Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa kännissä?
Kerro mikä on pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..
Kommentit (305)
Kaveri oli miehensä kanssa rakennuttanut talon rinteeseen. Heillä oli iso komea terassi josta oli kuitenkin jyrkkä pudotus alas rinnettä ja kaveri sanoi että älkää istui liian reunoilla, kun kaiteita ei vielä ole saatu valmiiksi.
Minä sitten viiniä ja siideriä tarpeeksi kiskottuani aloin liikkua ympäri terassia niin ettå pompin tuolin kanssa . Kaveria hävetti ja tämän tutut katsoivat vähän nenänvartta pitkin.
Muilla oli niin hienot asutkin ja minulla joku Cellbesin kireä lyhyt farkkumekko.
Lopulta päädyin liian reunalle istumaan ja voitte arvata mitä kävi. Kierin sen hel"tin rinteen alas.
En muista juuri mitään,heräsin äitini kotoa jonne olin karannut päivystyksestä. Kyllä,karannut
kun minut olisi haluttu ottaa yöksi tarkkailuun.
Miksi äidin luo enkä omaan kotiin,en muista (sitäkään).
Ihme kyllä selvisin vain murtuneella ranteella ja mustelmilla,olin luultavasti alkoholin takia ollut rento kuin stunttimies.
Vierailija kirjoitti:
-Kaadoin punaviinilasin kalliille valkoiselle sohvalle. Muut olivat eri kerroksessa silloin ja en kertonut asiasta. Kyseessä olivat kaverin kaverin juhlat. Ennen kuin lähdettin baariin sohvan tilanne paljastui ja en myöntänyt asiaa.
-Olin aika fiineissä vappujuhlissa ja tulin melko kovaan känniin kolmesta drinkistä. En ollut syönyt juuri mitään koko päivänä. Tanssin yksin keskellä olohuonetta ja yritin saada muita mukaan. Poikaystävän isä tuli hakemaan pois ja kehotti olemaan vesilinjalla loppu illan.
- Poikaystävän äiti kaatoi meille kahdelle kuoharilasit. Kun hän kohotti lasiaan ja toi sen lähelleni skoolatakseen, nappasin hänen lasinsa ja join sen tyhjäksi. Tilanne oli itselleni uusi (kahden sen henkilön kanssa) ja olin jotenkin ihan jäissä. Lisäksi kyseessä on itseäni hienompi perhe ja todennäköisesti luuli, etten ole aikaisemmin kuoharia saanut tai skoolannut.
- Juhlissa kehuin noin kolmen hengen businessmies joukolle rintojani. Olin yhdestä heistä ehkä hieman kiinnostunut ja normaalin keskustelun lomassa töksäytin tyyliin: "Minulla on tosi hyvät rinnat". Olin kännissä, mutta silti täysin random juttu. Hävettää edelleen kolmekymppisenä 10 vuoden jälkeen.
Auts
En mitään, en sekoile kännissä, enkä harrasta kännejä. 1 paukku, tai max. 2 riittää
Oksensin tuopin täyteen oksennusta ja sitten aloin tarjota sitä juhlijoille :(
Vierailija kirjoitti:
Kysyin eräältä naiselta onko raskaana
Hävettää vieläkin tosi paljon, vaikka olen hänen kanssaan asian sopinut ja olemme hyvissä väleissä. Tuollaista ei ikinä pidä keneltäkään kysyä.
älä välitä, oon kysynyt tuota samaa, ihan selvinpäinkin & totta tosiaan, samalta naiselta ainakin 2 kertaa.
Saiskohan jonkun diagnoosin: ajatus ja puhe & epätahtisuus
Vierailija kirjoitti:
Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?
Kaikkein eniten ihmettelen miten joku voi olla näin sairaan tyypin kanssa yhdessä.
Sammuin/nukahdin vessaan kaverin valmistujaisissa 18-vuotiaana. Havahduin siihen, että ovea hakattiin ja kuului huuto "ovi auki, täällä on poliisi". Kiirehdin hädissäni avaamaan oven ja ulkopuolella oli koko juhlaväki ulvomassa naurusta, koputtaja oli ollut kaverin isäpuoli.
Melkein kaikki muutkin olivat niissä juhlissa kännissä, enkä ollut edes läheskään ainoa sammuja. Sen koommin en kuitenkaan tuon kaverin luona käynyt.
Olin 14 vee ja ekat kännit, suomalaista rommia (!). Siis ihan liikaa. Hataria muistikuvia siitä, että olen bilepaikassa polvillani ylempiluokkalaisen pojan edessä, johon olin ihastunut, ja soperran: "Mä rakastan sua!" Muistan pojan kauhistuneen katseen, ja joku sen kavereista kysyy: "Kuka toi on?!!"
Jotenkin olen vaan pystynyt elämään tämän muiston kanssa. :) Tämän tyypinkin kanssa olen aikuisiällä asioinut ainakin sähköpostitse, kun siitä tuli jokin kunnan viranhaltija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?Kaikkein eniten ihmettelen miten joku voi olla näin sairaan tyypin kanssa yhdessä.
Minä taas ihmettelen, miten käpykakku voi toimia keinovaginana, sehän hajoaa. Valemuisto..
Lähdin kotiin ennen kuin sammuin. Olisi pitänyt jäädä?
siis mitä nää rutsailu jutut on? saa mun kännisekoilut vaikuttamaan aika söpöilyltä
Vierailija kirjoitti:
Äänestin persuja
Siis kävit äänestämässä kännissä,älä ota enää voi tapahtua vaikka mitä kauheaa.
Pissannut kiukaalle.
Sujauttanut ihan tosi pienen määrän vauhtia kaverin kaljan sekaan.
Kadun kumpaakin todella paljon, enkä oikeastaan juokaan enää juuri koskaan tai käytä mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mitä juoppoja tässäkin ketjussa. Kannattaa hakea apua addiktioon.
Juon tyyliin kerran vuodessa ja tulen jo 3-4 annoksesta silloin humalaan.
Miksi sitten 3-4 krt vuodessa kannabista polttelevat ihmiset tuomitaan palstalla nisteiksi ja addikteiksi?
Koska ovat.
Hohhoijjaa
Olin ainoa nainen jatkoilla ja niin sekaisin vahvasta kukinnosta että annoin viiden jätkän nussia mua paljaalla takaapäin ja suuhun vuorotellen. Aamulla pienoinen morkkis mutta noh, c' est la vie.
N27
Oksensin täysin yllättäen rinnuksilleni juhlissa. Olihan sitä tullut juotua paljon viinaa, mutta se että tuli paineella täysin pidättämättä pääsi yllättämään. Häpesin silmät päästäni ja jätin henkilön jonka kanssa juttelin ja syöksyin vessaan.
Oksensin bussissa tuopin täyteen.
No huh huh