Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kamalaa kun näin 39v perheenäitinä ihastuu

Vierailija
06.05.2023 |

Joo siis mulla on onneton avioliitto, jossa olen sinnitellyt jo vuosia. Emme ole eronneet, koska käytännön syistä ja lasten takia on helpompi asua yhdessä. Seksiä ei esim ole ollut enää varmaan pariin vuoteen. Ero on tapetilla aika ajoin, ja uskoisin että seuraavan 5 vuoden sisällä, kun lapset kasvavat, ero tulee myös tapahtumaan.

No, nyt olen sitten töiden kautta tavannut miehen, jonka tiedän myös olevan eroamassa. Ja apua, olen ehkä toista kertaa 15 vuoteen ihastunut (se aika kun olen ollut yhdessä mieheni kanssa) ja tällä kertaa olen melko varma että vastapuolikin on ihastunut, ainakin kemia on todella voimakas meidän välillä.

Tää on tosi hankala tilanne. Ihastun oikeasti tosi harvoin. 99,9% miehiä kohtaan en tunne minkäänlaista vetoa. Tavallaan olen toivonut että ihastuisin johonkin, jotta saisin tätä eroasiaa eteenpäin. Nyt vaan en tiedä mitä apua siitä on, hankaloittaa vaan elämää ja vie liikaa ajatuksia. En usko, että kumpikaan tulee mitään tekemään tai edes suoraan tunnustamaan että on tunteita toista kohtaan, ja se tuntuu ainakin itsestäni tässä tilanteessa ihan mahdottomalta ajatukselta, molemmilla lapsia jne. En halua sotkea kaikkien elämää lopullisesti. Mutta on tosi vaikea työskennellä, kun tämä ihminen on vieressä ja huomaan että hänkin on todella kiusaantunut.

Toisaalta mietin, kun niin harvoin tulee tällaista vastaan, että pitäiskö jouduttaa nyt vaan eroa ja ehkä tehdä jotain tämän ihastuksen kanssa Olenko ihan kauhea ihminen?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea liitto sairastuttaa koko perheen eikä sun ihastuminen ole mikään ongelma vaan merkki siitä, että on aika erota pöljästä ja pelastaa itsesi ja lasten mielenterveys

Vierailija
2/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on kiusaantunut???

Onnea vaan fiksusta tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia kerrallaan. Olin 29, ja takana 13v suhde, josta 7 naimisissa, viimeiset neljä vuotta pskaa, lapsia kaksi. Töissä ihastuin työkaveriini. En koskaan vienyt asiaa eteenpäin, mutta jäin pohtimaan: onko tämä parasta, mitä elämällä on minulle antaa?

Vierailija
4/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies on kiusaantunut???

Onnea vaan fiksusta tilanteesta.

En tiedä onko se oikea sana. Ei mitenkään silleen, että tilanne olisi hänelle epämiellyttävä ollenkaan, vaan selkeästi huomaan hänen olevan flirtti, lähinnä silleen että huomaan että hänen on vaikea koittaa olla neutraali mua kohtaan. T. Ap

Vierailija
5/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita seksisuhde?

Vierailija
6/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita seksisuhde?

Rehellisesti olen miettinyt sitäkin! Niin voimakasta kemiaa tunnen tätä miestä kohtaan. En edes muistanut että sellaista on olemassa. Yhden kerran olen tosiaan avioliittomme aikana ollut ihastunut toiseen mieheen, silloinkin meillä meni miehen kanssa tosi huonosti. Luulen, että se ihastus tosin oli täysin yksipuolista. Nyt vaan minusta tuntuu että se ei tällä kertaa olekaan. Toki voinhan olla väärässäkin, mistäs sen tietää.

Vierailija
7/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa se on varmaankin ihastumisesi kohteestakin. En haluaisi, että vanha akka ihastuisi minuun.

Vierailija
8/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on tavallinen mies, hänelle kelpaisi suurin osa naisista, mutta ei saa ikinä oikein mitään. Sinulle hän on erityinen ja se varmasti imartelee häntä. 

Tai sitten hän on chad, joka täyttää tietyt luustokriteerit ja hänelle kertyy useimpien naisten huomio...myös sinun. 

Vierailija
9/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa se on varmaankin ihastumisesi kohteestakin. En haluaisi, että vanha akka ihastuisi minuun.

39v vanha akka? Vaikka itse sanonkin, niin olen tällä hetkellä elämäni kunnossa ja saan huomiota edelleen miehiltä, toki en nuorilta miehiltä, vaan sellaisilta 40-50-vuotiailta kääkiltä, joihin tämä ihastuksen kohteenikin lukeutuu. T. Ap

Vierailija
10/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti tunteesta ja katso mihin se vie. Kerran täällä vaan eletään!

Vierailija
11/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes sama kokemus. Kerroin lopulta tunteeni työkaverimiehelle ja hän sanoi pitävänsä minusta myös. Muutaman viikon kuluttua ilmoitin erohaluni exälle ja eropaperit allekirjoitettiin. Myöhemmin muutin pois.

Olihan se melkoinen hetki elämässä lasten takia. Elämä muuttui täysin. Eron jälkeen olen tehnyt asioita, joita en koskaan olisi tehnyt avioliitossa mm työpaikan vaihto, muutto toiseen kaupunkiin, opinnot ym. Avioliitto jäädytti paikalleen ja varsinkin, kun se oli yhtä selviytymistä ja kaikki energia kului siihen.

Vierailija
12/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lähes sama kokemus. Kerroin lopulta tunteeni työkaverimiehelle ja hän sanoi pitävänsä minusta myös. Muutaman viikon kuluttua ilmoitin erohaluni exälle ja eropaperit allekirjoitettiin. Myöhemmin muutin pois.

Olihan se melkoinen hetki elämässä lasten takia. Elämä muuttui täysin. Eron jälkeen olen tehnyt asioita, joita en koskaan olisi tehnyt avioliitossa mm työpaikan vaihto, muutto toiseen kaupunkiin, opinnot ym. Avioliitto jäädytti paikalleen ja varsinkin, kun se oli yhtä selviytymistä ja kaikki energia kului siihen.

Joo samanlaisia fiiliksiä. Onneksi sinulla kaikki ilmeisesti meni lopulta ihan hyvin. Miten lapset ovat selvinneet? Entä tuliko teillä suhdetta ihastuksen kanssa?

Vierailija
13/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös avioliitot ole just tuollaisia aina.

Vierailija
14/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan

Vierailija
15/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaamea liitto sairastuttaa koko perheen eikä sun ihastuminen ole mikään ongelma vaan merkki siitä, että on aika erota pöljästä ja pelastaa itsesi ja lasten mielenterveys

Millä perusteella haukut ap:n miestä???

Vierailija
16/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä pyöreäksi, elämät paskaksi, kakarat kärsikööt.

Vierailija
17/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatkaa, rakastelkaa, ottakaa iisisti.Älä hänen takia ota eroa.... Anna ajan näyttää.. 

Vierailija
18/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavatkaa, rakastelkaa, ottakaa iisisti.Älä hänen takia ota eroa.... Anna ajan näyttää.. 

Tämä. Hanki uusi keikkatyö. Toimii.

Vierailija
19/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo samanlaisia fiiliksiä. Onneksi sinulla kaikki ilmeisesti meni lopulta ihan hyvin. Miten lapset ovat selvinneet? Entä tuliko teillä suhdetta ihastuksen kanssa?

Lapset on selvinneet, mutta helppoa ei ollut. Isä hylkäsi heidät, kun etsi suhteen ja lähti uuden naisen luo. Yksi lapsistani on vielä alaikäinen.

Kyllä tuli suhde ihastuksen kanssa ja ei voi verratakaan siihen surkeaan avioliittoon. Jo vuosia yhdessä oltu, mutta yhdessä ei asuta.

Vierailija
20/65 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

39v vanha akka? Vaikka itse sanonkin, niin olen tällä hetkellä elämäni kunnossa ja saan huomiota edelleen miehiltä, toki en nuorilta miehiltä, vaan sellaisilta 40-50-vuotiailta kääkiltä, joihin tämä ihastuksen kohteenikin lukeutuu. T. Ap

Niinhän sinä luulet. Noilla kymmenillä tulee sellainen omahyväinen tunne, että kyllä minä vielä kelpaan. Vaikka oikeasti on vain säälittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän