Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ketään joka on ollut vain yhden miehen kanssa/naisen kanssa?

Vierailija
02.12.2006 |

Sinulla ei ole koskaan ollut toista seksikumppania.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olin neitsyt kun mentiin naimisiin 30 v sitten. Muuten oli kokeiluja takana muttei yhdyntää. Miehellä ei edes kokeiluja.

kerro kokeiluista, tieskö mies? olitko siis osaavampi? hallitsitko alussa?

Vierailija
22/24 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vain. Vaimo ei sitä tiedä, enkä kerro, etten pillua saanut, vaikka paljon tuli bailattua nuorena.  Vaimo oli ensimmäiseni. Olin juuri täyttänyt 19v ja vaimo 18v. Vaimoilla oli ollut muitakin ennen minua.  Vuosia takana nyt yhdessä 40v.  Lapsia 4. Seksiä ollut aina riittävästi, vaimo pitänyt huolen tarpeistani. Ei edes lapsien ollessa pieniä seksikerrat per viikko vähentyneet.  Luulin nuorena pariutuvani myöhään, enkä edes osannut kuvitella yksiaviosuutta. Emme ole uskovaisia, muuten vain rakastamme toimiamme. Vaimo on toinen puoleni ja olemme jatkuvasti puheyhteydessä ja kartalla missä mennään.  Voin sanoa, että on vieras pillu kiinnostanut, mutta se iso mutta, en ole voinut pettää vaimoani. Varsinkaan kun ei ole koskaan ollut mitään syytä tai tarvetta, millä edes itselle perustelisi syrjähyppyä. Jotenkin perustellut mielessäni, että kuka vaan mies pystyy käymään vieraissa, mutta kuka mies pystyy olemaan käymättä 40 vuotta.  Siinä ne miehet punnitaan. Kaikkea on seksissä kokeiltu ja vaimonkin värkit sopii omaani täydellisesti, joten ei edes sen takia kaipaa mitään.  Nyt alkaa huokutukset olemaan jo voiton puolella. Tämä koko parisuhde ollut itselle mysteeri ja sellaisena varmaan pysyykin. Järjen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, mutta geeneistä en olisi niin varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli tuosta kun ollaan 30 v oltu naimisissa ja mies oli täysin kokematon ja minäkin neitsyt. No toki jouduin opettamaan naisen saloista mutten koe, että hallitsin.

Olin ennen tapaamistamme harrastanut hyvin kuumaa pettingiä, ottanut suuhun jne. mutta halusin säästää neitsyyden avioliittoon.

Mies ei ole koskaan kysellyt kokemuksistani, on varmaan iloinen, että olin neitsyt. Onhan se hienoa, että oltiin toistemme ekat.

Vierailija
24/24 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt harrastanut seksiä ensimmäisen mieheni kanssa 30 v. Mies oli jonkin verran kokeneempi. Hyvin sujuu yli viisikymppisenäkin.