Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miltä se tuntuu kun pippeli menee pimppiin sisälle? Siellä pimpissä?

Vierailija
04.05.2023 |

Olen jo kauan miettinyt.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, että mikä osuus vastauksista on naisilta? Varmaan aika vähän.

Vierailija
102/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aivan ihanalta, kostun jo kun ajattelenkin! N70

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu aivan ihanalta, kostun jo kun ajattelenkin! N70

Kostunut ja kiihottumisesta turvonnut pillu tuntuu ihan saakelin hyvältä munissa 

104/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti juuri miltään, jollei ole umpirakastunut, ja tunne tulee siitä. JJos mies samalla koskettelee klitorista, asia ja tunne on  aivan eri.

Vierailija
105/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Ei oikeasti juuri miltään, jollei ole umpirakastunut, ja tunne tulee siitä. JJos mies samalla koskettelee klitorista, asia ja tunne on  aivan eri.

Ei edes ensimmäinen painautuminen?

106/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

No ei, ellei just se emotiaalinen puoli sitten. Ei siellä emättimessä ole noin vain samoja sensoreita kuin siinä kalussa. pillun suuaukolla kyllä on.

Vierailija
107/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla miehillä eri merkitys sillä "tunnolla". Joo tuntuuhan tosiaan kättelykin, mutta ei varmasti samalta kuin miehen kalussa mennessä sinne siälle pilluun. Tunto ja tunto, 2 eriasiaa.

Ja vielä jos siitä erotetaan se klitoris, niin vielä vähemmän.

Vierailija
108/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

No ei, ellei just se emotiaalinen puoli sitten. Ei siellä emättimessä ole noin vain samoja sensoreita kuin siinä kalussa. pillun suuaukolla kyllä on.

Voi erot johtua emättimen muodostakin. Osalla kulli joutuu tekemään tilaa itselleen, kun taas toiset ovat hyvin laajoja sisäpuolelta.

Vierailija
109/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Lienet harvinainen yksilö, jos ei ole mitään tuntoa emättimessä. Sormettaminen emättimen sisältä on sulle sitten sekin täysin turhaa. Toisille naisille taas pakkollista jos haluaa, että saavat orgasmejakin. Enemmistö naisista haluaa ja vaatii yhdyntääkin yhtä paljon kuin miehet, muuten jää tyydytys saamatta. Heille yhdyntä tuntuu taivaalliselta vaikkei edes saisi yhdynnässä orgasmia. Näitä naisia on täälläkin kirjoitellut vaikka kuinka paljon. Tunnoton emätin on monille naisille ihan mahdoton asia käsittää, miehille vielä käsittämättömältä. 

Vierailija
110/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän pillun tuntemukset voikkaan ollla miehen käsityskyvyssä. Ei naisetkaan väitä tietävänsä kullin tuntoja. Selaa taakseppäin, ja lue mitä naiset valtaosin sanovat,  ja mitä peukuttavat.

Ja taas tämä "olet virheellinen harvinainen ja tunnoton pillu" alkaa. Saan huimia orgasmeja päivittäin, mutta en sillä sinun haluamallasi tavalla. Eikä mun tarviikkaan! Pidä sinä omista orkuistasi kiinnii vaan!

Vierailija
111/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän pillun tuntemukset voikkaan ollla miehen käsityskyvyssä. Ei naisetkaan väitä tietävänsä kullin tuntoja. Selaa taakseppäin, ja lue mitä naiset valtaosin sanovat,  ja mitä peukuttavat.

Ja taas tämä "olet virheellinen harvinainen ja tunnoton pillu" alkaa. Saan huimia orgasmeja päivittäin, mutta en sillä sinun haluamallasi tavalla. Eikä mun tarviikkaan! Pidä sinä omista orkuistasi kiinnii vaan!

Kuinka monen naisen kanssa olet keskustellut mille muna tuntuu sisällä? Luulen että minä olen keskustellut useamman naisen kanssa, joten minulla on kattavampi otos kuin sinulla

Vierailija
112/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen naisen kanssa olet keskustellut mille muna tuntuu sisällä? Luulen että minä olen keskustellut useamman naisen kanssa, joten minulla on kattavampi otos kuin sinulla

Vaikka kuinka monen naisen kanssa! Mistä sinä voit tietäämonenko miehen tai naisen kanssa olen keskustellut? Ja vaikka sinä olisit tuhannen naisen kanssa keskustellut, et silti pääse tuntemaan heidän tunyojaan oikeasti. Ja moniko nainen tulis kaltaiselllesi miehelle sanomaan, ettei ole ikinä saanut yhdynnässä orgasmia? Mutta mun ystävänaisita hyin moni noin sanonut, siis ettei IKINÄ ole.

Vierailija
113/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihanaa saada pillu täyteen" on paras palaute minkä olen naiselta saanut. 

Vierailija
114/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei näytä naisetkaan ymmärtävän että miten kiihoittunut emätin voi olla tunnoton. Heillä on aivan pakko saada emättimeen jotain hyväilemään ja venyttämään paikkoja. 

Vierailija
115/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka monen naisen kanssa! Mistä sinä voit tietäämonenko miehen tai naisen kanssa olen keskustellut? Ja vaikka sinä olisit tuhannen naisen kanssa keskustellut, et silti pääse tuntemaan heidän tunyojaan oikeast

Sinä tiedät vain mille sinun pillussa tuntuu, et mille naapurin Pirkossa muna tuntuu.

Vierailija
116/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä tiedät vain mille sinun pillussa tuntuu, et mille naapurin Pirkossa muna tuntuu." Mutta sinpäs tieät sekä mun pillun, että kaikkien Pirkkojen tuntemukset!! On sulla otsaa, kasvaako otassasi jokin ulkoke?

Vierailija
117/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä tiedät vain mille sinun pillussa tuntuu, et mille naapurin Pirkossa muna tuntuu." Mutta sinpäs tieät sekä mun pillun, että kaikkien Pirkkojen tuntemukset!! On sulla otsaa, kasvaako otassasi jokin ulkoke?

Otsan takana ovat aivot. En yleistä omaa kokemustani kaikkiin muihin ihmisiin.

Vierailija
118/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla, näköjään.

Vierailija
119/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinähän väität tietäväsi kaikkien Pirkkojen pillijen tunnot kaikkken parhaiten!

Vierailija
120/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinähän väität tietäväsi kaikkien Pirkkojen pillijen tunnot kaikkken parhaiten!

Minä sentäs ymmärrät että eri naiset tuntevat eri tavoin. Tuo on sinulle liian vaikea ymmärtää, kun pyörit ainoastaan oman pillusi ympärillä ja yleistät sen kaikkiin naisiin.