Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Elämää tukien varassa - Sara ja Marika elävät täysin tukien varassa

Vierailija
05.05.2023 |

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009562723.html

Kaikesta huolimatta Marika pitää itseään onnekkaana.

On perheitä, joissa vanhempien pienet tulot ovat juuri sen kokoiset, etteivät he saa toimeentulotukea. Uskon, että heillä on vielä vaikeampaa.

:D Näinhän se on. Hyvä kun työttömätkin sen tajuaa, ja varmaan silloin ovatkin tosissaan ottamassa vastaan jotain pienipalkkaista työtä?

Kommentit (1222)

Vierailija
1221/1222 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala-aste ikäistä ei voi jättää yöksi yksin kotiin, jos vanhemmalla on yövuoro, se on lasun paikka.

Nyt kun kokoomus leikkaa ansiosidonnaista niin lasuja aletaan tekemään. Ei voi olla niin, että toiset hakee päivätyötä koska puoliso vuorotyössä tai on yksinhuoltaja ja samaan aikaan toisten lapset on yön heitteillä yksin.

Tästä oli joskus juttu ja sossu sanoi, että lasta ei saa jättää yöksi yksin kotiin, ei edes sisarien kanssa. Se on huostaanotto.

Meillä terveydenhoitaja sanoi jo 20 vuotta sitten, että vauva ei saa nukkua vaunuissa pihalla yksin niin, että vanhempi on sisällä. Kuka tahansa voi nykypäivänä mennä pitelemään vauvaa ja se on huostaanoton paikka, jos vauva on yksin vaunuissa pihalla, itkuhälytin ei riitä ja osaa niistä ei saa edes pihalla käyttää.

No höpsistä.

Meillä nukkui aina ulkona tuntikausia ja se oli heuvolan mielestä vain hyvä asia.

Se on huostaanotto asia. Ei voi olla niin, että itse olen joutunut ulkoilemaan aina, kun vauva pihalla. Ei voi olla eri sääntöjä äideille viranomaisten taholta.

Itse teen lasun, jos näen vauvan yksin vaunuissa pihalla.

Ok, Karen

Vierailija
1222/1222 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala-aste ikäistä ei voi jättää yöksi yksin kotiin, jos vanhemmalla on yövuoro, se on lasun paikka.

Nyt kun kokoomus leikkaa ansiosidonnaista niin lasuja aletaan tekemään. Ei voi olla niin, että toiset hakee päivätyötä koska puoliso vuorotyössä tai on yksinhuoltaja ja samaan aikaan toisten lapset on yön heitteillä yksin.

Tästä oli joskus juttu ja sossu sanoi, että lasta ei saa jättää yöksi yksin kotiin, ei edes sisarien kanssa. Se on huostaanotto.

Meillä terveydenhoitaja sanoi jo 20 vuotta sitten, että vauva ei saa nukkua vaunuissa pihalla yksin niin, että vanhempi on sisällä. Kuka tahansa voi nykypäivänä mennä pitelemään vauvaa ja se on huostaanoton paikka, jos vauva on yksin vaunuissa pihalla, itkuhälytin ei riitä ja osaa niistä ei saa edes pihalla käyttää.

No höpsistä.

Meillä nukkui aina ulkona tuntikausia ja se oli heuvolan mielestä vain hyvä asia.

Se on huostaanotto asia. Ei voi olla niin, että itse olen joutunut ulkoilemaan aina, kun vauva pihalla. Ei voi olla eri sääntöjä äideille viranomaisten taholta.

Itse teen lasun, jos näen vauvan yksin vaunuissa pihalla.

Ok, Karen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme