Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinz jäi viimeiseksi Iltalehden ketsuppivertailussa

Vierailija
06.05.2023 |

Miten siinä niin kävi?

Mikä on oma suosikkisi?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat sitten olen todennut Heinzin ketsupin surkeaksi. Täynnä sokeria.

Vierailija
42/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinz on kovin kirpeää ja kitkerää, olen ihmetellyt sen suosiota. Mielestäni ketsuppi saa mielellään olla hieman laimeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitkö selleiseen ravintolaan syömään jossa kokki notkuu ovenpielessä tupakalla?

Vierailija
44/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meira on hyvä ketchup, mutta mustard ei kuulu suosikeihin.

Tuo on aivan kuin olisin sen itse kirjoittanut! Ketsupissa maistuu tomaatti, mikä on hyvä juttu ketsupissa, kun taas sinapissa maistuu vain sinappi, mikä on sinapissa huono juttu, tulee nimittäin niin tavattoman mietoa.

Vierailija
45/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä ettei heinz ole entisensä. Meiran on ihan hyvää.

Jos Heinz on muuttanut reseptiään niin sitten ovat maailmankirjat pahasti sekaisin. Ainoa ketsuppi jota itse ostan.

Iltapäivälehtien vertailut voi muutenkin jättää huomiotta. Vuosia sitten heillä oli sinappitesti jonka voitti muistaakseni Kotisinappi. Ostin pullon kokeeksi ja ihan hirveän makeaa vauvan ripuliahan se oli. Sattumoisin myös mainostivat paljon lehden sivuilla, joten mitään puolueellisuuttahan testiin ei tietenkään voinut liittyä...

Muutama tyyppi arvioi ja enemmistön maku tiedetään; parhaat suklaat on aina juhlapöydän konvehdit tai fazerin sininen (ei tyyliin lindt tai tony's chocolonely), raejuustoista joku valion mauton moska, juhlamokka paras kahvi jnejne.

Aina se halvin ja surkein voittaa testit, miksiköhän sitten kukaan maksaisi enemmän muista tuotteista jos ne rainbowt olisi oikeasti parempia? Nämä kehuu niitä jotka mainostaa sivuillaan, sitäpaitsi suomalaiset on jotain sokeria rakastavia vauvasuita, valitetaan kun sitrukset liian kirpeitä.. 🤦

Vierailija
46/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32: Höpsistä! Heinziin ei ole koskettu.

Onko jotain linkkiä?

"Although there is one basic recipe for their ketchup, there are variations tailored to regional tastes, and usually depend on the country where it is manufactured"

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Heinz_Tomato_Ketchup

Vierailija
47/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki sen jälkeen kun luin arvostelun, söin ranskalaisia Heinzilla. Ketsuppia meinas mennä henkeen, ja ymmärsin sillä hetkellä mitä "etikkaisella" tarkoitetaan. Jumalauta sitä tunnetta kurkussa. Itse asiassa olen syönyt varmaan koko elämäni Heinzia, ja siinä sitten koin valaistumisen, että oishan sitä muitakin kokeiltavana. Annanko Meiralle mahdollisuuden?

Vierailija
48/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset "testit" niin ovat turhia. Olisivat edes päättäneet etukäteen, että mitä hyvältä ketsupilta haetaan, eikä niin, että yksi tykkää mauttomasta ja toinen mausteisesta ja sitten ensimmäinen antaa mauttomalle ketsupille täydet pisteet ja toinen huonoimmat pisteet.

Vierailija
49/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Heinz on muuttanut reseptiään niin sitten ovat maailmankirjat pahasti sekaisin. Ainoa ketsuppi jota itse ostan.

Iltapäivälehtien vertailut voi muutenkin jättää huomiotta. Vuosia sitten heillä oli sinappitesti jonka voitti muistaakseni Kotisinappi. Ostin pullon kokeeksi ja ihan hirveän makeaa vauvan ripuliahan se oli. Sattumoisin myös mainostivat paljon lehden sivuilla, joten mitään puolueellisuuttahan testiin ei tietenkään voinut liittyä...

Muutama tyyppi arvioi ja enemmistön maku tiedetään; parhaat suklaat on aina juhlapöydän konvehdit tai fazerin sininen (ei tyyliin lindt tai tony's chocolonely), raejuustoista joku valion mauton moska, juhlamokka paras kahvi jnejne.

Aina se halvin ja surkein voittaa testit, miksiköhän sitten kukaan maksaisi enemmän muista tuotteista jos ne rainbowt olisi oikeasti parempia? Nämä kehuu niitä jotka mainostaa sivuillaan, sitäpaitsi suomalaiset on jotain sokeria rakastavia vauvasuita, valitetaan kun sitrukset liian kirpeitä.. 🤦

Itse ostan aina vain parasta tai ainakin kalleinta mitä kaupasta saa. 🤦

Vierailija
50/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä ostaa aina Rainbow ketsuppia. Silloin kun sitä joskus ranuihin tai makaroonin sekaan laittaa, niin en minä huomaa huomattavaa eroa muihin.

Vierailija
51/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo raati tosiaan, Auraa on kuvattu kanelimaiseksi, minä inhoan kanelia ja Aura on mielestäni kirpeän hedelmäistä. Ostan hinta-laatusuhteen vuoksi, lisäksi pakkaus on sopivankokoinen omaan talouteeni.

Vierailija
52/52 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan aina vain parasta tai ainakin kalleinta mitä kaupasta saa. 🤦

No niinhän minä sanoin;) En suinkaan, mutta joillain on ehkä parempi maku kuin joillain. Lähinnä tarkoitan ihmisiä joiden mielestä juhlamokka on parasta kahvia jne.

Ja ei kai kukaan maksaisi huvikseen enemmän vaikka suklaasta tms, jos saman saisi halvemmalla, ei ihmisiä tulisi tyhminä pitää näillä testeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän