Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronainen, mikä on homointa mitä olet tehnyt?

Vierailija
05.05.2023 |

Mitään kokemuksia?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin miesten pyörällä!

Vierailija
22/60 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollut kolmea naista ja osa heistä on nuollut minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsin tekemistä, mutta joskus 10 vuotta sitten uimahallissa suihkutilassa tuli nuorehko äiti kahden pienen lapsen kanssa uimaan. Ja tämä nainen, hänen vartalo sai aikaan minussa ihan ennenkokematonta, ne rinnat ja karvaton häpy, se kokonaisuus oli jotain todella kaunista katseltavaa. En ennen sitä enkä sen jälkeen ole "lämmennyt" naisen vartalon katsomisesta. Iski minuun todella kovaa.

Yksin kertaisesti kiihotuin alastomasta naisesta. Niin "hetero" kuin olenkin

Vierailija
24/60 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin voltin.

Vierailija
25/60 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin reikää!

Vierailija
26/60 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15-16 vuotiaina tyttöinä soudimme kahdestaan erääseen pieneen kallioiseen saareen uimaan ja aurinkoa ottamaan. Olimme alasti, ja panin merkille niin omani kuin tyttökaverini naisellisen pyöreät rinnat ja aikuisen oloiset häpykarvat. Minä luulen että kiihotuimme kumpikin, ja ties mihin se olisi johtanut, ellemme olisi huomanneet, että saareen oli tullut pikkupoikia, jotka olivat tiirailleet meitä kivien takaa ties kuinka pitkään.

Se rikkoi kivan tunnelman.

Myöhemmin olen esimerkiksi saunoessa ihailut kauniita naisvartaloita siinä kuin miestenkin, ja todennut että on molemminpuolisen luottamuksen osoitus tarjota toiselle osapuolelle mahdollisuus katseluun ja miellyttäviin, lämpöisiin tuntemuksiin vatsanpohjassa.

Vierailija
27/60 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan oltu ystävättären kanssa bilettämässä ja heräillään kahdestaan vaikka hotellissa, miehet eivät ole paikalla, aamusuihkun jälkeen nuollaan toisiamme, ehkä aamupalan jälkeen lisää. Ihanasti auttaa oloa.

N42

Vierailija
28/60 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla salilla käy reilu 30v tosi ihana brunetti. Sillä on tosi tosi upea vartalo, ihanan pikkuinen pysty peppu jne. Ollaan tosi usein juteltu niitä näitä, mutta lähinnä hän on antanut minulle hyviä vinkkejä treenaamiseen. Kerran olimme aikaisin aamulla kahdestaan siellä ja juttelimme sellaisen suuren peilin edessä. Hän puhui uusista treenihousuistaan ja niiden istuvuudesta ym. Kuin vahingossa lipsautin, että sun peppu näyttää syötävän hyvälle noissa. Hän hymyili ja pyllisti leikkisästi ja katseli peilin kautta minua ja kysyi haluanko kokeilla. Korvissani kohisi ja kuin transsissa kosketin ensin yhdellä kädellä vain. Hän käänsi peppuaan pystyyn ja notkisti selkää sanoen, että koita vaan kunnolla. Hetken hyväilin tuota ihanuutta, kunnes kuulin, että joku muukin tulee. Jatkoimme hymyillen treenejämme ja suihkussa olin iskeä häneen kiinni. En muista milloin olisin halunnut toista niin paljon. Heterona silti itseäni pidän. Harmikseni edes saunassa kahdestaan ollessamme ei minkäänlaista puhetta tästä tapahtuneesta syntynyt.

Vierailija
29/60 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin vahingossa deadnameni.

Vierailija
30/60 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tapana pitää joka tiistai ystävättäreni kanssa lenkki-ilta ja sen jälkeen käytiin usein yhdessä saunassa. Yhden kerran, syystä tai toisesta istuttiin saunassa vastakkain nojaillen seinään. Hän istui, ei nyt provosoivan avoimena, mutta ei paljon muutakaan, ja en voinut kuin nautiskella siitä hetkestä. Ja olen varma että hän tiesi että katselen hänen jalkoväliä. Jos olisin ollut mies, minulla olisi seisonut, juuri siltä tuntui. Kuvittelin siinä hetkessä miltä tuntuisi masturboida yhdessä.

Olisin halunnut tehdä sen juuri siinä hetkessä, vain rohkeus puuttui.

N55

Kuuluiko iltaan HK:n sininen??

Vierailija
31/60 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon täällä onkin AP homoja.

Vierailija
32/60 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä uimarannalla pyynnöstä antannu toisen naisen katsoa kun kusen mereen.

Vierailija
33/60 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon mä uimarannalla pyynnöstä antannu toisen naisen katsoa kun kusen mereen.

Nyt on mielenkiintoista🤔 kuinka tämä tapahtui?

Vierailija
34/60 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut mieheltä suihin. Aika homoa!

Vierailija
35/60 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut homolta suihin.

Olen hetero homo nainen.

Vierailija
36/60 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin homon nuolla itseäni.

Vierailija
37/60 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melomassa ystävättären kanssa. Kastettiin aika huolella rannan pärskeissä. Mentiin sitten samalla vaivalla uimaan kun vaatteet oli jo märät. Kun tultiin takaisin niin molemmat riisui märät pois ja oltiin saaren rannan pukuhuoneen kahdestaan ja kaveri tärisi ihan horkassa ja kuulin miten sen hampaat löi loukkua. Koppasin sen syliin ja lämmitin. Se oli ihan järkevä temppu mutta kiihotuin ihan järjettömäksi. Mitään ei tapahtunut sen enempää,väänneettiin vettä vämaatteista ja takas päälle ja juostiin vähän niin tuli lämmin.

Vierailija
38/60 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävättäreni on ollut ihan avoimesti bi ja on muutenkin kovin paljon seksuaalisempi kuin minä. Olemme tunteneet jo yli 20 vuotta parikymmpisistä lähtien. 'tyttöjen' saunailloissa ja joskus muulloinkin hän puolihuumorilla vähintään on vartaloani, peppuani tai joskus rintojanikin kehunut kauniiksi. Muuta 'hömppää' ei ole oikeastaan koskaan ollut. Alkutalvesta olin hänen mukanaan vähän siivoilemassa perheensä kakkosasuntoa tai oikeastaan sellaista idyllistä mökkiä pihasaunoineen. Kylmän mlkin lämmittäminen vei aikaa ja pätimme sitten nukkua samassa leveässä parisängyssä takkatilan vieressä. Viiniteltiin vähän ja juteltiin, sänkyyn mentiin ja hän pelkissä pikkuhousuissa, minä t-paita yllä pikkareiden lisäksi. Jotenkin siinä vähän oltiin lähekkäin ja minäkin riisuin ensin paidan, vähän toistemme kainaloissa kiehnättiinkin. Halailuksi meni, kiihotuin ja suudeltiiinkin ihan kunnolla. Hän rauhoitteli ja tiesi mitä teki, oli minulle ensi kerta saada orgasmi naisen kanssa, hänen helille ja kuitenkin osaaville sormilleen ja suulleenkin. Itse en oikein osannut tehdä muuta kuin hyväilllä ja olla siinä nauttivana osapuolena. 

Mieheni ei tästä tiedä

Vierailija
39/60 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran koin "jotain" kun nuorena aikuisena istuin kuumana kesäpäivänä bussissa toisen nuoren naisen takana, ja hänen hiuksensa olivat korkealla ponkkarilla/nutturalla. Kauniit sirot korvikset, suloiset kiehkurat lepäsivät ruskettuneella niskalla. Koin ihan vastustamatonta halua suudella sitä niskaa, en voinut olla tuijottamatta.

Toisen kerran hammaslääkärissä, kun nuori hammashoitaja kurottui ylleni ja hänen rintamuksensa tuli todella lähelle kasvojani, sekin oli hämmentävä kiihottumisen hetki.

Sitten ollut jotain suutelua ja vaatteiden päältä rintojen hyväilyä humalassa, mutta ne ei tehneet oikein mitään.

Siitä sitten 40-vuotiaana kimppaseksiin n+n+m, kun ensimmäistä kertaa hyväilin tuon hieman pyöreän naisen vartaloa, miten ihanan kiehtovalta tuntui ne kurvit, pehmeä iho ja ihonpoimut ("makkarat"), rinnat, naisen peittelemätön nautinto... Niin erilaista kuin miehen. Silloin annoin (sekä sain) suuseksiäkin, mitä en olisi ikinä voinut kuvitella pystyväni naisen kanssa. 

No joo, ehkä ihan 100 % heteroksi en itseäni väitä, mutta sen enempää kokemuksia ei ole, enkä ole kaivannut. Himoitsen ehdottomasti eniten miehiä ja haluan olla miehen kanssa parisuhteessa. Ihan mukava kokemus ja muisto kuitenkin.

Vierailija
40/60 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin voltin.

Teitkö kannustuksen: Heitä homo voltti mukaisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme