Kriisi: katsonko kruunajaiset, vaikka inhoan Camillaa?
Olen team-Diana, ja minusta Camilla on ärsyttävä ja teennäinen ja nauttii liikaa nykyisestä asemastaan.
Vaikea katsoa rottweileria tuossa tilanteessa, ei kruunu sovi sille.
Kommentit (240)
Mä en katsois, vaikka ois Diana Camillan tilalla. EVVK 🤷🏻
Nainen 27 kirjoitti:
Aloittaja on mies ja kriiseilee mielestäni aivan turhaan.
En ole vaan 66-vuotias nainen, joka jostain sairaasta syystä on ollut vuosikymmeniä kiinnostunut Windsoreista, ja muistakin Englannin kuningashuoneista. Olen lukenut elämäkertoja, katsonut dokkareita monia, Elisabetin ja Philipin hautajaiset alusta loppuun ja osan Dianan hautajaisista, häätkin, (työpaikalla kaikki kerääntyivät katsomaan!). Harmittaa kun ei tullut katsottua sen Jubilee-juhlia yhtäkään. :)
En ihaile heitä. Elisabet oli minusta kitkerän näköinen vanha nainen. Philip on ainoa suosikkini kaikessa komeudessaan ja kärkevyydessään, ja nyt vanhemmiten ehkä Anne, joka kantoi matkatavaransa itse hiljattain, siitä oikein uutisoitiin. Edward vaikuttaa miellyttävältä, mutta tylsältä, vähän beigeltä.
Mutta ehkä se on tuhatvuotinen instituutio, joka siinä minua kiinnostaa, ja se, miten tämä instituutio musertaa nämä ihmiset muottiinsa, ja minkä hinnan he joutuvat siitä maksamaan.
Ja jokin tarve kurkistaa julkisivun taa. Sitähän media aina yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Kamilla on kuninkaan todellinen rakkaus.
Tässä kaikessa on kyse Charlesista. Mitä Diana olisi, jos Charles ei olisi ottanut häntä vaimokseen?
Varmaan onnellinen monen lapsen äiti ja isoäiti jonkun toisen miehen kanssa. Hän halusi lapsia.
"Charles, kuningas" -dokkarissa tänään joku Charlesin sisäpiiristä sanoi, että Charles olisi halunnut peruuttaa häät mutta ei rohjennut. Ja tämä mies lisäsi, että Charles katuu sitä tänäkin päivänä.
Myös Diana olisi halunnut peruuttaa häät.
Katson ohjelman sen historiallisen luonteen ja brittiläisittäin järjestettyjen huikeiden puitteiden vuoksi, vaikka en kannata monarkiaa enkä ole lainkaan kiinnostunut kuninkaallisen perheen henkilöistä, ulkonäöstä puhumattakaan.
Kyllä katson. Seuraan mielenkiinnolla mihin Harry on laitettu istumaan?
Vierailija kirjoitti:
Samoin, taidan ottaa vielä nauhallekin (tallentava digibox)
Joo, kyllä minäkin aion katsoa, kriiseilyistäni huolimatta. :) Ehkä mä kestän sen Camillan.
Brittien kuninkaallisissa seremonioissa on aina huikea musiikki, ja puitteet eli vanhat kirkot hienot, niihin on paljon työvoimaa käytetty - hyvin halpaa työvoimaa.
Mutta mietin, miksi inhoan Camillaa vähän samaan tyyliin kuin Meghania. Ei Kate herätä minussa samanlaista ällötystä, eikä joku Sarah Ferguson. En usko, että kyse on naisvihasta tai kateudesta. Jokin muu siinä mättää. Ehkä Meghanin kohdalla se näytelmällisyys: hän näyttelee prinsessaa.
Camilla vaikuttaa ystävälliseltä ihmisiltä. Diana petti charlesia ensin ja oli mielenterveysongelmainen, muutenkin ihmeellisesti aina pää kenossa. Kyllä en todellakaan arvosta koko dianaa.
Mä katson. On se sen verran harvinaista nähtävää kuitenkin. En ehkä edes saa toista mahdollisuutta enää. Mistä senkään tietää.
Heidän Rakkausasiat eivät kuulu muille. Itse kylvävät ja niittävät mitä ovat kylväneet. Pidetään huolta siitä, miten itse toimitaan oikein. Kylläpä se hirsi löytyy aina toisen silmästä, mutta ei omasta.
Diana on kuollut jo kauan sitten. Charles ei voi muuttaa menneisyyttä, mutta ei hänen tarvitse loppuikäänsä siitä kärsiä. Ja Camillaa hän on tainut Rakastaa ennen Dianaa ja koko elämänsä. Kuvitelkaa itsenne jomman kumman paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camilla on vaikuttava, koska luo toivoa muille rumille naisille siitä, että unelmat voivat toteutua vaikket näytäkään missiltä.
Sama Katen kanssa. Vaatimattoman näköisestäkin voi tulla prinssin puoliso. Toisaalta brittejä pidetäänkin yleisesti ottaen rumina.
Kate on klassisen kaunis ja itse asiassa vain korostuu ei minkään näköisen nimeltä mainitsemattoman jenkin rinnalla. Paljon upeammat kasvonpiirteet ja arvokkaampi olemus niin tyylin kuin käytöksen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä minäkin aion katsoa, kriiseilyistäni huolimatta. :) Ehkä mä kestän sen Camillan.
Brittien kuninkaallisissa seremonioissa on aina huikea musiikki, ja puitteet eli vanhat kirkot hienot, niihin on paljon työvoimaa käytetty - hyvin halpaa työvoimaa.
Mutta mietin, miksi inhoan Camillaa vähän samaan tyyliin kuin Meghania. Ei Kate herätä minussa samanlaista ällötystä, eikä joku Sarah Ferguson. En usko, että kyse on naisvihasta tai kateudesta. Jokin muu siinä mättää. Ehkä Meghanin kohdalla se näytelmällisyys: hän näyttelee prinsessaa.
Meghanin kohdalla epäaitous, Camillan kohdalla röyhkeys.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kauas Williamista.
En katsoisi kruunajaisia, vaikka pitäisin parivaljakosta.
Perinne ei ole syy jakaa rahaa ja valtaa syntyperän perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Diana ollut kohta 26 vuotta kuolleena. Antakaa jo olla, life must go on.
Ei ne voi. Kyse ei ole Camillasta eikä Dianasta, vaan siitä, että nämä vihaajat ovat katkeria ihmisiä, jotka epäonnistuivat avioliitossaan tai sen puolison saamisessa jota kuolasivat kontallaan.
Jännää. Mihin aikaan se huomenna alkaa? Lähettääkö yle vai mistä kannattaa katsoa?
Inhoan molempia, enkä todellakaan aio katsoa.
Kaipa katson. Historiallista.
Odotan kyllä sitä et William kruunataan. Sitte katson jos elän.
En oikein pidä charlesista enkä camillasta. Ovat molemmat jotenkin reissussa liikaa rähjääntyneet. Enkä vaan valotettavasti pysty unohtaan sitä tamponijuttua. Yök.
Täytyy sanoa, että itse en henkilökohtaisesti tunne Gamillaa tai tuntenut Dianaa joten vaikea puhua heidän kokemuksistaan tai tunteistaa.
Niin, ehkä olennaisinta on kuitenkin se, että nuoren ja konkreettisestikin viattoman naisen yritys rakentaa toimiva avioelämä epäonnistui, koska mies rakasti toista, ja se ilmeni monella tavalla.
Miettikää itse, kun menette naimisiin, ja sulhasenne haikailisi exän perään, miltä tuntuisi? Aika vihamielistä puhetta tällä palstalla kuulee existä.