Mikä on sun elämässä luksusta?
Mulla se on 10 min työmatka kävellen.
Ennen koronaa ja pysyvää etätyötä 1h / suunta päivässä autolla keväällä.
Kommentit (22)
Tasapaino ja tasapainon kunnianhimoinen tavoittelu on elämässäni luksusta
No mikäs mua vaivaa... ei keväällä eikä kävellen vaan kehällä.
Luksusta on kun saa olla terve ja kaikki elämän peruspalikat / oikeudet on mallillaan.
Hyvät lomat. Viime kuussa olin 2 viikkoa lomalla. Tässä kuussa tulossa viikon lomaa. Kesäkuussa 3 viikkoa lomaa. Heinäkuussa viikko lomaa.
Suihku tuntuu aika luksukselta, kun siellä ei voi käydä niin usein ja olla pitkään, kuin haluaisi. Puhtaat lakanat tuntuu aina ihanalta. Siinäpä ne. Vaikka onhan niitä sellaisia asioita, mitä ei itse ajattele. Vaikka nyt se, että voi ostaa haluamaansa ruokaa.
Kaikkein eniten luksusta on lähikaupan ystävällinen henkilökunta. Aivan mieletöntä porukkaa, heistä jokainen.
Rappukäytävässä portaiden kävely, pitää sydämen kunnossa.
Säännölliset tulot.
Brita veden suodatin.
Percale lakanat.
Äänetön mikroaaltouuni.
Osaan laittaa ruokaa.
Tulee kiinteä ja siisti kakka joka ei jätä jälkeensä liisteriä pyyhittäväksi
Vastaan myös että hiljaisuus ja oma rauha. Saan hyvää oloa ja levollisuutta hiljaisuudesta sekä ruumiillisesti että sielullisesti.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Nakkisämpylä lauantain iltapalana. Ja kahvi.
Kaikki vuodenajat ja pari suhdetta.
Terveys, työ on melko antoisaa ja palkka hyvä. Todellista luxusta on aika itselle koska ei ole mitään sitoumuksia työn lisäksi.
100% etätyö sekä hyvä ruoka
Voin syödä, juoda ja ostaa mitä haluan itse tienaamallani rahalla. En ole siis mitenkään rikas, mutta tulen toimeen, elätän itseni ja lapseni, eikä tarvitse laskea jokaista kolikkoa. Sen tuoma mielenrauha on ihanaa luksusta, kun tiedän mitä on kun sitä ei ole.
Merinäkymä, jota nytkin katselen kotona ikkunasta.
Ei keväällä vaan kävellen.