Ero liipasimella, kulissisuhde jäljellä
Tiedättekö pariskuntia, joista näkee kilometrin päähän, että ero tulee hetkenä minä hyvänsä? Lapset alkaa olla yläasteikäisiä (yhteisiä tai omia), miehellä alkaa olla enenevässä määrin omia menoja ja harrastuksia, ei pidä enää sormusta, korkeintaan ouraa, on piilottanut someista tiedot parisuhteestaan ja kumppanistaan täysin, nukutaan eri huoneissa.
Kommentit (23)
Mitä mulle kuuluu muiden liitot? Ystävät ja kaverit kertovat, jos haluavat minun tietävän parisuhdevaikeuksista. Jos eivät kerro, niin asia on yksityinen enkä vaivaa sillä päätäni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mulle kuuluu muiden liitot? Ystävät ja kaverit kertovat, jos haluavat minun tietävän parisuhdevaikeuksista. Jos eivät kerro, niin asia on yksityinen enkä vaivaa sillä päätäni.
Ei kuulukaan. Joskus vaivaannuttaa jos joutuu jonkin riidan keskelle. Somesta sitten luetaan kuinka rakasta ja ihanaa on jälkeenpäin. Tavatessa ero on joka kerta puheissa ja kumppanista valitetaan tai tälle vttuillaan koko ajan avoimesti.
Ah, aivN, ei ollut mitään vikaa. Siitä nyt ei voi paljoa päätellä vaikka olisivatkin vielä yhdessä. 😄 Miten tuo 11 kuukautta sinulle selvisi? Oot ilmeisesti ihan sinut sen kanssa.