Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ tekee naisesta itsenäisen.

Vierailija
25.10.2024 |

Itsenäisyys on vapautta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kutsuisi varsinaisesti vapaudeksi sitä, että täytyy käkkiä koneen edessä 8h joka arkipäivä. 

Vierailija
2/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen työpaikka on keittiössä ja miestä palvelemassa.   Siinä sitä itsenäisyyttä aivan riittämiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen määrittelee itse "vapauden". Täytyy todella tykätä työstään ja työnantajasta, että kokee itsensä vapaaksi työsuhteessa.

Vierailija
4/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yrittäjänä niin on oma vapaus.

Vierailija
5/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen työpaikka on keittiössä ja miestä palvelemassa.   Siinä sitä itsenäisyyttä aivan riittämiin.

Ottaisin tällaisen paikan heti! Luonteeseeni kuuluu miellyttää muita ja olisin niin elementissäni, jos saisin keskittyä rakentamaan sellaista kotia, jonne on töiden jälkeen kiva tulla! Nyt yritän tehdä tuon saman päivätyön ohessa, enkä todellakaan pysty panostamaan niin paljoa kuin haluaisin. Ja olen aivan tosissani, työelämä on liian maskuliininen makuuni. Ei lainkaan tilaa luovuudelle ja kauneudelle, pelkkää suorittamista. Olisin paljon lempeämpi ja naisellisempi, jos saisin toteuttaa sisäistä tarvettani luoda inhimillisempää maailmaa edes yhdelle minulle tärkeälle ihmiselle.

Vierailija
6/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on valehdeltu.

Vierailija
7/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä osa miehistä vihaa. Kotiäitinä täysin miehen armoilla. 

Vierailija
8/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on jotain vikaa pahasti, jos työ on ainoa itsenäisyyden mittari tai tae. Ja on aika tehdä maailmasta sellainen, että voi olla itsenäinen joka tapauksessa. Tasa-arvoa kaikille. Ei niin että joku uhkailee että et ole itsenäinen ellet ole siinä ja siinä firmassa, kuin vankina tai pajalla. Osa on työnsä vankeja, ellei saa yrittää vapaasti tai tuen.

Vierailija
9/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen nainen  osaa olla onnellinen yksin.

Vahva nainen ei ajattele, että hän tarvitsisi parisuhteen voidakseen olla onnellinen. Vahva ja itsenäinen nainen ymmärtää, ettei kukaan muu voi tehdä häntä onnelliseksi kuin hän itse. Hän pitää itse itsestään huolta ja jos hän haluaa kukkia, hän voi ostaa ne itse.

Vahvalla naisella on omat mielipiteet

Vahva ja itsenäinen nainen muodostaa omat mielipiteensä. Hän ei anna puolisonsa, vanhempiensa tai ystäviensä ajatuksien vaikuttaa liikaa itseensä. Hän myös uskaltaa ilmaista mielipiteensä ja seisoo niiden takana. Vahva ihminen tietää senkin, milloin oma mielipide kannattaa kertoa ja milloin on parempi olla hiljaa.

Vahva nainen ei elä miellyttääkseen muita

Vahva ja itsenäinen nainen tietää, ettei kaikkia ole aina mahdollista miellyttää. Hän ei yritä jatkuvasti miellyttää kumppaniaan, ystäviään tai perheenjäseniään vaan uskaltaa tehdä omat ratkaisunsa. Hän ei elä muiden odotusten mukaan eikä yritä tehdä muita onnelliseksi oman hyvinvointinsa kustannuksella.

Tässä muutama asia.  Miksi miehet eivät kestä vahvoja naisia? Miksi nämä asiat pelottavat? Onko naisen vahvuus pelottavaa?

Vierailija
10/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, et ymmärrä asioita.

Vierailija
11/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen määrittelee itse "vapauden". Täytyy todella tykätä työstään ja työnantajasta, että kokee itsensä vapaaksi työsuhteessa.

Kaikella on hintansa

Vierailija
12/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää nykyaikana kuinka moni vetää yksi yhteen ajatuksen kuinka taloudellinen ja muu itsenäisyys tarkoittaa sitä, että ei halua minkäänlaista tunnesidettä toisen ihmisen kanssa vaikkapa parisuhteen muodossa.

Joo, ymmärrän toki vahva itsenäinen ihminen joka ei tarvitse ketään, vaihtaa kattolamput ja autonrenkaat itsekseen. Eiköhän sen nyt jokainen tajua, että kukaan ei tarvitse länsimaisen kaltaisessa yhteiskunnissa ketään yhtään mihinkään, ei mies eikä nainen. Mutta ei toisten kanssa olemisessa ole kyse mistään autonrenkaista vaan yhdessä olemisesta ja henkisestä hyvinvoinnista.

Vierailija
13/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä osa miehistä vihaa. Kotiäitinä täysin miehen armoilla. 

Niinkuin naisen kuuluukin olla.

Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
14/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kutsuisi varsinaisesti vapaudeksi sitä, että täytyy käkkiä koneen edessä 8h joka arkipäivä. 

:D

Et ole tainnut olla koskaan työelämässä? Suurimmassa osassa työpaikkoja ei tehdä töitä tietokoneeella 8h, eikä edes arkisin. Esim. Suomen yleisimmät ammatit ovat myyjä ja heti kakkosena hoitaja. Iltaa ja viikonloppua painetaan. Itse olen suorassa hoitotyössä ja ehkä kerran viikossa olen tietokoneella 15 min.

Vierailija
15/15 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on jotain vikaa pahasti, jos työ on ainoa itsenäisyyden mittari tai tae. Ja on aika tehdä maailmasta sellainen, että voi olla itsenäinen joka tapauksessa. Tasa-arvoa kaikille. Ei niin että joku uhkailee että et ole itsenäinen ellet ole siinä ja siinä firmassa, kuin vankina tai pajalla. Osa on työnsä vankeja, ellei saa yrittää vapaasti tai tuen.

Ehkei se ihan tuota tarkoita. Työ nyt vain yleisesti tarkoittaa omaa toimeentuloa ja raha mahdollisuutta tehdä valintoja, rakentaa omaa elämää itsensä näköiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan