Työttömällä deittinaisella Guessin kengät ja lippis
Se Guessin logo oikein kimalsi sekä kengissä että lippiksessä. Mitenköhän moisia ostellut, kun kerta elelee työttömyyskorvauksella? Haluaisi kuulemma uuden työpaikan kyllä. Jotenkin arveluttaa tuon naisen arvomaailma, vaikka muutoin fiksulta vaikuttaakin. Olemme sopineet uuden tapaamisen, liekö voisin hienovaraisesti vihjaillen kysyä asiasta?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Gucci on ihan yhtä nolo merkki kuin Guess. Oli hintaa enempi tai vähempi. Isolla lukevat logot merkkivaatteissa on kyllä saatanan mauttomia ja aiheuttavat myötähäpeää. Helly Hansen takit sopii samaan kategoriaan, mikä ihmeen kansan vaate niistä on tullut? :D TOMMY isolla paidassa. Tommy Hilfiger! Ei hyvänen aika.
Juu se helly Hansen takista on tullut romanien kansallisasu
Minulla on asunto keskikaupungissa ja kesämökki. Pitääkö nuo nyt antaa pois, koska olen tällä hetkellä työtön?
Olen työtön ja mulla Artekin pöytä ja tuolit ja tilillä rahaa. Anteeksi siitä mutta mun äiti kuoli ja sain perintöä.
Tuo merkki ei ole edes erityisen kallis.
Työtön ei tarkoita kouluttamatonta tai köyhää. Työtön tarkoittaa vain sitä, ettei juuri nyt ole töissä.
Vierailija kirjoitti:
Lippispäinen nainen? No, kertoo kaiken ihmisen tasosta.
Varmaan joku Kim Kardashian tyyppinen nainen kuten Kim, joka tykkää käyttää lippistä.
Vierailija kirjoitti:
Gucci on ihan yhtä nolo merkki kuin Guess. Oli hintaa enempi tai vähempi. Isolla lukevat logot merkkivaatteissa on kyllä saatanan mauttomia ja aiheuttavat myötähäpeää. Helly Hansen takit sopii samaan kategoriaan, mikä ihmeen kansan vaate niistä on tullut? :D TOMMY isolla paidassa. Tommy Hilfiger! Ei hyvänen aika.
Suomalaisilla näyttää olevan suuri tarve näihin logotuotteisiin, ja paidoissakin pitää aina edessä olla jokin iso teksti, jossa jonkin brandin nimi. Tulee vaikutelma, että halutaan näyttää, että vihdoinkin on varaa johonkin "merkitykselliseen" ja "parempaan", ehkä jopa luksukseen, jota kanssaeläjät salaa ihailevat ja kadehtivat.
Työttömällä voi olla varallisuutta. Minäkin olen 900 e eläkkeellä, asun isossa omassa talossa hyvällä alueella ja minulla on 2 kallista omaa autoa ym.
Kommenteista päätellen työttömien elintaso on noussut huomattavasti siihen verrattuna mitä oli 5 vuotta sitten kun itse olin työttömänä. Ei tosiaan ollut varaa kun H&M rytkyihin. Toki kirppareilta voi tehdä löytöjä jo nuhjuuntuneista merkkivaatteista. Itse sain ostettua ensimmäiset laatumerkkivaatteet vasta työelämään päädyttyäni.
Jos työttömyyskorvauksista jää useita satoja euroja säästöön niin silloin joku on järjestelmässä pahasti pielessä tai mies/vanhemmat elättää.
Mä olen työtön ja mulla on Chanelin laukku, jonka olen saanut mummoltani lahjaksi. Olen myös ollut parikymmentä vuotta töissä, joten aika monta Chanelin laukkua olisin tuossa ajassa itsekin pystynyt ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä varaa, minäkin laitoin kämpän vuokralle kaverille, saan kaverilta ylimääräisen 700 euroa työkkärin, asumistuen ja toimeentulotuen päälle ja asun ilmaiseksi vanhempien luona.
Käteen noin 2 tonnia ja asumiskulut 0e.
Höhöhö...jos sulla on kämppä ja vuokratuloa ja asut vanhempien nurkissa niin sossutukena et saa...
Työkkärituetkin leikataan kun tuo 700 euroa kuukaudessa lasketaan tuloiksi
Ne voi olla feikitkin ne Guessit. Katsoitko numeron tuotteen sisältä?
Minullakin on Adidaksen lenkkarit ja helly Hansen takki vaikka olen työtön ..
Pitäisikö minun hankkia uudet lenkkarit ja takin vaikka Lidl sitä jotta vaikutan köyhemmältä
Löysit sitten tuommoisen sarjadeittailija ja miesten hyväksikäyttäjän, annas kun arvaan vaati sinua maksamaan ne treffit samalla tavalla kun vaatii kaikilta muiltakin miehiltä mitä pyörittää samanaikaisesti
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen työttömien elintaso on noussut huomattavasti siihen verrattuna mitä oli 5 vuotta sitten kun itse olin työttömänä. Ei tosiaan ollut varaa kun H&M rytkyihin. Toki kirppareilta voi tehdä löytöjä jo nuhjuuntuneista merkkivaatteista. Itse sain ostettua ensimmäiset laatumerkkivaatteet vasta työelämään päädyttyäni.
Jos työttömyyskorvauksista jää useita satoja euroja säästöön niin silloin joku on järjestelmässä pahasti pielessä tai mies/vanhemmat elättää.
Jospa moni muu on tehnyt parempipalkattua työtä ennen työttömäksi jäämistään ja kaappi on täynnä merkkivaatteita niiltä ajoilta ja rahaa on jäänyt tilillekin.
Ei silloin lähdetä työttömänä ollessa henkkamaukkaan ostamaan kahden euron polyesterirättiä.
Minullakin on uusi sähköauto vaikka olen työtön .....köyhällä kun ei ole varaa ajella bensa autolla
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on uusi sähköauto vaikka olen työtön .....köyhällä kun ei ole varaa ajella bensa autolla
Minäkin vaihdoin työttömänä autoni uudempaan. Vanhasta autosta sain jotain ja loput maksoin palkka-aikaisilla säästöillä.
Ne työttömät on monesti niitä tyylikkäitä keski-ikäisiä rouvia trendikahviloissa tai Stockmannin kosmetiikkaosastolla.
Guess ei ole mikään kallis merkki. Sopii hyvin juurikin työttömyysaikana. Sitten kun on taas töitä, voi ottaa Hermekset taas käyttöön.
Entäs jos se on liiton rahoilla, ja tienaa yhtä paljon kuin sinä?
Nykyään ihan normaalia että saa vaikka käytetyn guessin lippiksen 3-25€ kirpparilta samoin kengät. Netissä useita kirppiksiä mistä saa ihan uuden. Veroista halvalla. Samoin Helsingissä varakkaiden alueiden Facebookin ostoryhmissä saa halvalla.