Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronainen, mikä on homointa mitä olet tehnyt?

Vierailija
05.05.2023 |

Mitään kokemuksia?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hiekkarannalla hyvännäköisen homon ja kostuin ihan märäksi. Homo tuli ja nuoli minulle orkun.

Vierailija
42/60 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nuolin homolle orkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni kanssa saunassa kerran ajauduimme tilanteeseen, jossa kumpikin hyväilu itseään ja katseli toista. Istuimme lauteilla vastakkain ja keskustelu meni seksiin ja itsetyydytykseen. Sitten ystävättäreni levitti jalkansa ja alkoi hyväilemään jalkoväliään. Katseltuani hetken, alaoin myös hyväilemään itseäni. Mukava sauna hetki, josta jäi muisteltavaa.

N43

Vierailija
44/60 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon mä uimarannalla pyynnöstä antannu toisen naisen katsoa kun kusen mereen.

Nyt on mielenkiintoista🤔 kuinka tämä tapahtui?

Oho en tajunnu ett joku kiinnostui tästä :)

No käppäilin vaan siinä rannalla. Yhtäkkii joku ehkä saksalainen isotissinen blondi tulee juttelemaan. Vähän aikaa meni etten tajunnu iskemisen yritystä. Mutta kun tilanne selkis niin tää nainen sano jotakin tyyliin can i watch when you piss in the osean? Mikä siinä sit! Oli niin kivan ja rehellisen olonen nainen ett mentiin sivummalle kallion taakse jossa otin uikkarit alas ja kusin seisovilteen veteen. Sitt lähdettiin omiin suuntiin.

Vierailija
45/60 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävättäreni kanssa saunassa kerran ajauduimme tilanteeseen, jossa kumpikin hyväilu itseään ja katseli toista. Istuimme lauteilla vastakkain ja keskustelu meni seksiin ja itsetyydytykseen. Sitten ystävättäreni levitti jalkansa ja alkoi hyväilemään jalkoväliään. Katseltuani hetken, alaoin myös hyväilemään itseäni. Mukava sauna hetki, josta jäi muisteltavaa.

N43

Sitten heräsit kun homo nuoli sinua.

Vierailija
46/60 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin hiekkarannalla hyvännäköisen homon ja kostuin ihan märäksi. Homo tuli ja nuoli minulle orkun.

Menikö hiekkaa tussuun?

Vierailija
47/60 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavastihan täällä on homoiltu. Jatkakaa.

-ap

Vierailija
48/60 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käppäilin vaan siinä rannalla. Yhtäkkii joku ehkä saksalainen isotissinen blondi tulee juttelemaan. Vähän aikaa meni etten tajunnu iskemisen yritystä. Mutta kun tilanne selkis niin tää nainen sano jotakin tyyliin can i watch when you piss in the osean? Mikä siinä sit! Oli niin kivan ja rehellisen olonen nainen ett mentiin sivummalle kallion taakse jossa otin uikkarit alas ja kusin seisovilteen veteen. Sitt lähdettiin omiin suuntiin.

Ei yllättä että nainen oli saksalainen :D

Vierailija
49/60 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiettä.. mikä 'ja mikäkö huonointa ollu' seksissä?

Montakin.

Niin monta ettei edes muistakaan niitä kaikkia mut

aino on jotain sattunut eli mennyt pieleen seksissä kun oon miehen kanssa ollu. Onhan niitä ollu monta kymmentä ainakin, itellä en tiedä muista naisista.

Vierailija
50/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mökillä veljenvaimoni Sarin kanssa kahdestaan viimmekesänä. Lämmitelimme saunaa ja otimme viiniä jutellen kaikenlaista. Viini kihati päähän ja sitten hipsimme saunaan. Lauteilla heittelimme löylyjä sitten Sari pyysi voinko pestä hänen selkänsä, vastasin tottakai ja sinä peset minun selkäni. Sitten pesuvaiheessa kun sari pesi selkääni hän kysyi saanko pestä sinut kokonaan vastasin vaikka. Sari pesi ensin minut takaa ja sitten siirtyi eteeni ja alkoi saippuoida rintojani sienellä. Voi luoja kuninka hyvältä tuo kosketus tuntui yhtäkkiä hän otti minua niskantakaa kiinni sanoen, sä oot upee donna ja suuteli minua. Olin niin hämilläni että heitäydyin kiihkeään suuteluun ja kohta olikin Sarin sormi kltoriksellani. Laukesin todella nopeasti vapisin orgasmissa ja hän kuiskasi korvaani, olet ihana. Peseydyimme ja kävimme uimassa ja sitten naukkailimme lisää viiniä. Sari sanoi sä oot ihana, voisitko nyt laukaista minut. Pikku hiprakassa sanoin joo, mennään sänkyyn. Kun sumussa hakeuduin hänen jalkoväliin ja aloin nuolla tuon ihanan olion karvatonta pimppiä. Kohta Sari sai ensimmäisen orgasminsa vapisten kuin horkassa taittuen kaarelle. jatkoin nuolemista hän sai toisen ja kolmannen orgasmin. Painauduimme tiukasti yhteen ja nukuimme aamuun. Heräsi kun Hän suuteli minua poskelle ja sitten se taas oli menoa. Aammu orgasmien jälkeen keittelimme kahvia ja pikku morkkiskin vaivasi minua. Sari sanoi, tästä ei sitten huudella kellekään nyökkäsin ja hymyilin. Mutta niin on känyt että silloin tällöin kun tapaamme niin harrastamme tyttöseksiä. Ehkä olen sittenkin bi. Eeva.

Vierailija
51/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Eeva sun herkkäorkkuinen pillu vertautuu Sarin pilluun? Onko Sari käynyt brassissa, käytätkö itse höylää vai oletko luomu? Kertomuksesta ei käynyt selville. 

Vierailija
52/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läimäisin kaveria takapuolelle. Koska tämä läimäisi minua ensin ja sanon tässä nyt että en voi sietää kenenkään läimäisyjä joten piti kostaa.

Vierailija
53/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läimäisin kaveria takapuolelle. Koska tämä läimäisi minua ensin ja sanon tässä nyt että en voi sietää kenenkään läimäisyjä joten piti kostaa.

Oliko tuo sinulta seksuaalinen teko vai ainoastaan aggressiota?

Vierailija
54/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Eeva sun herkkäorkkuinen pillu vertautuu Sarin pilluun? Onko Sari käynyt brassissa, käytätkö itse höylää vai oletko luomu? Kertomuksesta ei käynyt selville. 

Näin sitä pidetään hulluja jännityksessä kun ei kerrota.

Vierailija
55/60 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sitä pidetään hulluja jännityksessä kun ei kerrota.

Lähinnä vaan vittuilen jorkille aka. passiivitarinoitsija

Vierailija
56/60 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP mukaan siis nainenkin voi olla homo? Tällä logiikalla mieskin voi olla lesbo.

Sen verran voi jokainen valistaa itseään, että selvittää mitä on homoseksuaalisuus! Sitten ei enää tarvitse jankuttaa paskaa!

Vierailija
57/60 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ontuvalla logiikalla ps äänestettiin hallitukseen ja vastuuseen mm. Suomen tasavallan budjetista. 

Vierailija
58/60 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kysyttiin naisilta!

Vierailija
59/60 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin naisystävän kanssa samassa hotellihuoneessa. Hän meni kaupungille ja jäin yksi huoneeseen, äkkiä sänkyyn ja sormet pilluun. Kesken kaiken ovi avautuu ja ystävä tulee sisään. Hävetti ihan simona, mutta hän totesi vain, että kaikkihan sitä tekee. Istahti sängylle viereeni ja sormetti minua loppuun. Lepäsin häpeissäni pelkkä kylpytakki päälläni ja koitin toipua. Hän alkoi riisuutua ja asettui viereeni, sekä totesi, että nyt on sun vuoro. 

Vierailija
60/60 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kalua peppuuni kuin oikea homo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme