Nolointa mitä olet tehnyt juhlissa kännissä?
Kerro mikä on pahinta ja miten siitä selvisit. Näin vapun kunniaksi..
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Kaaduin saunassa ja käteni otti tukea appiukon peniksestä. Tämän jälkeen naimme koko aamuyön.
Mä istuin saunassa vahingossa appiukkoni kovettuneen peniksen päälle. Tulin kerrasta homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?Siitä tuli sitten häpykakku. Söittekö muuten sen?
Hauska idea muuten toi häpykakku.
Vierailija kirjoitti:
Hei ei jaksa enää näitä täti/appiukko ym juttuja
Olin tädin ja appiukon kanssa kolmen kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa näitä "oksensin sohvalle, oksensin taksiin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se noloa.
Sekö sitten ei ole, kun kännissä nussii appiukkoa tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oksentanut sukulaisen kukkaruukkuun ulos. Toivottavasti sade huuhteli oksennuksen pois.
Sinnehän ne hyvin jää kukkaruukkuun. Saa kukat vähän lannoitetta. Haju varmaan ihana puutarhassa.
Tuskinpa siellä kukaan edes on huomannut sitä, eikös jotkut linnutkin syö oksennusta varmaan. Vai oliko suurikin yleisö? Pahempaa olisi jonnekin sisälle yrjötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se noloa.
Niin siis joku fantasioi sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Oksensin pesukoneeseen kotibileissä
Hyvin ajateltu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oksentanut sukulaisen kukkaruukkuun ulos. Toivottavasti sade huuhteli oksennuksen pois.
Sinnehän ne hyvin jää kukkaruukkuun. Saa kukat vähän lannoitetta. Haju varmaan ihana puutarhassa.
Tuskinpa siellä kukaan edes on huomannut sitä, eikös jotkut linnutkin syö oksennusta varmaan. Vai oliko suurikin yleisö? Pahempaa olisi jonnekin sisälle yrjötä.
No ei ne ainakaan tuolta kaduilta sitä syö, kun voi oksennus olla päivätolkulla maassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse jäin jumiin pesukoneeseen ja täytyi hälyyttää appiukko paikalle. Panotouhuihin siinä päädyttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se noloa.
Niin siis joku fantasioi sellaisesta.
No onhan sitä joku mennyt naimisiinkin appiukkonsa kaa (Inkoossa), et kyllä kaikkea sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jäin jumiin pesukoneeseen ja täytyi hälyyttää appiukko paikalle. Panotouhuihin siinä päädyttiin
Pesukonepano
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne ainakaan tuolta kaduilta sitä syö, kun voi oksennus olla päivätolkulla maassa.
Sade huuhtelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riidan jälkeen mies harrasti seksiä käp,ykakun kanssa..
Lyhyestä virsi kausi. Meillä oli juhlat ja vieraita ja tuli ehkä nosteltua maljoja tavallista enemmän. Vieraiden lähdetyä mies oli jotenkin erityisen halukas, kulki perässä puristelemassa ja työnsi erek.tiotaan py.llyäni vasten kun siivosin pöytää. Tätä jatkui niin ärähdin että että tänäänhän en enää tosiaankaan jaksa, ja niin mies pudotti housunsa ja alkoi P .A N. N A pöydällä ollutta käp.y.kakkua. Kysyin että onko mies seonnut mutta tämä vain jatkoi panemista sanomatta mitään, ähisi ja silitti toisella kädellä kakun pintaa. Siinä vaiheessa riitti ja menin kylpyhuoneeseen itkemään. Nyt mies nukkuu humalaansa pois. Siis voi itku, voiko ihminen seota ilman mitään ennusmerkkejä?Tää oli mun lempitarina näistä
Ihana tukikeppi