Mieletön kemia miehen kanssa viesteissä, livenä eri asia..
Tapasin tinderissä miehen ja heti alkuun keskustelu oli kuin olisimme tunteneet kuukausia, tai vuosia.
Kemia oli mieletön. Sitten tapasimme livenä, mies kehui että olen hänen kaunein koskaan tapaamansa treffikumppani. Hän oli ihastunut. Mutta minusta tuntui kuin viestien mies ja livenä tapaamani mies olisivat eri ihminen, persoonassa ei siis ole vikaa, vaan se on jokin muu. Ehkä en ole fyysisesti niin viehättynyt. Sellainen ei ole minulle kovin tärkeää, mutta näin kuitenkin tunnen.
Voiko tämä vielä korjaantua? Olemme pian tapaamassa uudestaan.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi miehen ulkonäkötaso ei riitä, kun heti kättelyssä sanoi, että olet kaunein treffikumppani ikinä. Mätsää vain niitä hyvännäköisiä niin kuin ennenkin, oikeamielisen näyttelemisestä tulee vain paha mieli.
Tämä kertoo Vain sinusta itsestäsi niiin paljon. Minä en ole sinä, minä viehätyn persoonasta, jopa älykkyydestä. Paljon enemmän kuin ulkonäöstä.
Ulkonäkö ei ole yhtään mitään.
ap
Tätä en ymmärrä yhtään. Miten muka ulkonäkö ei ole yhtään mitään? Mistä sinä kiihotut? Kiihotut, kun mies puhuu psykologiasta?😂
Niinpä, tämä ulko näkö ei merkkaa minulle mitään jeesustelu alkaa mennä jo vanhaksi. Ulkonäkö merkkaa kaikille ja paljon, myös niille, jotka ei haaveille missistä tai kalsarimallista. Siinä on vain aste-eroja ihmisten välillä.
Siitä mitä näen hänen sanoissaan ja niiden välissä. Minusta tuntuu että näen ihmisestä visuaalisen maailman, joistain ihmisistä ei näe yhtään mitään. Hänestä näen paljon ja se on kaunis. Kiihotun kun hän puhuu.
Kenenkään ulkonäkö ei voi olla yhtä kiinnostava kuin tämä sisäinen maailma on. Ulkonäkö on vain pintaa.
Voisin saada tinderissä todella hyvännäköisiä miehiä, mutta he eivät pelkän ulkonäön perusteella kiinnosta minua.
ap
Juup, miehen pitää siis puhua koko ajan sua pannessa, jotta sä pysyt märkänä.
Sinun täytyy olla todella yksinkertainen ja todella pinnallinen.
Ei pidä koko ajan puhua pannessa, mutta pitää heittää väliin pieniä viittauksia psykologiaan tai filosofiaan, esim. lainaus jostain kuuluisasta filosofian teoksesta?
Voi olla että jutut natsaavat ja fysiikka, mutta sitten kun toinen aukaisee suunsa, niin.....en kestä sellaisia Mikki Hiiri- äänisiä miehiä....
:D eräs poikamies lupasi hekumaa läpi yön. Oli alle 3 min. muna. Ja sekin meni rikki. :D
Tuo vaikuttaa olevan naisilla yleistä, ilmeisesti on se mielikuvitus vaan niin "vilkas". Mies sitten harvoin vastaa todellisuudessa sitä millainen oli viesteissä, jo siitä lähtien että viesteissä on hiljaisemmankin helpompi esittää sosiaalista. Se sitten vähintäänkin tulee järkytyksenä, kun toinen onkin todellisuudessa tuppisuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viesteissä voi olla mitään kemiaa.
Todellakin voi!
No ei todellakaan voi. Olet rakentanut päähäsi satu-ukon, siinä se kemia.
Sinä sekoitat kemian ulkonäköpohjaiseen himoon. Täysin eri asioita.
On kemiaa ja fyysistä vetovoimaa, mutta missä on parisuhteen matematiikka?
Se on tasoteoria-autistien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi!
No ei todellakaan voi. Olet rakentanut päähäsi satu-ukon, siinä se kemia.
Sinä sekoitat kemian ulkonäköpohjaiseen himoon. Täysin eri asioita.
On kemiaa ja fyysistä vetovoimaa, mutta missä on parisuhteen matematiikka?
Se on tasoteoria-autistien juttu.
Jos autistinen mies seurustelee autistisen naisen kanssa, niin suhteessa on paljon matematiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että jutut natsaavat ja fysiikka, mutta sitten kun toinen aukaisee suunsa, niin.....en kestä sellaisia Mikki Hiiri- äänisiä miehiä....
Vierailija kirjoitti:
Eipä, se on vain omaa mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi!
Ei voi. Se kaikki on ihan oman mielikuvituksen tuotetta.
Et voi kenenkään toisen puolesta mennä tuollaista väittämään. Sinä olet pinnallinen, minä en ole.
ap
Kemialla tarkoitetaan fyysistä vetovoimaa. Et sinä sitä pysty mistään viesteistä selvittämään. Sanoin tuossa aiemmin jo, että välttämättä se ei selviä livenäkään heti onko sitä. Mutta viesteissä se ei selviä ollenkaan.
Minusta kemia ei liity ollenkaan fyysiseen vetovoimaan, vaan siihen miten juttelu luistaa kahden ihmisen välillä. Eri näkemyksiä näköjään :D
Moni mies tekee nykyään niin, että kirjoituttaa omat vastauksensa ChatGPT:llä. Vähän tökeröä mutta ymmärrettävää, sillä AI on useimpia parempi kirjoittamaan vetävästi ja lisäksi viestittely on aikamoinen työmaa varsinkin miehille, joiden on oltava aktiivisia ja onnistuttava päästäkseen tapaamiseen.
Niin ja kun ulkonäkö muuttuu (repsahtaa) niin silloin muuttuu myös kemia. Katsoo nyt vaikka Herleviä ajoilta jolloin oli vielä ihan normalimitoissa, ja sitten näiltä rasvaburger ajoilta
Vierailija kirjoitti:
Moni mies tekee nykyään niin, että kirjoituttaa omat vastauksensa ChatGPT:llä. Vähän tökeröä mutta ymmärrettävää, sillä AI on useimpia parempi kirjoittamaan vetävästi ja lisäksi viestittely on aikamoinen työmaa varsinkin miehille, joiden on oltava aktiivisia ja onnistuttava päästäkseen tapaamiseen.
Mä vastaan jokaiselle miehelle, joka laittaa viestiä. En tarvitse mitään chatbottia siihen avuksi. Jos mies ei osaa viestitellä paria päivää luontevasti, niin en usko, että treffitkään sujuvat. Ja toisaalta jos tyyppi ei halua treffeille viikon sisällä, niin eipä sekään lupaa hyvää kun puhutaan sinkuista & lapsettomista. Ihmeen vaikeaa tällainen perusviestintä ja vielä vaikeampaa livenä. Moni mies on todella hermostunut. Onko korona tappanut luontevan kommunikoinnin vai missä vika..? Nyt siis puhutaan 30-40-vuotiaista eikä teineistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi!
Et voi kenenkään toisen puolesta mennä tuollaista väittämään. Sinä olet pinnallinen, minä en ole.
ap
Kemialla tarkoitetaan fyysistä vetovoimaa. Et sinä sitä pysty mistään viesteistä selvittämään. Sanoin tuossa aiemmin jo, että välttämättä se ei selviä livenäkään heti onko sitä. Mutta viesteissä se ei selviä ollenkaan.
Minusta kemia ei liity ollenkaan fyysiseen vetovoimaan, vaan siihen miten juttelu luistaa kahden ihmisen välillä. Eri näkemyksiä näköjään :D
Henkilökemia ja seksuaalinen kemia on kaksi eri asiaa. Osittain ne nivoutuu yhteen, mutta voi olla henkilökemiaa jonkun kanssa, johon ei missään nimessä tunne vetoa, kuten esim. samaa sukupuolta oleva kaveri. Se että tulee juttuun, ei tarkoita etenemistä sekstailuun.
Minulla on rakas miespuolinen ystävä, joka on paperilla aivan täysi kymppi. Juuri sellainen, jota arvostan ihmisessä, miehessä ja miesystävässä. Voin olla hänen kanssaan ihan oma itseni ja meillä on samanlaiset arvot, harrastukset ja mielenkiinnon kohteet. Silmääkin hän miellyttää.
Silti, kun olimme molemmat vähän aikaa sinkkuina yhtä aikaa, en olisi ikinä halunnut hänen kanssaan suhteeseen. "Jokin" puuttuu, mutta en tiedä mikä se "jokin" on. Se on ihan OK. Minä olen sinkkuna edelleen, hän onnellisesti naimisissa.
Se on ihan OK, ap. Ei vaan jostain syystä nappaa. Evoluutiobiologia varmaan selittäisi asiaa niin, että geenit eivät ole yhteensopivia ja jälkeläisistä voisi tulla sairaita tai olisi vaikeuksia edes saada lasta (halusi niitä tai ei).
Nämä ovat välillä tällaisia esoteerisia juttuja :D Eikä se haittaa. Harmittaa tietysti, että se paperilla kymppi ja osaltaan hyvin yhteen sopiva kumppaniehdokas ei sitten lopulta olekaan sitä, mitä on hakemassa. Uutta kohti vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi!
ap
Henkilökemia ja seksuaalinen kemia on kaksi eri asiaa. Osittain ne nivoutuu yhteen, mutta voi olla henkilökemiaa jonkun kanssa, johon ei missään nimessä tunne vetoa, kuten esim. samaa sukupuolta oleva kaveri. Se että tulee juttuun, ei tarkoita etenemistä sekstailuun.
Aamen! Ihanaa, että joku muukin ajattelee näin. Joillekin se, että tulee juttuun vastakkaisen sukupuolen kanssa niin on selkeä merkki, että NO NYT IRTOO. Nyt on siinä sopiva kumppani!
No ei. Tuolla periaattella minunkin pitäisi maata kaikkien ystävieni kanssa, kun olen bi, ja viritellä parisuhdetta kaikkien vähänkin kivojen ihmisten kanssa.
On henkilökemiaa ja seksuaalista kemiaa, ja oikein onnistuneessa parisuhteessa on ne molemmat. Ettei mene niin, että on kivaa yhdessä, mutta seksi ei luista, tai pelkkä seksi luistaa mutta makkarin ulkopuolella ei tulla toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ratkaisee, ei siinä ole sen enempää ihmettelemistä.
Ehkä, mutta ei sovi tähän. Kuva on jo nähty. Sen sijaan ääni, olemus, tuoksu, ne oli mysteereitä ja ne ei nyt natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin voi!
ap
Fyysinen vetovoima on osa kemiaa, mutta myös älyllinen yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Moni mieshöpö, höpö.
Sinulla on yhtä hyvä tilastotaju, kuin Selänteellä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan treffeille suht pikaisesti. Aika harvalle miehelle se sopii. Mutta en kyllä lähde treffeille, jos mies ei kysy yhtään kysymystä minusta ja jos juttu haiskahtaa kyyniseltä liukuhihnatouhulta. Myöskään kyytitarjouksiin en tartu. Autojankkaajat menee poistoon.
Täh miehethän aina haluaa nopeasti treffeille, ja hyvähän heidän on haluta kun eivät edes meikkaa :D Itse haluan ensin jutella puhelimessa tai online-peleillä.
No valitse sitten sellainen, jonka ulkonäkö oikeasti miellyttää ja jonka kanssa tulet juttuun chättäillessä, jos sulla on varaa valita.
Melko yksinkertainen ohje, mutta varmaan toimii, jos niikseen tulee.