Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää kumppani? Mistä te onnelliset olette löytäneet?

Vierailija
03.05.2023 |

Tinder ei ole vaihtoehto. Baareissa en jaksa käydä. Harrastuksissa ja töissä käyn, mutta ei siellä voi kun hyvällä lykyllä jonkun tavata.

Ihan se oma ihana ihminen, kumppani, jonka kanssa tehdä asioita, jakaa elämää ja viettää aikaa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tragedia kirjoitti:

minä 38 asperger mies voisin ryhtyä suhteeseen, mutta en kelpaa naisille ja miehet eivät kiinnosta.

Älä sano . Minä olen asbergernainen ja aina ollut halukkaita miehiä jonoksi asti .

Vierailija
22/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paremmin osaat kommunikoida kuka olet, mitä sinulla on tarjota, ja mitä haluat parisuhteelta, sitä todennäköisempää törmätä yhteensopivaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun asenne on tuo kuten ap:lla, niin ei varmasti löydä ketään. Vauva-palstalla mariseminen ei varmasti edesauta mitään. Jos haluaa saada, on oltava itse aktiivinen. Mutta ei täällä kukaan sinkkuuttaan mariseva tee ikinä mitään. Kaikki ehdotukset torpataan ja jatketaan valittamista.

Ei auta jatkuva arvostelukaan. Tai potkiminen. Tai syyttely. Mutta niitä näemmä tarjotaan ihan ilmaiseksi, sama missä on. Tosin varmaankin parempi että purat huonoa oloasi netissä, etkä livenä johonkin satunnaiseen vastaantulijaan...

Vierailija
24/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä paremmin osaat kommunikoida kuka olet, mitä sinulla on tarjota, ja mitä haluat parisuhteelta, sitä todennäköisempää törmätä yhteensopivaan.

Pitääkin laittaa cv ja hissipuhe kuntoon.

Vierailija
25/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin laittaa cv ja hissipuhe kuntoon.

Pitäis oppia pitämään hissipuheita....huoh.

Vierailija
26/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole menossa työhaastatteluun. 😄

Vierailija
27/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpiirin kautta. Pyydä kavereiltasi, että he tutustuttavat sinut tuntemiinsa mukaviin vapaisiin miehiin.

Ei tätä ole kukaan esittänyt ikinä. Ilmeisesti kukaan mukava mies ei ole sinkkuna tai kukaan ei tiedä yhtään miessinkkua. Mun sinkkuus on yleisesti tiedossa, mutta tinder näyttää olevan ainoa oljenkorteni kun en baareissa/festareilla viihdy.

Vierailija
28/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista löysin. En minäkään niissä ole koskaan viihtynyt mutta on vääjäämätöntä että alkoholi vähentää estoja. Omia ja sen toisen.

En käytä päihteitä enkä innostu baareilevasta miehestä varsinkaan tässä iässä. Joskus 20v sitten olis ollut normaalia käytöstä.

Vierailija
29/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tragedia kirjoitti:

minä 38 asperger mies voisin ryhtyä suhteeseen, mutta en kelpaa naisille ja miehet eivät kiinnosta.

Älä sano . Minä olen asbergernainen ja aina ollut halukkaita miehiä jonoksi asti .

Niin, naisille. Miehet kai pitävät naisasseja jotenkin vetoavina, suojeluvaisto tjsp. jos on kovin kankea sosiaalisesti. Vastaavasti normo naisia ei tunnu hirveästi assimiehet kiinnostavan, en kyllä ihmettele. Ja toki meitä on monenlaisia.

Vierailija
30/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun asenne on tuo kuten ap:lla, niin ei varmasti löydä ketään. Vauva-palstalla mariseminen ei varmasti edesauta mitään. Jos haluaa saada, on oltava itse aktiivinen. Mutta ei täällä kukaan sinkkuuttaan mariseva tee ikinä mitään. Kaikki ehdotukset torpataan ja jatketaan valittamista.

No, sinä ainakin taidat olla sinkku. Olet täällä marisemassa😁

Vierailija
31/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikset voi olla yksin?

Luuletko, että se parisuhde on yhtä onnea ja auvoa vain, jossa kaikki sujuu kuin tanssi?

Tosiasiassa parisuhteet syö energiasi, saat olla jännittynyt, varuillasi, saat koko ajan ottaa toista huomioon, pitää tehdä sitä tätä ja tuota. Todella työlästä. Toinen voi tehdä tai sanoa vaikka mitä, loukata, pettää. Pahimmassa tapauksessa paljastuu väkivaltaiseksi. Harvassa on seesteiset liitot, jossa vain nyhjötetään ja katsotaan, kuinka heinä heiluu tuulessa.

Nauti vain vapaudestasi.

Voin olla yksin. Olen nytkin yksin. Olisi vaan kivempaa jos olisi se oikea ihminen tässä rinnalla. Tiedän kyllä millaista elämä on vääränlaisen ihmisen kanssa, juuri kuvailemaasi, ihan kamalaa. Siksi olenkin yksin nyt kun en ketään niin ihanaa ole löytänyt, enkä kelpuuta ketään vain siksi että olisi joku. Huoh. Sinä et ilmeisesti ole koskaan ollut oikeasti hyvässä parisuhteessa?

Eikä hän ole varmaan ollut oikeasti huonossa parisuhteessa.

Vierailija
32/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupassa, kirjastossa, kahvilassa, puistossa, kadulla.

Eivätkös naiset ole täällä muutama sata kertaa sanoneet, ettei heitä sovi lähestyä noissa paikoissa...?

Vierailija
33/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kautta.

Vierailija
34/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tragedia kirjoitti:

Hurjaa, kauniille naiselle on halukkaita miehiä.

Vierailija
35/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä käytännössä siis tapahtuisi? En tunne itse ketään, joka olisi näissä paikoissa tutustunut kehenkään - siis edes kaverina, saati parisuhdemielessä - ja ihmettelenkin tällaisia omituisia vinkkejä.

Vierailija
36/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tinderistä.

Vierailija
37/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelupaikasta 25 vuotta sitten.

Hyvät menee nuorena

Vierailija
38/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä käytännössä siis tapahtuisi? En tunne itse ketään, joka olisi näissä paikoissa tutustunut kehenkään - siis edes kaverina, saati parisuhdemielessä - ja ihmettelenkin tällaisia omituisia vinkkejä.

Suomessa vain humalaiset ja mielisairaat ihmiset avaavat keskusteluja tuntemattomien kanssa julkisilla paikoilla.

Vierailija
39/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös naiset ole täällä muutama sata kertaa sanoneet, ettei heitä sovi lähestyä noissa paikoissa...?

Tuskin ketään naista kauheasti haittaa, jos hyvännäköinen mies lähestyy heitä kahvilassa, kirjastossa tai puistossa.

Mutta ruman miehen lähestymisen kohteeksi tuskin kukaan haluaa joutua, oli paikka mikä hyvänsä.

Vierailija
40/65 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä mihin itse menisit piiloon. Kaveri löysi miehensä salaoven takaa pakohuoneesta murtauduttuaan hänen kotiinsa ensin.