Joko olette ottaneet kesävaatteet esille?
Ja laittaneet talvivaatteet pois? Minä ajattelin tänään järjestää vaatekaapin lämpimiä kelejä varten.
Kommentit (71)
Talvivaatteet joutuu ottaan esille.
Pipo päässä ja toppatakki päällä pärjää hyvin Suomen suvessa.
Vierailija kirjoitti:
Talvivaatteet joutuu ottaan esille.
Tämä.
Ostin pari uutta kesämekkoa ja shortsia, mutta nyt pitikin sitten kaivaa kevyttoppatakki takaisin esille. Ehkä noita kesävaatteita pääsisi sitten heinäkuussa käyttämään
Mulla on kaikki vaatteet vaatekaapissa esillä ympäri vuoden. Käytän t-paitoja neuletakin alla talvella tms ristiinpukeutumista. Ainoastaan ohut-/nilkkasukkakori vaihtaa paikkaa urheilu-/villasukkakorin kanssa.
Suomessa ei koskaan tarvitse kesävaatteita.
Mulla on niin paljon vaatteita etten millään jaksaisi niitä laskea sekoamatta laskuista. Muistiinpanovälineet pitäisi olla jos meinaisi. Mutta on niin iso vaatehuone myös ettei tarvi talviteloille laittaa kuin jotain takkeja ja kenkiä.
Meinaako ap kun sanoo, että hänellä 65 kpl vaatteita, että se määrä sisältää alusvaatteet ja sukat ym? Ei kai sentään.
Mutta kyllä tuolla kaduilla oikeasti näkee +20 kelissä joidenkin kulkevan tukeva talvi/välikausitakki päällä. Ihme ja kumma.
Nuoret naiset käyttävät minihameita käydessään kaupassa
Kevätvaatteet vain. Talvitakit pesty.
Mulla on erikseen kesä t-paitoja, joita en käytä muina vuodenaikoina. Kuulostaa varmaa hölmöltä, mutta mun on todella vaikea löytää t-paitoja jotka näyttävät ja tuntuvat hyviltä päällä.
Monet ovat vain sen mallisia ettei ne istu mun päälle, ja saumat monesti hankaavat kainaloista.
Tykkään väljistä paidoista, ja haluan myös että kangas on sen verran paksu ettei se kuulla yhtään läpi.
Oli hirveä vaiva löytää sopivia, joten säästelen niitä kesään, että ne kestäisivät mahdollisimman monta vuotta.
Hupparin alla käytän vanhoja kulahtaneita, kuluneita, ja hieman rikkinäisiäkin t paitoja, sekä myös veljen vanhoja paitoja. Paidat siirtyvät kesäkäytöstä hupparin alle käytettäväksi, kun ovat kulahteet niin etten kehtaa enää pelkälteen käyttää.