Pancho Villa - miten joku ketju voi olla niin surkea??
Aina on ollut pettymys taattua.
Miten sille kuitenkin löytyy asiakkaita?
Kommentit (246)
Kaksi kertaa olen käynyt. Ensimmäisen ja viimeisen. Ostoshelvetin Pancho Villa. Ei ainoastaan tarjottu ruoka muistuttanut lähinnä mikrossa lämmitettyä pakastealtaan etnolöydöstä, myös koko ravintolasali oli tyhjänäkin aivan liian täyteen ahdettu pöytiä. Nyt kun siellä oli asiakkaana kymmenen lapsiperhettä rattaineen, kasseineen ja pusseineen, plus kaikilla raskas päällysvaateosasto, tunnelma oli kaoottinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa olen käynyt. Ensimmäisen ja viimeisen. Ostoshelvetin Pancho Villa. Ei ainoastaan tarjottu ruoka muistuttanut lähinnä mikrossa lämmitettyä pakastealtaan etnolöydöstä, myös koko ravintolasali oli tyhjänäkin aivan liian täyteen ahdettu pöytiä. Nyt kun siellä oli asiakkaana kymmenen lapsiperhettä rattaineen, kasseineen ja pusseineen, plus kaikilla raskas päällysvaateosasto, tunnelma oli kaoottinen.
Oltiinkohan samassa paikassa kun yhtä karsea käynti meidänkin perheellä....
Turun keskustan ja Skanssin Panchoista oon aina saanu ystävällistä ja ripeää palvelua.
Ruoka on ollu hyvää. Erityisesti ylikypsä possu missä tahansa kombossa.
Henkilökuntaa on niukanlaisesti eli siitä varmaan johtuu useimpien huonot kokemukset.
Ja yrittäjää silti ymmärrän, koska työvoima nyt vaan on Suomessa hiton kallista ja kun katetta pitää saada, ni se on palvelualalla silloin henkilökunta, josta nipistetään.
Ja oon samaa mieltä monen kanssa, et ravintolassa syöminen on ihan liian kallista.
Melkein aina jonoa Triplassakin, vaikka siellä muitakin ravintoloita riittää,
No onhan sen surkea oltava kun näitä arvosteluja lukee.