Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pancho Villa - miten joku ketju voi olla niin surkea??

Vierailija
01.05.2023 |

Aina on ollut pettymys taattua.

Miten sille kuitenkin löytyy asiakkaita?

Kommentit (233)

Vierailija
181/233 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just noin. Meksikoa nähnytkään koko Pancho Villa. 

Jaa, triplan pancho villassa tarjoilija heitti meille "mesa para dos?" Ja heitin takaisin "si para dos".

Eli joku latino se sekopää taisi olla. Ei tosin kovin meksikolainen naama.

Vierailija
182/233 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sekopää tänne vastailee omaan ketjuunsa?!?

Pancho Villa on yksi parhaista ketjuravintoloista Suomessa. Jos epäilette, käykää kokeilemassa älkääkä uskoko näitä pelleileviä älypäitä.

Lähes kolmekymmentä vuotta olen viikottain  Panchossa käynyt ja aina on ollut hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/233 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt joku kilpailevan ketjun porukka jauhamassa ihan silkkaa skeidaa. Olen ottanut yhteyttä useaan ketjussa valittaneeseen henkilöön ja kovin vaikeaksi menivät kun kyselin yksityiskohtia "huonosta palvelusta".

Vierailija
184/233 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt joku kilpailevan ketjun porukka jauhamassa ihan silkkaa skeidaa. Olen ottanut yhteyttä useaan ketjussa valittaneeseen henkilöön ja kovin vaikeaksi menivät kun kyselin yksityiskohtia "huonosta palvelusta".

Miten muka sait näiden ihmisten tiedot? Epäilen.

Vierailija
185/233 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan tuon IP-osoitteen selville kun osaa ja sitä kautta on helppoa löytää kyseinen käyttäjä.

Vierailija
186/233 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän sekopää tänne vastailee omaan ketjuunsa?!?

Pancho Villa on yksi parhaista ketjuravintoloista Suomessa. Jos epäilette, käykää kokeilemassa älkääkä uskoko näitä pelleileviä älypäitä.

Lähes kolmekymmentä vuotta olen viikottain  Panchossa käynyt ja aina on ollut hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu. 

Käväisepä Oulun Ideaparkin Panchossa, niin mielesi muuttuu taatusti.

Vierailija
187/233 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ponchon remuladesta en tykkää yhtään. Ällö makea maku. 

Minusta se remu on aivan taivaallista. Tilaan tuolta ruokaa kotiin ihan sen remun takia, vaikka ruoka itsessään on 6/10. 

Minä en ymmärrä, mikä siinä on muka niin taivaallista? Tässäkin ketjussa ja somessa moni sitä hehkuttaa, mutta eihän se maistu kuin grillimausteelle.

Vierailija
188/233 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on kyllä jotain hämärää. Itse olen käynyt Panchoissa monissa eri kaupungeissa, ja aina on ollut hyvää, eikä palvelussakaan koskaan mitään valittamista. Ei se tietenkään mikään autenttinen meksikolaisravintola ole, mutta burgerit on kyllä ihan mainioita ja se niiden oma remoulade-kastike on tosi hyvää.

Vierailija
189/233 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinkympin burgeri tai fajitakset, juomat päälle. 

Mitä järkeä?

Ei mitään. Kybällä väsäät samat kotona neljälle vähintään ja parempaa. Eikä siihen mene 20 minsaa kauempaa kun osaa homman.

Vierailija
190/233 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkolaan on tullut tämä myös, ja siellä oli heti pöytään saattaminen, erinomaisen ystävällinen miestarjoilija palveli moitteettomasti ja ruoka oli paikkakunnan parasta. Todella hyvö kokemus ja mennään kyllä jatkossa sinne. Miehelle ei tullut myöskään sellaista tukkoisuutta kuin muissa paikoissa eli ei ole käytetty perinteisiä arminvahventeita. Todella hyvät kasvikset, hyvin maustettua kanaa (toisin kuin monessa muussa vastaavassa ketjuravintolassa) ja hyvät talon perunat (en muista nimitystä, sellaiset vähän poimuiset). Tilaa oli hyvin perjantai-iltana. Toivottavasti monet löytävät paikan, jotta pysyy paikkakunnalla! 

Vierailija
191/233 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat aitosuomalaisen "palvelu"elämyksen, piipahda tampelaiseen pancho villaan. Henkilökunta heiluttaa sulle henkistä keskaria siitä lähtien, kun erehdyt menemään ovesta sisälle. Kaupan päälle tulee luokattoman huono ruoka.

Vierailija
192/233 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtaa 8 tasoa. Santa fe ja amarillo samaan kastiin

Vierailija
193/233 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tullut käytyä ja molemmilla ollut maittavat ateriat. 

Vierailija
194/233 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon Pancho Villa Espoossa on huipppu. Loistavaa ruokaa etenkin lounasbuffet.

Vierailija
195/233 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa tullut käytyä ja molemmilla ollut maittavat ateriat. 

Samat kokemukset, varsin maittavat ateriat ja palvelu todella ystävällistä.

Vierailija
196/233 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan tuon IP-osoitteen selville kun osaa ja sitä kautta on helppoa löytää kyseinen käyttäjä.

Puppua. Et takuulla taviksena löydä. Ellet ole poliisin tai operaattorin hommissa. Ip-osoite kertoo summittaisen alueen missä jokin kone sijaitsee. Sitäpaitsi sen voi piiloittaa. Etkä voi tietää kuka ko. konetta sillä hetkellä käytti. Etenkin wifin kautta.

Vierailija
197/233 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppua. Et takuulla taviksena löydä. Ellet ole poliisin tai operaattorin hommissa. Ip-osoite kertoo summittaisen alueen missä jokin kone sijaitsee. Sitäpaitsi sen voi piiloittaa. Etkä voi tietää kuka ko. konetta sillä hetkellä käytti. Etenkin wifin kautta.

Ip-osoitteita saa kaivella vain rikoksen ollessa kyseessä tai muuten itse syyllistyy rikokseen.

Vierailija
198/233 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä umpisurkea "meksikolaisravinteli".

Josko ne viettää välillä muutaman tunnin siestaa sombeero silmillä.

Vierailija
199/233 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on kyllä jotain hämärää. Itse olen käynyt Panchoissa monissa eri kaupungeissa, ja aina on ollut hyvää, eikä palvelussakaan koskaan mitään valittamista. Ei se tietenkään mikään autenttinen meksikolaisravintola ole, mutta burgerit on kyllä ihan mainioita ja se niiden oma remoulade-kastike on tosi hyvää.

Niin minäkin monessa kaupungissa ja kamalaa paskaa on jokaisessa ollut.

Vierailija
200/233 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut tulla tänne Panco Villan omistajat hehkuttamaan miten hyvä heidän ravintola on! Vai olisiko heidän somemarkkinoijat :D
Ylikallista ruokaa heillä on. Se ruoka on ihan ok, mutta ei mitään tajunnan räjäyttävää eikä aina hintansa arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän