Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla ei ole perehdytystä. Ottaa uusi työpaikka päähän

Vierailija
02.05.2023 |

Toivon melkein ettei työsuhde jatkuisi koeajan jälkeen. Niin raskasta on yrittää toistuvasti arvata mitä pitäisi tehdä, kun opastusta työhön ei ole tarjolla.

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen hyvinvointi on mennyt selvästi takapakkia sen jälkeen, kun aloitin uudessa työssä.

Vierailija
2/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko asiasta työpaikalla puhua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä perehdytys. Se on jokaisen työntekijän oikeus ja velvollisuus pyytää, jos työnantaja ei omaa velvollisuuttaan tajua.

Vierailija
4/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä perehdytys. Se on jokaisen työntekijän oikeus ja velvollisuus pyytää, jos työnantaja ei omaa velvollisuuttaan tajua.

Olen pyytänyt, mutta sanotaan vain ettei muitakaan ole perehdytetty.

Vierailija
5/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt, mutta tulee vain palautetta, että pitäisi itse keksiä miten tehtävät hoidetaan.

Vierailija
6/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen aina ajatellut, että olisi ihan hirveää saada potkut koeajalla. Nyt se tuntuu helpottavalta ajatukselta. Ei tarvitsisi enää mennä tuonne työpaikalle.

Vierailija
7/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt, mutta tulee vain palautetta, että pitäisi itse keksiä miten tehtävät hoidetaan.

No sitten se on keksittävä, eikä vaan odotettava että kaikki annetaan valmiina käteen.

Tuohan on ideaalitilanne, kerrankin pääset muodostamaan oman työnkuvasi sen mukaan miten itse haluat!

Vierailija
8/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Google auta? Koita jaksaa!

Vierailija
9/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten se on keksittävä, eikä vaan odotettava että kaikki annetaan valmiina käteen.

Tuohan on ideaalitilanne, kerrankin pääset muodostamaan oman työnkuvasi sen mukaan miten itse haluat!

En pääse. Kun teen jotain oman ymmärryksen mukaan, saan jälkikäteen palautetta ettei tehtävää noin pitäisi hoitaa.

Vierailija
10/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei perehdytystä anneta, ei haittaa, jos virheitä tulee. Voi ottaa rennommin.

Vierailija
11/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse. Kun teen jotain oman ymmärryksen mukaan, saan jälkikäteen palautetta ettei tehtävää noin pitäisi hoitaa.

No, tuohan lähenee ilkeää.

Vierailija
12/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa tosi hyvältä organisaatiolta, kun ei ole yhteisesti sovittuja toimintatapoja ja prosesseja. Varmasti todella tehokasta ja taloudellista toimintaa, kun kaikki tekee hommansa siten miten itse katsovat parhaaksi.

Ihan painajaista, varsinkin jos pitäisi tehdä muiden kanssa töitä ja henkilö X toimii tavalla A, henkilö Y tavalla B ja sitten tulee paikalla Z härväämään tavalla C. Kaiken aikaa tehokkain, nopein ja helpoin tapa hoitaa asia olisi D, mutta kun kukaan ei valvo, kehitä toimintaa tai mieti prosesseja, niin sitten säädetään kaikki ihan urakalla.

Vierailija
13/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei perehdytystä anneta, ei haittaa, jos virheitä tulee. Voi ottaa rennommin.

Ei voi. Saan moitteita ellen ole osannut hoitaa tehtäviä kuten minulta toivotaan, vaikkei kukaan niiden kanssa opasta.

Vierailija
14/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan p*ska on kyseessä?

Vierailija
15/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keksit toimintatapoja, kirjoita ohjekirja, että on jotain apua seuraajille, jos et jaksa työpaikassa pitkään.

Vierailija
16/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys esimiehen esimieheen?

Vierailija
17/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin olen aina ajatellut, että olisi ihan hirveää saada potkut koeajalla. Nyt se tuntuu helpottavalta ajatukselta. Ei tarvitsisi enää mennä tuonne työpaikalle.

Voit irtisanoutua itse. On sen arvoista.

Vierailija
18/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan itsekin lähteä koeajalla.

Vierailija
19/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun keksit toimintatapoja, kirjoita ohjekirja, että on jotain apua seuraajille, jos et jaksa työpaikassa pitkään.

Tehtäviä on laidasta laitaan. Tuskin ehdin koeajan puitteissa muodostaa kunnollista käsitystä miten niitä tulisi hoitaa.

Vierailija
20/153 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan itsekin lähteä koeajalla.

Ei ole uutta työpaikkaa ja karenssiin ei ole varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme