Mikä on sinun PAHEESI?
Tunnustakaa, mikä on juuri sinun henkilökohtainen paheesi?
Itselläni se on Red Bull. Miltei joka päivä on saatava se pikku tölkki.
Kommentit (43)
Suklaa ja suklaakeksit. Nykyään menee Fasupala -keksipussillinen kerralla mahaan.
Välttelen ostaa kotiin Fazerin hasselpähkinäsuklaalevyä, syön senkin kerralla kokonaan.
Taittelen ensin kaksi riviä ja kohta vielä kaksi ja kohta jo kokonaan syöty. Näin teen illalla sängyssä lukiessani kirjaa.
Täytekakku. Onneksi sitä saa niin harvoin koska kun ottaa palan niin haluaa lisää.
Ajan viritetyllä urheiluautollani ihan helvetinmoista ylinopeutta pikkuteillä aina kun alkaa tarpeeksi tämä holhousyhteiskunta vituttamaan/tai on vaan nätti ilma.
Vierailija kirjoitti:
Ajan viritetyllä urheiluautollani ihan helvetinmoista ylinopeutta pikkuteillä aina kun alkaa tarpeeksi tämä holhousyhteiskunta vituttamaan/tai on vaan nätti ilma.
Toivottavasti suistut kalliota päin ja kuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti suistut kalliota päin ja kuolet.
Miksi toivot tuollaista?
Suurempiakin syntisiä löytyy helposti kuin yksi kaltaiseni autoilija -joka siis ajelee selvin päin ja siellä missä ei muita liiku.
Vai menikö liian vaikeaksi?
Vierailija kirjoitti:
Valvon öisin ja valitan asiasta.
Miksi valvot jos siitä pitää valittaa...?
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan mun exä 😂 Jos siis olet mies!
JUUSTO! Tungen sitä joka ruokaan ja ruoka ilman juustoa ei ole mulle ruokaa ollenkaan. Myös kaikissa herkuissa oltava juustoa. Mikä hemmetin hiiri olen ollut edellisessä elämässä? Harmittaa etenkin nykyään koska juusto on kallista.
Netin selaaminen, sokeri. Puolustuksekseni sanon että olen jatkuvissa kivuissa ja univelka on aina karsea. Tuomitsemisekseni sanon että olen ennenkin sokerikoukun selättänyt ja liika sohvalla makoilu/liikkumattomuus/palstailu kostautuu lisätuskana kuten esim. lihasjännityksinä ja päänsärkynä. Tänään on muuten eka sokeriton päivä ja alankin nyt pienelle jumpalle... 😁
Nikotiini. Myös olutta tekee lähes jatkuvasti mieli, mutta sen pystyn onneksi itseltäni kieltämään.
Valkoinen jauhe mustan naisen iholla.