralistit vinkumassa toisista naisista. Enempi huvittaa nää ihastuneet vaimot.
Eikö se ole vaan hyvä jos herää tunteita muita kohtaan ja ikäänkuin ihminen herää eloon uudestaan, jos suhde ollut pystyynkuollut jo pitkään?
Tuolla tavalla ihminen ajaa itsensä vielä huonompaan tilaan pidemmällä aikavälillä. Lennosta vaihtajat ovat tuollaisessa tilanteessa alinta pohjasakkaa sekä onnettomia sen jälkeen kun uusi suhde kaatuu kun omaa päätä ei ole hoidettu kuntoon ennen uuta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaikea ymmärtää näitä tällaisia kirjoituksia. Vähän kuin jotain unelmointia. Itse olen kahdesta pitkästä liitosta eronnut eikä todellakaan ollut muita ihastuksia siinä. Oikeesti voin huonosti lopulta kummassakin suhteessa ja siksi erosin. Epäilen onko tuollaisista ihastumisista mihinkään, kun ei olla itsensä takia erottu/aiota erota. Ja kummankin eron jälkeen keskityin ihan muuhun kuin parisuhteeseen. Että voi olla trollausta tai sitten niin lapsellista muuten.
Toinen genre täällä on moralistit vinkumassa toisista naisista. Enempi huvittaa nää ihastuneet vaimot.
Eikö se ole vaan hyvä jos herää tunteita muita kohtaan ja ikäänkuin ihminen herää eloon uudestaan, jos suhde ollut pystyynkuollut jo pitkään?
Tuolla tavalla ihminen ajaa itsensä vielä huonompaan tilaan pidemmällä aikavälillä. Lennosta vaihtajat ovat tuollaisessa tilanteessa alinta pohjasakkaa sekä onnettomia sen jälkeen kun uusi suhde kaatuu kun omaa päätä ei ole hoidettu kuntoon ennen uuta suhdetta.
Jos ero on ollut puheissa jo pitkään ja suhde seksitönkin jo vuosia, niin eiköhän siinä olla jo surutyöt tehty siinä vaiheessa? Hyvin on saatu varmasti asioita jo mietittyä ja työstettyä. Jos vielä ehtii tutustua uuteen ennen suhteen aloittamista ensin kaverina, niin varmaan ihan hyvät mahdollisuudet toimia.
Kerro ihmeessä tunteesi ihastuksen kohteelle.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä tunteesi ihastuksen kohteelle.
Mikäköhän draama siitä syntyiskään.