Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette ottaneet kesävaatteet esille?

Vierailija
06.05.2023 |

Ja laittaneet talvivaatteet pois? Minä ajattelin tänään järjestää vaatekaapin lämpimiä kelejä varten.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erikseen kesä t-paitoja, joita en käytä muina vuodenaikoina. Kuulostaa varmaa hölmöltä, mutta mun on todella vaikea löytää t-paitoja jotka näyttävät ja tuntuvat hyviltä päällä.

Monet ovat vain sen mallisia ettei ne istu mun päälle, ja saumat monesti hankaavat kainaloista.

Tykkään väljistä paidoista, ja haluan myös että kangas on sen verran paksu ettei se kuulla yhtään läpi.

Oli hirveä vaiva löytää sopivia, joten säästelen niitä kesään, että ne kestäisivät mahdollisimman monta vuotta.

Hupparin alla käytän vanhoja kulahtaneita, kuluneita, ja hieman rikkinäisiäkin t paitoja, sekä myös veljen vanhoja paitoja. Paidat siirtyvät kesäkäytöstä hupparin alle käytettäväksi, kun ovat kulahteet niin etten kehtaa enää pelkälteen käyttää.

Vierailija
62/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivaatteet joutuu ottaan esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo päässä ja toppatakki päällä pärjää hyvin Suomen suvessa.

Vierailija
64/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvivaatteet joutuu ottaan esille.

Tämä.

Vierailija
65/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari uutta kesämekkoa ja shortsia, mutta nyt pitikin sitten kaivaa kevyttoppatakki takaisin esille. Ehkä noita kesävaatteita pääsisi sitten heinäkuussa käyttämään 

Vierailija
66/71 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki vaatteet vaatekaapissa esillä ympäri vuoden. Käytän t-paitoja neuletakin alla talvella tms ristiinpukeutumista. Ainoastaan ohut-/nilkkasukkakori vaihtaa paikkaa urheilu-/villasukkakorin kanssa.

Vierailija
67/71 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei koskaan tarvitse kesävaatteita.

Vierailija
68/71 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paljon vaatteita etten millään jaksaisi niitä laskea sekoamatta laskuista. Muistiinpanovälineet pitäisi olla jos meinaisi. Mutta on niin iso vaatehuone myös ettei tarvi talviteloille laittaa kuin jotain takkeja ja kenkiä.

Meinaako ap kun sanoo, että hänellä 65 kpl vaatteita, että se määrä sisältää alusvaatteet ja sukat ym? Ei kai sentään.

Mutta kyllä tuolla kaduilla oikeasti näkee +20 kelissä joidenkin kulkevan tukeva talvi/välikausitakki päällä. Ihme ja kumma.

Vierailija
69/71 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
70/71 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset käyttävät minihameita käydessään kaupassa