Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan käsittänyt naisten katseet väärin

Vierailija
03.05.2023 |

Katselen kuntosalilla hyvännäköisiä naisia ja he katselevat minua. Olen alkanut viime päivinä ajatella, että ehkä he katselevat minua siksi, kun minä katselen heitä, eivätkä siksi, että olisin heidän mielestään komea.

Salille nimittäin tuli uutena yksi vähemmän viehättävä keski-ikäinen nainen ja hän alkoi tuijotella minua. Siitä johtuen olen myös jotenkin refleksinomaisesti alkanut katsella häntä, vaikka en pidä häntä yhtään kauniina tai kiinnostavana. Eli minäkin olen varmaan ehdollistanut ne hyvännäköiset naiset tällaiseen refleksitoimintaan.

Voisiko tässä olla perää?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset katsovat, että taas tuo katsoo. Tai sitten olet tosi hyvännäköinen.

Tuskinpa olen, kun naiset eivät tule juttelemaan. Oikeasti hyvännäköisille miehillehän tullaan juttelemaan, tuli sekin tässä nyt mieleen.

ap

Minä en kyllä oikeasti hyvännäköisille miehille kehtaa mennä juttelemaan ollenkaan, menee vain pasmat sekaisin ja nolaan itseni. Pystyn juttelemaan rennosti vain niille, joita en koe viehättävinä.

N25

Vierailija
22/22 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset katsovat, että taas tuo katsoo. Tai sitten olet tosi hyvännäköinen.

Tuskinpa olen, kun naiset eivät tule juttelemaan. Oikeasti hyvännäköisille miehillehän tullaan juttelemaan, tuli sekin tässä nyt mieleen.

ap

Minä en kyllä oikeasti hyvännäköisille miehille kehtaa mennä juttelemaan ollenkaan, menee vain pasmat sekaisin ja nolaan itseni. Pystyn juttelemaan rennosti vain niille, joita en koe viehättävinä.

N25

Rennot ja ekstrovertit naiset kehtaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla