Heinz jäi viimeiseksi Iltalehden ketsuppivertailussa
Kommentit (52)
Heinz on ylivertaisesti parasta ketsuppia.
Sinappia amerikkalaiset eivät osaa sen sijaan tehdä. Turun Sinappi parasta, mitä tiedän.
Ostan Felixin yli kilon pakkauksen. En käytä muuta.
Oliko raati testissä joitain ituhippejä?
MIten voivat olla makunystyrät noin vinksallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä ettei heinz ole entisensä. Meiran on ihan hyvää.
Jos Heinz on muuttanut reseptiään niin sitten ovat maailmankirjat pahasti sekaisin. Ainoa ketsuppi jota itse ostan.
Iltapäivälehtien vertailut voi muutenkin jättää huomiotta. Vuosia sitten heillä oli sinappitesti jonka voitti muistaakseni Kotisinappi. Ostin pullon kokeeksi ja ihan hirveän makeaa vauvan ripuliahan se oli. Sattumoisin myös mainostivat paljon lehden sivuilla, joten mitään puolueellisuuttahan testiin ei tietenkään voinut liittyä...
Ehdottomasti paras sinappi on lasipurkissa myytävä pontikkasinappi.
Sitä kun hieman sipaisee HKn sinisen lerssin päälle ja ottaa kyytipojaksi hieman kylmää huurteista.
Avot, Suomen suvi kauneimmillaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä ettei heinz ole entisensä. Meiran on ihan hyvää.
Jos Heinz on muuttanut reseptiään niin sitten ovat maailmankirjat pahasti sekaisin. Ainoa ketsuppi jota itse ostan.
Iltapäivälehtien vertailut voi muutenkin jättää huomiotta. Vuosia sitten heillä oli sinappitesti jonka voitti muistaakseni Kotisinappi. Ostin pullon kokeeksi ja ihan hirveän makeaa vauvan ripuliahan se oli. Sattumoisin myös mainostivat paljon lehden sivuilla, joten mitään puolueellisuuttahan testiin ei tietenkään voinut liittyä...
Kaikki makutestit voi. Oma suu on paras testaaja.
Vierailija kirjoitti:
Heinzin käyttäjillä on makuaisti mennyt. Joo etiikan pitää maistua.
Heinz on ykkönen, muut kuraa. Tykkään etikkaisesta mausta ja siitä, että ketsupin rakenne on sileä.
Heinzin ketsuppi ollut selvä ykkönen 1800-luvulta lähtien. Kilpailijat hakevat yhä sitä "The Makua", millä voisi haastaa sen. Ei ole vielä onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinzin käyttäjillä on makuaisti mennyt. Joo etiikan pitää maistua.
Siis etikan pitää maistua. Känny ei tuntenut kuin etiikan.
Auran ketsuppi on parasta, mutta sitä ei valitettavasti saa kuin pienissä pulloissa
Heinz on nykyään vetistä litkua ilmeisesti veden määrää lisätty tuotteeseen jolla saadaan parempi tuotto.
Jos Heinz osaisi vielä kunnon sinapinkin tehdä, niin mitä muuta ihminen enää siltä kaipaisi?
32: Höpsistä! Heinziin ei ole koskettu.
Mutti lasipullossa todella hyvä.En ole maistanut kaikkia merkkejä.
Felix on parasta mutta Lidlin halpisversio suhteellisen hyvää hinta/maku suhteella.
Mä kyllä ostan ihan sitä ketsuppia, tai mitä tahansa suuhunpantavaa, mikä mun suussa maistuu hyvälle. Ei kait kukaan tosissaan vaihda suosikkiaan jonkun iltapäivälehden makutestin mukaan 😂.
Makuasioista on turha kiistellä, toinen tykkää äidistä, ja toinen tyttärestä, vai kuin se meni 🧐
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tykätään sellaisesta punaisesta sokerilitkusta, ihan ihme tulos kyllä, että ylimoimaisesti paras ketsuppi jäi viimeiseksi
Heinz on juuri tuota rakastamaasi sokerilitkua. Suolaa ja sokeria siinä on kaksi amerikkalaisen keittiön makua mitä enemmän niin sen parempi.
Heinzin kohdalla oli mainittu sokerisesta mausta. Olen samaa mieltä, liian makeaa minun makuuni. En syö sokerisia tuotteita muutenkaan kuin harvoin niin sekin voi vaikuttaa makuaistiin.
Vierailija kirjoitti:
Meiran ketsupin jälkeen Heinz on tosi väkevän ja etikkaisen oloinen kuten testissäkin todetaan.
Siksi Heinz onkin ykkösvalinta esim. makaronilaatikon ja raejuuston kylkeen. Meira toimii paremmin ranskalaisten kanssa.
Juuri siksi se onkin ainoa ketsuppi joka maistuu kunnon ketsupilta. Meira ja Felix ovat vain "OK" tasoa, keskinkertaisuuksia.