Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero liipasimella, kulissisuhde jäljellä

Vierailija
03.05.2023 |

Tiedättekö pariskuntia, joista näkee kilometrin päähän, että ero tulee hetkenä minä hyvänsä? Lapset alkaa olla yläasteikäisiä (yhteisiä tai omia), miehellä alkaa olla enenevässä määrin omia menoja ja harrastuksia, ei pidä enää sormusta, korkeintaan ouraa, on piilottanut someista tiedot parisuhteestaan ja kumppanistaan täysin, nukutaan eri huoneissa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kumpikaan pitänyt varmaan 7 vuoteen sormuksia, mulla niitä ei edes enää ole ja miehen kuorsauksen takia on nukuttu 3 vuotta ei huoneissa. Mitäs tästä ap tykkäät?

Vierailija
2/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin piru, että kyyläisin kenenkään eroja, puhumattakaan että tänne saastan sekekaan kertoisin. Aamen.

Vierailija
4/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kun muutti pois kotoa niin mehän alettiin elää nuoruutta uudelleen :) Pannaan keskellä päivää vaikka keittiössä, matkustellaan ja pidetään hauskaa.

Vierailija
5/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole kumpikaan pitänyt varmaan 7 vuoteen sormuksia, mulla niitä ei edes enää ole ja miehen kuorsauksen takia on nukuttu 3 vuotta ei huoneissa. Mitäs tästä ap tykkäät?

Eri elämät ja eri menot? Sut on piilotettu miehen somesta? Lapset lentämässä pesäsästä? Miehellä omat mystiset menot?

Yksittäinen asia ei kai merkitse mitään, tosin itse en haluaisi nukkua eri huoneissa, käskisin tehdä kuorsaamiselle jotain, lähteä esim lenkille.

Vierailija
6/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kun muutti pois kotoa niin mehän alettiin elää nuoruutta uudelleen :) Pannaan keskellä päivää vaikka keittiössä, matkustellaan ja pidetään hauskaa.

Et kuulu kyselyn "kohderyhmään", vai pelkäätkö että teillä on sittenkin kulissi kun piti tulla hevostelemaan?

Vierailija
7/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Veljeni on tilanteessa, missä hän on jo henkisesti muuttanut muualle. Ei kiinnosta vaimo yhtään enää. Ei mene parisuhdeterapiaan, kun ei vaan enää jaksa elää tota elämää mitä elää. Poika tietää kyllä jo kuvion ja on 18v ja veljeni on jutellut pojalleen asiat suoraan. Poika ymmärtää eikä ole pahoillaan eikä kapinoi. Veljeni muuttaa, kun poika menee armeijaan nyt kesällä.

Vierailija
8/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri elämät ja eri menot? Sut on piilotettu miehen somesta? Lapset lentämässä pesäsästä? Miehellä omat mystiset menot?

Yksittäinen asia ei kai merkitse mitään, tosin itse en haluaisi nukkua eri huoneissa, käskisin tehdä kuorsaamiselle jotain, lähteä esim lenkille.

Ei ole vielä lähtemässä lapsi pois kotoa eikä ole kummallakaan eri elämiä tai mitään mystisiä menojaan. Mies on hoikka ja lenkkeilee eli se ei kuorsaukseen auta.

Vierailija
9/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, niin elettiin mekin. :D Mitä nyt miehellä oli Tiina siinä minun rinnalla. 

Vierailija
10/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei pidä enää sormusta, korkeintaan ouraa

:D

Vierailija
11/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei pidä enää sormusta, korkeintaan ouraa

:D

Sitoutunut syvästi vekottimeen joka kertoo kuinka "voit". Surullista, hupaisaakin. 😉

Vierailija
12/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sait tietää Tiinasta? Miten terveys? Johan tuo on terveysriskikin. Ja onnistuiko mies tyydyttämään teidät molemmat vai yritteli vain tomerana? 😁 Melko tiitterää ja jossain mielessä jopa surkuhupaisaa toimintaa näiltä miehiltä jotka lähtee varattuna kyntämään vieraita peltoja, kun eivät omaakaan onnistu hoitamaan. Anteeksi vain. 😆

Vierailija
13/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut elävät avioliitoissaan itsensä kanssa kulississa esittäen ihan muuta puolisolleen. Kaikista alinta pohjasakkaa tuollaiset.

Vierailija
14/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut elävät avioliitoissaan itsensä kanssa kulississa esittäen ihan muuta puolisolleen. Kaikista alinta pohjasakkaa tuollaiset.

Amen.

Vierailija
15/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.

Meillä on yksi muuttanut kotoa, minä nukun viikonloppuisin tyhjässä huoneessa tai mökillä yläkerrassa, koska miehellä on ihan järjetön kuorsaus ja lisäksi se valvoo öisin ja lukee kirkas otsalamppu päällä sängyssä, yötyöläinen ja ei saa nukutuksi öisin- enkä saa silloin minäkään.  Viikolla nukun yhteisessä punkassa. Päiväunet me nukutaan yhdessä. Mulla on korvatulpat..

Miehellä on sormus, mulla yleensä ei, koska en muista käyttää ja joudun usein riisumaan ne pois sotkun vuoksi. Esim. kun leivon, niin otan sormukset pois tai kun olen kasvimaalla kädet ranteita myöten mullassa, niin ne unohtuu jonnekin keittiön laatikkoon viikoiksi.  Juhliin laitan ne. Jos ne ei ole unohtuneet sinne mökin keittiön laatikkoon...

Meillä on aina ollut omat menot ja harrastukset, jos on yhteisiäkin. Mies pelkää lentämistä ja minä lentelen sitten matkoille siskoni, tyttären ja ystäväni kanssa. Yhdessä me kierretään kirpputoreja ja huutokauppoja, mökkeillään ja lauletaan karaokea. Lisäksi meillä on aika vilkkaita keskusteluja uutisista ym. aiheista. Luemme paljon ja vaihtelemme kirjoja keskenämme. Meillä on aika hervoton kirjahylly. Olemme myös eläinrakkaita. 

Mulla ei ole somessa tietoja parisuhteesta kun mun mielestäni somessa ei tarvitse jakaa kaikkea....eikä mieskään ole somessa ollenkaan. 

Lapset on paljon omissa menoissaan ja seksiä voi harrastaa aika vapaasti :)

Vierailija
16/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Veljeni on tilanteessa, missä hän on jo henkisesti muuttanut muualle. Ei kiinnosta vaimo yhtään enää. Ei mene parisuhdeterapiaan, kun ei vaan enää jaksa elää tota elämää mitä elää. Poika tietää kyllä jo kuvion ja on 18v ja veljeni on jutellut pojalleen asiat suoraan. Poika ymmärtää eikä ole pahoillaan eikä kapinoi. Veljeni muuttaa, kun poika menee armeijaan nyt kesällä.

Voisi varmaan jutella asia suoraan myös sille vaimolle, aika karua ottaa oma lapsi osaksi tuollaista kuviota. 

Vierailija
17/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sait tietää Tiinasta? Miten terveys? Johan tuo on terveysriskikin. Ja onnistuiko mies tyydyttämään teidät molemmat vai yritteli vain tomerana? 😁 Melko tiitterää ja jossain mielessä jopa surkuhupaisaa toimintaa näiltä miehiltä jotka lähtee varattuna kyntämään vieraita peltoja, kun eivät omaakaan onnistu hoitamaan. Anteeksi vain. 😆

Hih hih, ei meidän seksissä ollut mitään vikaa. Sitä en tiedä miten hän Tiinan tyydytti. Ilmeisesti ihan hyvin kun ovat edelleen yhdessä. Tiina oli ollut kuvioissa 11 kuukautta.

Vierailija
18/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin osasit ainakin lukea ja ymmärtää ketjun pointin ja vastata oikean vastauksen oikeaan aloitukseen. Hyvä!

Ohis

Vierailija
19/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.

Meillä on yksi muuttanut kotoa, minä nukun viikonloppuisin tyhjässä huoneessa tai mökillä yläkerrassa, koska miehellä on ihan järjetön kuorsaus ja lisäksi se valvoo öisin ja lukee kirkas otsalamppu päällä sängyssä, yötyöläinen ja ei saa nukutuksi öisin- enkä saa silloin minäkään.  Viikolla nukun yhteisessä punkassa. Päiväunet me nukutaan yhdessä. Mulla on korvatulpat..

Miehellä on sormus, mulla yleensä ei, koska en muista käyttää ja joudun usein riisumaan ne pois sotkun vuoksi. Esim. kun leivon, niin otan sormukset pois tai kun olen kasvimaalla kädet ranteita myöten mullassa, niin ne unohtuu jonnekin keittiön laatikkoon viikoiksi.  Juhliin laitan ne. Jos ne ei ole unohtuneet sinne mökin keittiön laatikkoon...

Meillä on aina ollut omat menot ja harrastukset, jos on yhteisiäkin. Mies pelkää lentämistä ja minä lentelen sitten matkoille siskoni, tyttären ja ystäväni kanssa. Yhdessä me kierretään kirpputoreja ja huutokauppoja, mökkeillään ja lauletaan karaokea. Lisäksi meillä on aika vilkkaita keskusteluja uutisista ym. aiheista. Luemme paljon ja vaihtelemme kirjoja keskenämme. Meillä on aika hervoton kirjahylly. Olemme myös eläinrakkaita. 

Mulla ei ole somessa tietoja parisuhteesta kun mun mielestäni somessa ei tarvitse jakaa kaikkea....eikä mieskään ole somessa ollenkaan. 

Lapset on paljon omissa menoissaan ja seksiä voi harrastaa aika vapaasti :)

Niin? Teillä on ollut aina noin? Se on teille normaalia.

Jos jokin äkillisesti muuttuisi, olisi ehkä eri asia. Yhtäkkiä loppuisi sormuksen käyttö, somesta poistettaisiin jomman kumman toimesta tiedot jos ne olisivat siellä olleet. Tai vaikka teidän tapauksessa mies yhtäkkiä menisi someen ilman parisuhdestatusta ja lisäisi selfieitä päivittäin, ilman sinua rakentaisi sinne kuvitelman elämästään. Näetkö? Tai vähäinenkin yhteinen aikanne vähenisi tai seksi loppuisi tyystin. 

Vierailija
20/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Voisi varmaan jutella asia suoraan myös sille vaimolle, aika karua ottaa oma lapsi osaksi tuollaista kuviota. 

Jos se ei olekaan sen vaimon lapsi, vaan kyseessä onkin uusperhe, oma poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi