Pancho Villa - miten joku ketju voi olla niin surkea??
Aina on ollut pettymys taattua.
Miten sille kuitenkin löytyy asiakkaita?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
On muuten huonoa ruokaa.
Harmittaa kun Helsingistä on hävinneet lähes kaikki HYVÄT meksikolaiset ravintolat mm Colorado ja Cantina West.
Man var i H:fors på en à la carte och kunde inte sluta häpna sig över den totala oprofessionaliteten som präglade stället. De få anställda rände omkring som yra höns, utan att få riktigt något uträttat. Till sist steg man upp och begav sig till ett annat ställe, som var ungefär lika dåligt. Skit mat och dyra priser hade de, som alltid i H:fors, krogvärldens Uganda.
Ainakin Triplan Panco Villaan näyttää aina olevan jonoa kun siitä kävelee ohi..
Minulla on ihan hyvät kokemukset Hämeenlinnan molemmista Pancho villoista noin reilu kolmen vuoden takaa. Palvelussa eikä ruoassa ollut mitään valittamista.
Päätinpä kokeilla Pancho Villaa ja jäi kyllä samalla viimeiseksi kerraksi kun oikein mikään ei toiminut. Palvelu nuivaa, ruoan saanti kesti ja hintaan nähden vaatimaton setti. Tämä siis Hesassa.
Serkkupoika kävi Tampereella ketjun ravintolassa ja kertoi, että eipä tarvi uudelleen mennä. Karmea hinta hitaalla palvelulla perin tavanomaisesta ruoasta.
Missään muualla en ole saanut niin kuivaa ja mautonta lohiannosta, ei tule uutta käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman yllättynyt tästä kovasta kritiikistä paikkaa kohtaan, sillä olen käynyt kaksi kertaa Malmilla P Villassa ja kummallakaan kerralla ei ole ollut moittimista hamppareissa eikä myöskään palvelussa.
Ainoa, mikä itseäni ärsyttää on se, että nimestä päätellen on pitäisi olla meksikolainen menu, mutta eipä siinä listassa paljoa meksikolaista löydy, vaan pääpaino hampurilaisissa...
Kävimme Turkin matkalla syömässä paikallisessa "meksikolaispubissa" ja ruoka oli toiselta planeetalta verrattuna Panchoon.
Juurikin noin!
Juurikin ei ole oikea suomenkielen sana, lakatkaa viljelemästä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman yllättynyt tästä kovasta kritiikistä paikkaa kohtaan, sillä olen käynyt kaksi kertaa Malmilla P Villassa ja kummallakaan kerralla ei ole ollut moittimista hamppareissa eikä myöskään palvelussa.
Ainoa, mikä itseäni ärsyttää on se, että nimestä päätellen on pitäisi olla meksikolainen menu, mutta eipä siinä listassa paljoa meksikolaista löydy, vaan pääpaino hampurilaisissa...
Juuri täällä sain sen kuivan lohiannoksen, yksi seurueemme jäsen otti jonkun hampurilaisen ja kehui sitä. Itse en ravintolassa syö hamppareita, menen sinne syömään ns. vähän parempaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa olen käynyt Hyvinkäällä, ensimmäisen ja viimeisen. Ehkä kolmessa pöydässä oli asiakkaita, mutta
pöytäänohjausta sai odottaa, ei tosin yhtä kauan kuin ruokaa. joka oli keskinkertaista. Kun halusimme maksaa
ystäväni kanssa erikseen, kumpikin oman ruokamme tarjoilija sanoi tympeästi, ettei se ole mahdollista. "Minä
tuon yhteisen laskun, jakakaa keskenänne!" Jaoimme keskenämme myös päätöksen ettei mennä toista kertaa.
Ja edelleen tuo sama meno näyttäisi jatkuvan.
Joo, on kyllä ylivoimaisesti surkein näistä ketjuravintoloista enkä ole yksin mielipiteeni kanssa.
Lounaaksi söin chiliburgerin..
Laskin että kokonaista kolme muutaman millin viipaletta oli chiliä burgerissa..
Annoin palautetta niin kuulemma oli ihan mallin mukainen suoritus.
Oli viimeinen kerta kun rahani tuohon puljuun vien.
Olen syönyt kunnon pihviä ja lohta ja on ollut hyvää
Koskaan käynyt, enkä tämän ketjun jälkeen varmaan menekään ( paitsi kohteliaisuusyistä, jos joku kutsuu).
Ennen koronaa kävin kaksi kertaa. Ekalla kerralla oli hirveä hässäkkä, kun kyseinen ravintola oli juuri avattu kaupunkiin jossa asuin. Sain väärän tilauksen, mutta en jaksanut valittaa, koska sen vääränkin annoksen tuomisessa kesti todella kauan. Annoin toisen mahdollisuuden muutaman kuukauden kuluttua. Ei ollut ruuhkaa, mutta asiakas palvelu ja ruoka oli todella surkeaa. Kolmatta kertaa en mene. Kiitos ja näkemiin
Muutama jalapenosiivu ruoassa ei tee ravintolasta meksikolaista.
Just noin. Meksikoa nähnytkään koko Pancho Villa.
Viime vuonna söin heillä tuttuun tapaan kasvishampurilaisen. Jostain syystä se dippikastike ei enää ollut sitä vanhaa tuttua remua, vaan jotain rään väristä pahanmakuista löllöä. Myös burgeri oli kuivempi kuin aiemmin. Ennen muinoin sitä pihviä ei meinannut erottaa lihasta, oli todella hyvää.
Pistin tästä kastikkeesta palautetta menemään ja en ole sen jälkeen heillä syönyt. Harmi sillä mielestäni tuolla on ainakin ennen ollut paremmat ja isommat annokset kuin vaikkapa Amarillossa.
Vierailija kirjoitti:
Lounaaksi söin chiliburgerin..
Laskin että kokonaista kolme muutaman millin viipaletta oli chiliä burgerissa..
Annoin palautetta niin kuulemma oli ihan mallin mukainen suoritus.
Oli viimeinen kerta kun rahani tuohon puljuun vien.
Kaveri tilasi kotipitsassa pizzan jossa oli salaatin lehtiä päällä. Niissä oli ötököitä.
Kuulemma näin se piti olla koska kotipitsa oli kieltänyt franchising yrittäjiä pesemästä salaatin lehtiä.