Pancho Villa - miten joku ketju voi olla niin surkea??
Aina on ollut pettymys taattua.
Miten sille kuitenkin löytyy asiakkaita?
Kommentit (233)
Muutaman kerran käynyt Idea Parkin Panchossa ja ei eroa muista perusravintoloista. Burgeri ranuilla on ollut juuri sellainen keskiverto kuin oletuksena ravintoloissa on. Salaattibuffa ei ole ollut omaan makuun kummoinen, mutta joku muu voi tykätä.
Burgerit valmistettu puolivalmiista raaka-aineista, muutkaan annokset eivät ole tuoreita. Välttäkää
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa olen käynyt. Ensin Helsingin keskustassa 15v sitten, ja se oli keskivertomättöä. Sitten 3v sitten Tikkurilassa, ja ruoka oli niin pahaa että jäi syömättä. Jopa kalja jäi juomatta, ja se sanoo jo paljon. Palvelu oli ihan ok, eikö tarvinnut odottaa kauaa; mutta itse se ruoka on kertakaikkiaan niin huonoa, että ihmetyttää kuinka ko. ravintolaketju pysyy pystyssä.
Ymmärräthän että jos ruoka tulee nopeasti se vaan lämmitetään sinulle? Parhaassa tapauksessa mikrossa, blim
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran käynyt Idea Parkin Panchossa ja ei eroa muista perusravintoloista. Burgeri ranuilla on ollut juuri sellainen keskiverto kuin oletuksena ravintoloissa on. Salaattibuffa ei ole ollut omaan makuun kummoinen, mutta joku muu voi tykätä.
3.8/5.0 arvosana google mapsissaa. Alle 4.0 arvosana on niin huono että harva ravintola siinä onnistuu. Yleensä silloin on kyseessä joku hesemäkki mistä saa ripulin ja henkilökunta ei viitsi siivota likaisia pöytiä.
Tätä olen ihmetellyt minäkin, että miten tällainen pulju ei jo kyykkää. Todella heikkoa suorittamista.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kertaa olen käynyt. Ensin Helsingin keskustassa 15v sitten, ja se oli keskivertomättöä. Sitten 3v sitten Tikkurilassa, ja ruoka oli niin pahaa että jäi syömättä. Jopa kalja jäi juomatta, ja se sanoo jo paljon. Palvelu oli ihan ok, eikö tarvinnut odottaa kauaa; mutta itse se ruoka on kertakaikkiaan niin huonoa, että ihmetyttää kuinka ko. ravintolaketju pysyy pystyssä.
Pancho Villalle annettu mahdollisuus pariin kertaan, mutta ei enää. Ruoka 1/5, palvelu 1/5 ja hinnat 0.5/5 hintaan nähden.
Ei ole häävi ketju ja mennyt vuosi vuodelta vain heikommaksi. Hiljaista näyttäisi olevan useassakin Pantsossa joten kävijätkin äänestäneet jaloillaan.
Kieltämättä se possunpihvi mitä itse söin oli kyl aika naurettava, ohuen ohut possupihvi, vihanneksinä yksi parsakaali, 2 paprikanpalaa, 2 porkkananpalaa. Olen myös paikkakuntakohtaisesti syönyt hyvääkin ruokaa pancho villassa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä se possunpihvi mitä itse söin oli kyl aika naurettava, ohuen ohut possupihvi, vihanneksinä yksi parsakaali, 2 paprikanpalaa, 2 porkkananpalaa. Olen myös paikkakuntakohtaisesti syönyt hyvääkin ruokaa pancho villassa.
Missä?? Pakko saada tietää mistä moinen ihme löytyy.
Riippuu älyttömästi paikkakunnasta. Käynyt paristi ja ihan OK kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?? Pakko saada tietää mistä moinen ihme löytyy.
Jokusen kerran vuosien saatossa eri kaupunkien Panchoissa käyneenä (ja aina pettyneenä) en ollut oikein innoissani, kun jouduttiin Raahessa kyseisen ketjun asiakkaaksi. Ja juu, jouduttiin, kun koko kaupungissa ei ollut kevättalvisena arki-iltana mitään muuta paikkaa auki, mistä olisi saanut ruokaa. Yllätyin kyllä perusteelisesti, kun sekä palvelu että sapuska olivatkin oikein hyvää! Aikaisempien kokemusten perusteella en kuitenkaan ota enää riskiä, koska Raahen piste taisi olla se kuuluisa poikkeus sääntöön
Kaveri ainakin kehui joskus Hyvinkään Willassa olevaa Pancho Villaa. Itse ei ole tullut kyseistä tai muutakaan noista testattua. Tosin nyt tänne Järvenpäähän tiettävästi etsitään yrittäjää pyörittämään kyseistä ravintolaa. Liiketiloja vaan ei ole liiemmin tarjolla, niin tiedä sitten, että tuleeko kyseistä paikkaa tänne.