Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa kännissä?
Kerro mikä on pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..
Kommentit (305)
Join 25 vuotta mutta en tehnyt oikein mitään noloa. En ole sitä ihmistyyppiä jonka persoona muuttuu kännissä. Viime vuonna kaaduin kännissä kotona ja löin pääni pöydänkulmaan ja melkein kuolin.
Se oli noloa. Makasin tajuttomana jotain tunnin lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksensin pesukoneeseen kotibileissä
Hyvin ajateltu!
Laiton tämän jo johonkin toiseenkin ketjuun, mutta teininä ensikänneillä oksensin kotibileissä arkkupakastimeen, kun vessa oli varattu. Varmaan ollut kiva siivota.
Eipä juuri typerämpää keskusteluaihetta voisi keksiä. Mutta kommentoijia tuntuu riittävän, joten onneksi vaan olkoon!!
Olin firman pikkujouluissa ja heitin baarimikkoa tuopilla kun ei suostunut enää myymään mulle kaljaa. Jouduin putkaan. N37
Vierailija kirjoitti:
Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?
Oliko sulla laskuhumala vai miksei juhlien jälkeinen pikapano pöytää vasten olisi ollut aika jees? Toisella ei selvästi ollut lasku päällä ja olihan tuo nyt aika koominen mielenilmaus. Ei tarvitse nipottaa niin ei toinen menetä käpykakkuneitsyyttään... mmm... käpykakkua. Kauhea makeanhimo iski.
Vierailija kirjoitti:
Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?
Anteeksi Rakas. Minä jotenkin kuulin väärin, että se oli HÄPYKAKKUA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin saanut pari lasia skumppaa kaverin ylioppilasjuhlissa ja kun sitten joku niin ikään shampanjanousussa ollut poikuli siihen vehtaamaan niin annoin nimeni ja numeroni ja lähdimmekin sieltä samaan aikaan kävelemään keväiseen ilmaan ja hyvin kevytmielisesti antauduin hänen vieteltäväkseen, vai olinko se minä joka pyysin hänet omaan asuntooni ja niin antauduttiin intohimoillemme jo jokusen tunnin tapaamisesta. Ja olkoon siunattu se hetki jolloin shampanjalaseijamme kilistettiin sillä tänäkin päivänä olen saman miehen kanssa.
Serkkusi?
Ei serkku eikä velipuoli eikä siskon mies eikä mitään, ihan vieras mutta nyt on kyllä ehditty vähän tutustua vuosikymmenien aikana.
Vierailija kirjoitti:
N. 25- vuotiaana eräs mielialalääke aiheutti minulle manian ( alkoi lääkkeen kanssa samaan aikaan - loppui välittömästi lopetetttuani ). Olin juonut ja käyttänyt laittomia piristeitä, kun sain päähäni, että nyt on idea tehdä suihinottoshow bileissä kaikkien katsellessa. Näin toki tapahtui.
Kaverini vähän ihmettelivät jälkeenpäin - olen ihan tavis heteromies.
En kehdannut enää liikkua heidän kanssaan.
Olen myös joskus tolkuttomassa humalassa aloittanut tappelun, mitä häpeän syvästi näin aseistakieltäytyjänä ja pasifistina.
Putkassa joskus 17 v. Päästiin baariin - tuplaviskejä ja polteltavaa - sammuin bussipysäkille.
Virtsasin joskus partsilla, kun luulin olevani vessassa - n.4,5%
Ihan järjettömän WT - läppiä, mutta nyt 50v. iskä ja Yo - käyty - duunissa, kohtuu raitis.
Et kyllä ole täysin hetero.
Oltiin kaverini luona pitämässä kotibileitä teinityttöinä ja löydettiin kaverini vanhempien makuuhuoneesta heidän "leikkivälinelaatikkonsa". Saatiin jossain vaiheessa "hyvä idea" laittaa itsellemme käsi- ja jalkaraudat. Aamulla, kun herättiin, ei enää muistettu, missä oli avaimet. Ei ehditty löytää niitä ennen kuin kaverini vanhemmat tulivat paikalle. Vaikka oltiin molemmat tosi noloina, vanhemmat lähinnä puhkesivat nauramaan ja he kävivät hakemassa vara-avaimet.
Nolointa on, että kännissä oksentajat ja paskantajat pääsee tänne leuhkimaan saavutuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin firman pikkujouluissa ja heitin baarimikkoa tuopilla kun ei suostunut enää myymään mulle kaljaa. Jouduin putkaan. N37
Sellainen pikkujoulukömmähdys, jota firmassa kerrotaan senkin jälkeen, kun kaikki silloiset työntekijät ovat jo muualla.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kaverini luona pitämässä kotibileitä teinityttöinä ja löydettiin kaverini vanhempien makuuhuoneesta heidän "leikkivälinelaatikkonsa". Saatiin jossain vaiheessa "hyvä idea" laittaa itsellemme käsi- ja jalkaraudat. Aamulla, kun herättiin, ei enää muistettu, missä oli avaimet. Ei ehditty löytää niitä ennen kuin kaverini vanhemmat tulivat paikalle. Vaikka oltiin molemmat tosi noloina, vanhemmat lähinnä puhkesivat nauramaan ja he kävivät hakemassa vara-avaimet.
Voisin kuvitella, että vanhempiakin on jonkun verran nolottanut kun teini kavereineen on löytänyt heidän leluvaraston 😅
Oksentanut monesti, päälleni, lattialle, baarin...
Aika tylsä kun en tehnyt mitään muuta typerää. Ehkä puhunut jotain tyhmiä. Viime kerrasta jo kymmen vuotta, et kait sitä ajan myötä oppii. Kerrastakin olisi viisampi voinut.
Lähettänyt alastonkuvan pomolle.
Olen aika monia naisia likistellyt, taputellut ja puristellut takapuolesta. Åuhunut heille rasvaisia ehdotuksia.
Anteeksi!
Porukkasaunassa olen laittanut perseeni pesuvatiin mikä täynnä vettä ja piereskellyt siihen.
Kaverin häissä, noin vuonna 1970, menin soittamaan rumpuja, vaikka olin sitä ennen hakannut vain pulpetin kantta. Reksi oli Gene Krupa -fani! Juhlakalu Juha (nimi muutettu) huusi: Hei Heka, tuup pois siältä! Olin juonut ainakin kolme sahtia! Rumpali hermostui peläten, että hajotan hänen peltinsä! 😂
Eikäku isukki, kuka sitä nyt serkkua jaksaa koko ajan, panna...