Naiset, miksi ajat säärikarvat?
Olen tässä kasvatellut säärikarvat takaisin. Vaaleita, mutta osa aika pitkiä. Tajusin, että mietin ylös lähtiessäni lyhyissä housuissa liian usein "näkeekö joku karvani". Miksi helvetissä minut on yhteiskunta kouluttanut näin ajattelemaan?Naisilla on säärikarvat. Miehillä on säärikarvat. Miksi vain toinen näistä saisi käydä ulkona säärikarvoineen ja toisen pitäisi ne ajaa?
Tänään siis shortsit jalkaan ja menoksi!
Kommentit (13)
Itse en ajele kainalo- tai säärikarvoja, mutta säärikarvat erityisesti on vain ihan ohutta vaaleaa haituvaa, joita ei edes näy.
Mä en ajattele yhtään mitä muut ajattelee vaikka karvat vilkkuisi.
En aja. Lopetin sheivaamisen kun täysin 18 v. Teinityttö voi näyttää teiniltä, mutta täysi-ikäinen nainen näyttää naiselta.
Säärikarvat kutitti ja pisteli ikävästi. Kävin sokeroinnissa eikä säärikarvoja ole sen jälkeen juurikaan ilmaantunut.
En aja kun ei säärissä karvoja ole.
Koska haluan. Koen oloni paremmaksi ilman niitä ja jalat mielestäni näyttävät nätimmiltä. Jokainen tekee mitä lystää.
Siksi, koska haluan tehdä niin. Ei sen kummempaa selitystä. .
Miehenä ajelen aina säärikarvat. Tuuheat karvat näyttävät rumilta ja näyttävät epäsiisteiltä niin miehillä kun naisilla. 3krt/vko kun sheivaa niin pysyy hyvänä.
En tykkää karvaisista jaloista itselläni. Siksi.
Koska karvoitukseni on pikimustaa ja tuuheaa. En halua näyttää apinalta.
Vaaleakarvaiselle karvat eivät olekaan niin iso ongelma. Luulenpa, että ap:nkin mieli muuttuisi, jos karvat olisivat mustia.
Mulla kasvaa säärissä pitkiä mustia karvoja. Ovat ikävän näköiset. Sitä paitsi kutiavat vähän. Mulla on paljon mukavampi olo jos ajan ne pois. Tunnen oloni sivistyneemmäksi ja siistimmäksi ilman niitä.
en oo koskaan ajanut.Mutta en tykkää pitää hameita ja sortseja muutenkaan.