Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero liipasimella, kulissisuhde jäljellä

Vierailija
03.05.2023 |

Tiedättekö pariskuntia, joista näkee kilometrin päähän, että ero tulee hetkenä minä hyvänsä? Lapset alkaa olla yläasteikäisiä (yhteisiä tai omia), miehellä alkaa olla enenevässä määrin omia menoja ja harrastuksia, ei pidä enää sormusta, korkeintaan ouraa, on piilottanut someista tiedot parisuhteestaan ja kumppanistaan täysin, nukutaan eri huoneissa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset kun muutti pois kotoa niin mehän alettiin elää nuoruutta uudelleen :) Pannaan keskellä päivää vaikka keittiössä, matkustellaan ja pidetään hauskaa.

Heh, niin elettiin mekin. :D Mitä nyt miehellä oli Tiina siinä minun rinnalla. 

Koska sait tietää Tiinasta? Miten terveys? Johan tuo on terveysriskikin. Ja onnistuiko mies tyydyttämään teidät molemmat vai yritteli vain tomerana? 😁 Melko tiitterää ja jossain mielessä jopa surkuhupaisaa toimintaa näiltä miehiltä jotka lähtee varattuna kyntämään vieraita peltoja, kun eivät omaakaan onnistu hoitamaan. Anteeksi vain. 😆

Hih hih, ei meidän seksissä ollut mitään vikaa. Sitä en tiedä miten hän Tiinan tyydytti. Ilmeisesti ihan hyvin kun ovat edelleen yhdessä. Tiina oli ollut kuvioissa 11 kuukautta.

Ah, aivN, ei ollut mitään vikaa. Siitä nyt ei voi paljoa päätellä vaikka olisivatkin vielä yhdessä. 😄 Miten tuo 11 kuukautta sinulle selvisi? Oot ilmeisesti ihan sinut sen kanssa.

Vierailija
22/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mulle kuuluu muiden liitot? Ystävät ja kaverit kertovat, jos haluavat minun tietävän parisuhdevaikeuksista. Jos eivät kerro, niin asia on yksityinen enkä vaivaa sillä päätäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mulle kuuluu muiden liitot? Ystävät ja kaverit kertovat, jos haluavat minun tietävän parisuhdevaikeuksista. Jos eivät kerro, niin asia on yksityinen enkä vaivaa sillä päätäni.

Ei kuulukaan. Joskus vaivaannuttaa jos joutuu jonkin riidan keskelle. Somesta sitten luetaan kuinka rakasta ja ihanaa on jälkeenpäin. Tavatessa ero on joka kerta puheissa ja kumppanista valitetaan tai tälle vttuillaan koko ajan avoimesti.