Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miltä se tuntuu kun pippeli menee pimppiin sisälle? Siellä pimpissä?

Vierailija
04.05.2023 |

Olen jo kauan miettinyt.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että repeän

-N17

Vierailija
122/125 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka revetä haluaa, se ei ole HYVÄ tunne. Mutta kai miehet sitä sitten haluavat kuulla, nuoret ja typerät siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tästä nyt näin kinastella?

ykstuntee, toinen ei. Yks tykkää toinen ei. Kukin toimii tavallaan. Orkku tulee ajallaan!😀😀😁

Vierailija
124/125 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Enemmistö naisista haluaa ja vaatii yhdyntääkin yhtä paljon kuin miehet, muuten jää tyydytys saamatta. Heille yhdyntä tuntuu taivaalliselta vaikkei edes saisi yhdynnässä orgasmia. Näitä naisia on täälläkin kirjoitellut vaikka kuinka paljon. "

Veikkaisin että suurin osa näistä tänne kirjoitelleista naisista on todellisuudessa miehiä ellei peräti teini-ikäisiä poikasia.

Vierailija
125/125 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisään työntymisen odottaminen on kutkuttavaa ja todella kiihottavaa. Makaan miehen alla jalat levitettyinä ja rentoutan lantiotani niin paljon kuin suinkin pystyn, jotta miehen on helppo ja mukava liukua sisääni ja jotta miehelle antautumiseni ja halukkuuteni tulee varmasti täysin selväksi. Erityisen kiihottavaa on, jos mies ei heti työnny pohjaan asti vaan ensin kiusoittelee minua hankaamalla peniksen kärkeä häpyäni vasten ja siitä pikkuhiljaa uittaa peniksen kärkeä kosteuteen ensin vähän ja sitten pikkuhiljaa enemmän ja enemmän kunnes lopulta päästään itse asiaan.

Yhdynnässä pidän siitä kun mies vaihtelee työntöjensä rytmiä omien halujensa mukaan ja saan tuntea olevani nainen ja tekemisen kohteena ja otettavana. Välillä mies nussii minua rajusti, välillä rakastelee hitaasti ja nautinnollisesti. Yhdyntä kestää ja kestää eli saan varmasti tarpeeksi kalua sisälleni. Hommat hoidetaan tietenkin ilman mitään ehkäisyä ja mies laukeaa sisälleni mahdollisimman syvälle ja se tuntuu ihanalta. 

Kostun seksin aikana todella helposti ja lopulta olen yhdynnän kestäessä tarpeeksi kauan täysin märkä ja pilluni litisee äänekkäästi miehen työntöjen tahdissa mikä on molempien mielestä mukavaa kuunneltavaa.

Valitettavasti en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä vaikka siitä kovin nautinkin. Omissa seksifantasioissani saan emätinorgasmia ja kohdunkaulan orgasmia vaikka en tiedäkään miltä ne oikeasti tuntuisivat koska en ole sellaisia koskaan saanut. Mutta voin aina kuvitella ja sinuloida asiaa. Toivottavasti joku päivä pääsen sellaisen miehen alle jonka kalu ylettää hieromaan kohdunkaulaani lähetyssaarnaajassa jotta olisi mahdollisuus viimeinkin päästä kokemaan tämä asia.