Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa kännissä?

Vierailija
01.05.2023 |

Kerro mikä on pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..

Kommentit (305)

Vierailija
121/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..

Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?

Siitä tuli sitten häpykakku. Söittekö muuten sen?

Mulle aukes sun sähkäri.

Mää tykkään enemmän p@nn@ suklaakakkua, olenko pervo?

Vierailija
122/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on häirikköviesti mikä änkeää joka toisenen ketjuun.

Käpykakkuviesti?

Käpykakkuviesti on muuten todellinen tapahtuma joidenkin vuosien takaa, sen kirjoitti eräs silloinen mode hätäpäissään ja poisti yhtä hätäpäissään, mutta se ehdittiin saada talteen. Sittemmin siitä syntyi pasta. Käpykakku päätyi myös kiellettyjen sanojen listalle, sen kirjoittamalla saa minkä tahansa ketjun poistoon.

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran poikani tylsissä riparibileissä näytin kaikille tissejäni ja pilluani. En edes ollut kovin kännissä.

Vierailija
124/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa panin appiukkoa, vaikka piti vaan oksentaa sen päälle.

No kerrankos sitä erehtyy

M25

Älä välitä, ei kerta vielä homoo tee!

Vierailija
125/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin vaimon pikkusiskoa mökkibileissä ja jäätiin rysän päältä kiinni. Tästä on jo liki 10 vuotta, mutta vaimo jaksaa silti sille päälle sattuessaan sättiä ja syyllistää edelleen. En käsitä, toki oli noloa ja olisi saanut jäädä tekemättä mutta mistään salasuhteesta ei ollut kyse, pelkkä viaton kännipano.

Minulle taas kävi mökillä niin, että päädyin vällyjen väliin tätini kanssa. Voitte uskoa, että se oli ensimmäinen ja viimeinen mökkireissu sillä kokoonpanolla. Hävetti, mutta olen tuon jälkeen muistellut insidenttiä ihan lämmöllä

Tuttu juttu tuo sukulaisten kanssa muhinointi... Siitä vaan ei uskalleta puhua. Itselläkin tuon kaltainen kokemus männävuosilta. Tädin kanssa saunassa lähti mielikuvitus ensin nuorella pojalla laukkamaan ja sitten kädet olivatkin jo tositoimissa jne

Täh? Oletko tosissasi vai trolli? Ikinä en ole kuullut kenenkään harrastavat seksiä tai mitään muutakaan kenenkään sukulaisen, siskon miehen tms kanssa oikeassa elämässä.

Et ole kuullut, koska näistä ei puhuta.

Mutta täällä sitten joka toinen paljastaa panneensa tätiään? Tosi uskottavaa! Miksi kukaan sukulainen ei ole koskaan lähestynyt minua??

Eivät ole kehdanneet...

Kannattaa ottaa puheeksi kahvipöydässä.. Ei voi ikinä tietää, mitä tapahtuu.

Tunnustin eilen baarissa serkkutytölle, millaisia ajatuksia meikällä on aina ollut hänestä. Lähdettiin taksilla kämpille ja avattiin punkkupullo. Levitin vuodesohvan ja siinä turistiin niitä näitä pari tuntia ja yksi asia johti niin sanotusti toiseen..

Vierailija
126/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin kaverin käsilaukkuun taksissa. Laukku otettiin mukaan baariin ja oksennus unohtui. Kun kaveri sitten otti puhelintaan laukusta, oksennuksen haju lemahti nenään ja lähdettiin vessaan putsaamaan laukkua. Loppujen lopuksi tungettiin laukku ja suurin osa tavaroista roskiin. Puhelin säilyi ehjänä, se puhdistettiin vessassa. Harmitti hyvän laukun kohtalo.

Vierailija
127/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksensin kaverin käsilaukkuun taksissa. Laukku otettiin mukaan baariin ja oksennus unohtui. Kun kaveri sitten otti puhelintaan laukusta, oksennuksen haju lemahti nenään ja lähdettiin vessaan putsaamaan laukkua. Loppujen lopuksi tungettiin laukku ja suurin osa tavaroista roskiin. Puhelin säilyi ehjänä, se puhdistettiin vessassa. Harmitti hyvän laukun kohtalo.

Olipa fiksua. Laukun olisi voinut viedä pesulaan.

Vierailija
128/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussikalja aikoina raahattiin Lahden Siniset yksiin autotallibileisiin. Tanssittiin ja kaikkee. Loppuillasta oli niin pimeää että kun lähdin pis salle ulos seinän viereen, istahdinkin jonnekkin öljyastiaan. Enhän mä pimeessä nähnyt mitä se oli joten ei kun vähän hätäistä kuivausta että ehtii takaisin tanssimaan hyvä biisi. No se oli peräöljyä ja haju sen mukainen. Myös kuittailu sen mukainen ja mun per seen ympärille käärittiin loppuillasta vaipoiksi sanomalehteä jollain vahvalla teipillä että sain luvan tulla autoon takaisin kotimatkalle. 

Vierailija
129/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa fiksua. Laukun olisi voinut viedä pesulaan.

Humalassa ei aina tule toimittua kovin fiksusti.

Vierailija
130/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on häirikköviesti mikä änkeää joka toisenen ketjuun.

Käpykakkuviesti?

Käpykakkuviesti on muuten todellinen tapahtuma joidenkin vuosien takaa, sen kirjoitti eräs silloinen mode hätäpäissään ja poisti yhtä hätäpäissään, mutta se ehdittiin saada talteen. Sittemmin siitä syntyi pasta. Käpykakku päätyi myös kiellettyjen sanojen listalle, sen kirjoittamalla saa minkä tahansa ketjun poistoon.

Wtf

Vierailija
131/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saanut pari lasia skumppaa kaverin ylioppilasjuhlissa ja kun sitten joku niin ikään shampanjanousussa ollut poikuli siihen vehtaamaan niin annoin nimeni ja numeroni ja lähdimmekin sieltä samaan aikaan kävelemään keväiseen ilmaan ja hyvin kevytmielisesti antauduin hänen vieteltäväkseen, vai olinko se minä joka pyysin hänet omaan asuntooni ja niin antauduttiin intohimoillemme jo jokusen tunnin tapaamisesta. Ja olkoon siunattu se hetki jolloin shampanjalaseijamme kilistettiin sillä tänäkin päivänä olen saman miehen kanssa.

Vierailija
132/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin saanut pari lasia skumppaa kaverin ylioppilasjuhlissa ja kun sitten joku niin ikään shampanjanousussa ollut poikuli siihen vehtaamaan niin annoin nimeni ja numeroni ja lähdimmekin sieltä samaan aikaan kävelemään keväiseen ilmaan ja hyvin kevytmielisesti antauduin hänen vieteltäväkseen, vai olinko se minä joka pyysin hänet omaan asuntooni ja niin antauduttiin intohimoillemme jo jokusen tunnin tapaamisesta. Ja olkoon siunattu se hetki jolloin shampanjalaseijamme kilistettiin sillä tänäkin päivänä olen saman miehen kanssa.

Serkkusi?

Vierailija
133/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian kännissä lastenjuhlissa.

Vierailija
134/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuon käpykakkujutun aiemminkin

Vierailija
135/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut itseni jalattomaksi ja muistin pois, kaverit talutti minua pitkin Tampereen keskustaa ja pohti jo pitäiskö lähteä päivystykseen. Olivat kuitenkin saaneet raahattu kämpille. Ah, nuo ihanat opiskelijavaput, viimeiset muistikuvat on kun otin huikkaa jonkun teekkarin viskipullosta. Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun muisti on mennyt.

Sen lisäksi olen varsin usein lääppinyt tuntemattomia ja tuttujakin baarissa ja esim tanssinut varsin intiimiin tyyliin. Jotenkin humalassa estot lähtee sen suhteen... Sänkyyn en ole koskaan mennyt enkä esim pussaillut, mutta onhan tuo aika noloa kyllä. Varsinkin kun olen ihan aikuinen ihminen ja naimisissa. Kukaan ei kyllä ole ollut mitenkään pahoillaan, paitsi sitten kun olen jossain kohtaa kyllästynyt ja dumpannut tyypin kesken illan. Mies tietää tämän mutta antaa minun edelleen lähteä juhlimaan, sen suhteen ei ole ongelmaa, mutta kyllä välillä pohdin että mitä muut mahtaa ajatella.

Vierailija
136/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sedän viisikymppisissä, ykköset päällä. Setä sitten illan mittaan joi itsensä aika tukevaan humalaan ja päädyimme juhlapaikan ullakolle (:D). Mekkoni jäi kiinni tietty johonkin naulaan ja repesi. Fast forward olin sitten pelkät alusvaatteet päällä, sedän käsi lähestyi reittäni ja noo voitte varmaan kuvitella loput.

Vierailija
137/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin rippijuhlissa -98 oman pullon kanssa ja aloin lyödä vetoa enon kanssa että pystynkö hyppäämään ruokapöydän yli tasajalkaa. No, yritin sitä hyppyä ja eikös mitä, en päässyt ja putosin suoraan käpykakun päälle. Tästä on youtubessa videokin.

Vierailija
138/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin naispuolisen työkaverini luokse jatkoille ja kun päästiin sänkyyn, niin laukesin kortsun sisään ennen kuin pääsin sisään asti. Tätä olen hävennyt kauan 😢

Vierailija
139/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailin, tanssin ja lääpin baarissa varmaan 10 eri miehen kanssa samana iltana. Ei kai siinä mitään, mut siitä meinas tulla kyllä jonkin asteinen mustasukkaisuuskonflikti kun yksi niistä tyypeistä oli vissiin sitä mieltä että olin luvannut olla sen kanssa ja tuli aukomaan päätään seuraaville. Lisäksi samassa hässäkässä hukkasin oman kaveriporukkani ja etsin niitä sit ympäri baaria ja yritin karistaa tätä miestä kannoiltani. Lopulta löysin pari omaan porukkaan kuuluvaa tyyppiä ja päädyin lääppimään vielä mökin eteisessä yhden kanssa, jonka vaimo oli mennyt vähän aiemmin nukkumaan. Puolustuksena voin sanoa ettei ollut minun aloitteeni, mutta toivon mukaan kukaan ei nähnyt. Aamulla oli suht kiusallista istua sen miehen ja vaimonsa kanssa aamupalapöydässä. Normaalielämässä olen hyvinkin hillitty, mutta tuolla reissulla meni kyllä varsin lujaa.

Vierailija
140/305 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kaadoin punaviinilasin kalliille valkoiselle sohvalle. Muut olivat eri kerroksessa silloin ja en kertonut asiasta. Kyseessä olivat kaverin kaverin juhlat. Ennen kuin lähdettin baariin sohvan tilanne paljastui ja en myöntänyt asiaa. 

-Olin aika fiineissä vappujuhlissa ja tulin melko kovaan känniin kolmesta drinkistä. En ollut syönyt juuri mitään koko päivänä. Tanssin yksin keskellä olohuonetta ja yritin saada muita mukaan. Poikaystävän isä tuli hakemaan pois ja kehotti olemaan vesilinjalla loppu illan.

- Poikaystävän äiti kaatoi meille kahdelle kuoharilasit. Kun hän kohotti lasiaan ja toi sen lähelleni skoolatakseen, nappasin hänen lasinsa ja join sen tyhjäksi. Tilanne oli itselleni uusi (kahden sen henkilön kanssa) ja olin jotenkin ihan jäissä. Lisäksi kyseessä on itseäni hienompi perhe ja todennäköisesti luuli, etten ole aikaisemmin kuoharia saanut tai skoolannut. 

- Juhlissa kehuin noin kolmen hengen businessmies joukolle rintojani. Olin yhdestä heistä ehkä hieman kiinnostunut ja normaalin keskustelun lomassa töksäytin tyyliin: "Minulla on tosi hyvät rinnat". Olin kännissä, mutta silti täysin random juttu. Hävettää edelleen kolmekymppisenä 10 vuoden jälkeen.