Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömällä deittinaisella Guessin kengät ja lippis

Vierailija
02.05.2023 |

Se Guessin logo oikein kimalsi sekä kengissä että lippiksessä. Mitenköhän moisia ostellut, kun kerta elelee työttömyyskorvauksella? Haluaisi kuulemma uuden työpaikan kyllä. Jotenkin arveluttaa tuon naisen arvomaailma, vaikka muutoin fiksulta vaikuttaakin. Olemme sopineet uuden tapaamisen, liekö voisin hienovaraisesti vihjaillen kysyä asiasta?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guess ei ole mikään kallis merkki. Sopii hyvin juurikin työttömyysaikana. Sitten kun on taas töitä, voi ottaa Hermekset taas käyttöön.

Eiköhän työtön nainen ostele jotain muuta kuin 30 euron lippiksiä ja 100 euron kenkiä... 

Vierailija
82/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se on liiton rahoilla, ja tienaa yhtä paljon kuin sinä?

Jos se on tienannut viisitonnoa kuussa saa 2500 euroa liitosta...

Juuri viime kesänä luin nuoresta nais lääkäristä Seinäjoella joka kertoi saavansa liian pientä korvausta. Äitiyslomalla...

Sai äitiys rahaa vain 5000 euroa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessia saa käytettynä tosi halvalla. Sillä ei ole mitään jälleenmyyntiarvoa.

Vierailija
84/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit mikä logiikka.

Itse kävin kanssa töissä kunnes sairastuin kroonisesti, mutta koska elän sosiaalituilla toistaiseksi, kai mun pitäisi tämän logiikkasi mukaan kaikki merkki vaatteet tuikata roskiin ja mainostaa sosiaali statustani käyttämällä reikäisiä ja nyhvääntyneitä vaatteita?

Penniäkään tukia ei ainakaan tulisi tulla ennen kun kaikki omaisuus on realisoitu

Vierailija
85/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan työttömällä olla vaikka miljoonan euron pääomatulot vuodessa. Kyllä sillä  kengät ja lippiksen ostaa.

Miksi ihmeessä ihminen olisi työkkärin ja Kelan kyykytettävänä (siis työttömänä), jos hänellä olisi miljoonan euron pääomatulot vuodessa? Eiköhän hän olisi silloin sijoittaja tai käyttäisi jotain muuta nimitystä tilanteestaan.

Vierailija
86/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guess ei ole mikään kallis merkki. Sopii hyvin juurikin työttömyysaikana. Sitten kun on taas töitä, voi ottaa Hermekset taas käyttöön.

Eiköhän työtön nainen ostele jotain muuta kuin 30 euron lippiksiä ja 100 euron kenkiä... 

Mitä mahdat tarkoittaa? Hyvät kengät maksaa helposti sen 100 euroa ja kesäksi ostan jonkun hienomman lierihatun.

T. Työtön nainen

Vierailija
87/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit mikä logiikka.

Itse kävin kanssa töissä kunnes sairastuin kroonisesti, mutta koska elän sosiaalituilla toistaiseksi, kai mun pitäisi tämän logiikkasi mukaan kaikki merkki vaatteet tuikata roskiin ja mainostaa sosiaali statustani käyttämällä reikäisiä ja nyhvääntyneitä vaatteita?

Penniäkään tukia ei ainakaan tulisi tulla ennen kun kaikki omaisuus on realisoitu

Tasa-arvon nimissä kaikki työttömyuskorvaus,sairaus raha,vanhempien lomat yms . Tulisi olla yhtä suuria kaikille..

Miksi paremmin tienaavilla pitäisi olla paremmat tuet...ne voi kyllä työttöminä tai muilla lomilla jatkaa pieniä korvauksia omilla säästöilläön joita hyvällä palkalla tienaavat

Vierailija
88/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se on liiton rahoilla, ja tienaa yhtä paljon kuin sinä?

Jos se on tienannut viisitonnoa kuussa saa 2500 euroa liitosta...

Juuri viime kesänä luin nuoresta nais lääkäristä Seinäjoella joka kertoi saavansa liian pientä korvausta. Äitiyslomalla...

Sai äitiys rahaa vain 5000 euroa kuukaudessa.

Liitto ei maksa senttiäkään, ja 5000 euron kuukausipalkalla ansiosidonnainen on noin 2280 euroa ilman lapsikorotusta. Tuo 2500 euron ansiosidonnainen edellyttää jo reilun 6150 euron palkkaa.

Vierailija
89/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan työttömällä olla vaikka miljoonan euron pääomatulot vuodessa. Kyllä sillä  kengät ja lippiksen ostaa.

Miksi ihmeessä ihminen olisi työkkärin ja Kelan kyykytettävänä (siis työttömänä), jos hänellä olisi miljoonan euron pääomatulot vuodessa? Eiköhän hän olisi silloin sijoittaja tai käyttäisi jotain muuta nimitystä tilanteestaan.

Jos minulla olisi miljoona tilillä ja edes pari kolmekymppiä pääomatuloja niin en kelalta vaivautuisi niitä muutamia satasia kerjäämään .

Sipilällä sentään oli pokkaa monimiljonäärinä hakea kansanedustajan sopeutumiskorvausta.

Vierailija
90/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja mulla Artekin pöytä ja tuolit ja tilillä rahaa. Anteeksi siitä mutta mun äiti kuoli ja sain perintöä.

Sama! Tai ei Artekia kun en siitä itse välitä mutta oma talo, oma mökki, oma auto (oli jo ennestään) mutta nyt irtisanoin itse itseni, en ilmoittautunut työttömäksi, elelen ihan itsellisesti ja paremmin kuin koskaan, ulkomaalaus tulossa ja muitakin remontteja, ei tarvitse joka hintaa tuijottaa ruokakaupassa eikä muutenkaan.

Vaikka kuinka olen työtön. Jopa ilman mitään tuloja.

Vierailija
91/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista kumpiakaan. Mutta jos sinulla jo on ne Hermekset niin miksi et käyttäisi niitä jos niistä pidät, on se tämänhetkinen sosioekonominen status sitten ihan mikä vaan?

Eihän tässä -toivottavasti- työttömille mitään tiettyä merkkiä haluta, esim tähti hihaan tms..

Vierailija
92/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä miksi työttömän pitäisi näyttää köyhältä, ankealta ja nuhjuiselta. Halvallakin voi olla tyylikäs.

Vierailija
93/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en välitä kirjoitusvirheistä sun muista mutta tuo "liekö voisin" repii korvia..

Vierailija
94/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään ymmärrä miksi työttömän pitäisi näyttää köyhältä, ankealta ja nuhjuiselta. Halvallakin voi olla tyylikäs.

Mallia voi ottaa mustalaisilta kulmahousut ja kiiltävät laakerikengät päällä kuljetaan on arki tai pyhät. Eikä työnteosta puhettakaan..

Vierailija
95/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mallia voi ottaa mustalaisilta kulmahousut ja kiiltävät laakerikengät päällä kuljetaan on arki tai pyhät. Eikä työnteosta puhettakaan..

Haha! En ihan tuotakaan tarkoittanut :)

Vierailija
96/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa köyhällä ei saa olla Arabian astioita eikä Dysonin imuria ainakaan.

Vierailija
97/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä en välitä kirjoitusvirheistä sun muista mutta tuo "liekö voisin" repii korvia..

Ja mitenkä se sinun mielestäsi sitten pitäisi kirjoittaa?

Vierailija
98/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! En ihan tuotakaan tarkoittanut :)

Juu ei hyvä asuste..viime viikolla tuli. Hautajaisissa oli jalassa kulmahousut ja mustat kengät . Piti käydä kaupassa ja päälle piti nyt joulu takki laittaa ja tuo helly Hansen takki oli narikassa jonka päälle pistin..tumma tukka sattuu olemaan luonnostaan ja voi miten joutui kaupassa liikkumaan tarkkailun alla

Vierailija
99/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa köyhällä ei saa olla Arabian astioita eikä Dysonin imuria ainakaan.

Mulla ei muuta olekaan kuin Arabian astioita. Imuri tosin on vain Elektrolux nyt kun Miele hajosi.

Ei kun on mulla mm. Röstrandin astioita myös. Käsin maalatut kahvikupit. Ja itseasiassa Villeroy&Bochiakin löytyy.

Ja olen työtön.

Vierailija
100/136 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista kumpiakaan. Mutta jos sinulla jo on ne Hermekset niin miksi et käyttäisi niitä jos niistä pidät, on se tämänhetkinen sosioekonominen status sitten ihan mikä vaan?

Eihän tässä -toivottavasti- työttömille mitään tiettyä merkkiä haluta, esim tähti hihaan tms..

En menisi hermeksen kanssa työkkäriin tai kelaan mutta guessin laukun kanssa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi