Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pancho Villa - miten joku ketju voi olla niin surkea??

Vierailija
01.05.2023 |

Aina on ollut pettymys taattua.

Miten sille kuitenkin löytyy asiakkaita?

Kommentit (233)

Vierailija
141/233 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, kierrän kaukaa PV:t.

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan käyty kolmessa eri Pancho Villassa. Jokaisessa ruoka on ollut omaan makuuni palanutta, kasvikset osin mustia jne. En ole meksikolaisruuan tuntija mutta onko tämä jotenkin meksikolaisittain tyypillistä, että ruoka pitää kärtsätä osin mustaksi? On tai ei, en mene enää. Mieluummin vaikka Raxiin.

Vierailija
142/233 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole hääppöinen, mutta tykkään tosi paljon niistä grillikasviksista. Ne ihanan rapeat parsakaalit on jotenkin taivaallisia. Otankin yleensä lohta tai kanaa grillistä, jotta saan noita kasviksia. Burgerit on kohtalaisia ja tortilloja tms. en ole tuolla koskaan tilannut, kun kotona tekee itse niin hyviä. Yleinen nuhjuisuus ravintolassa latistaa kyllä tunnelmaa. Tampereella Ratinan Panchossa on kuitenkin mielestäni hyvä ja reipas palvelu.

Niitä kasviksia voi tilata mihin tahansa annokseen. Vaihtaa vaikka hampurilaisaterian ranut niihin.  Ponchon remuladesta en tykkää yhtään. Ällö makea maku. Muuten ruuat ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/233 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhruista ja epäsiistiä on ja ruoka tavanomaista, ihmetellä täytyy mistä saa asiakkaita. Kokemukseni usealta eri paikkakunnalta samanlaisia.

Vierailija
144/233 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tainnut muutkin tajuta kun eipä näy isommin puljussa asiakkaita.

Vierailija
145/233 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähitellen kyykkäämässä koko lafka, siltä vähän näyttää.

Vierailija
146/233 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon tainnut muutkin tajuta kun eipä näy isommin puljussa asiakkaita.

Aina kun minä olen ollut siellä, on siellä ollut mukavasti asiakkaita. Minä tykkään heidän ruuista 

Vierailija
147/233 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustohampurilainen talon remouladella on aina maistunut taivaallisen hyvälle.

Mutta kun nykyään lounashinta sille ja ranskalaisille on 13,5 €, eikä siihen kuulu salaattipöytä tai limu, niin eipä tule kovin usein käytyä. On vain mennyt liian kalliiksi.

Lounasaikojen ulkopuolella ei tulisi mieleenkään käydä korkean hinnan takia.

Vierailija
148/233 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa etten ole mielipiteeni kanssa yksin. Viimeisen parin vuoden aikana olen syönyt viidessä eri paikkakuntien pancho villoissa.

Yhteenveto:

- Palvelu ihan ok mutta ei kehuttavaa, hoitavat sen sellaisella "kun on pakko" meiningillä.

- Annokset arkipäiväistyneet

- Salaattiannos maksaa melko paljon mutta pohjalla on joku hitsin jäävuorisalaatti, siis oikeasti muissa ravintoloissa on sentään pohjana joku sekoitus kuten pinaatinlehtiä, rucolaa jne... Monessa lounaslinjastossakin saa koottua paremman salaattipohjan kuin pancho villan annoksissa...

- Hinta hirveän kallis "laatuun" nähden

- Palvelun saaminen kestää kauan

- Annosten valmistuminen kestää kauan

- Liikaa puolivalmiita aineksia

- Liian vähän kasviksia annoksissa

- Vesikannua pitää odottaa ja se maksaa

- Lasten kanssa olimme selvästi pohjasakkaa

Emme mene enää tähän ketjuun.

Vierailija
149/233 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen sieltä välillä ranut remulla. Niissä ranuissa on oikein hyvät mausteet ja se Panchon remu on aivan ihanaa. Muuten ne ruoat on aika meh.

Vierailija
150/233 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ponchon remuladesta en tykkää yhtään. Ällö makea maku. 

Minusta se remu on aivan taivaallista. Tilaan tuolta ruokaa kotiin ihan sen remun takia, vaikka ruoka itsessään on 6/10. 

Vierailija
151/233 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panchon laadukkuus tai laadun puutehan on ihan oikeasti henkilökunnasta kiinni. Kaikki lokaatiot tarjoaa samaa tavaraa, jotkut laittaa nätimmin ja paremmin kuin toiset lokaatiot, kannattaa avata suunsa sielä paikanpäällä jos sanomista on. 

Vierailija
152/233 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä tästä, törkeät hinnat siihen nähden mitä rahalla saa. 

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa etten ole mielipiteeni kanssa yksin. Viimeisen parin vuoden aikana olen syönyt viidessä eri paikkakuntien pancho villoissa.

Yhteenveto:

- Palvelu ihan ok mutta ei kehuttavaa, hoitavat sen sellaisella "kun on pakko" meiningillä.

- Annokset arkipäiväistyneet

- Salaattiannos maksaa melko paljon mutta pohjalla on joku hitsin jäävuorisalaatti, siis oikeasti muissa ravintoloissa on sentään pohjana joku sekoitus kuten pinaatinlehtiä, rucolaa jne... Monessa lounaslinjastossakin saa koottua paremman salaattipohjan kuin pancho villan annoksissa...

- Hinta hirveän kallis "laatuun" nähden

- Palvelun saaminen kestää kauan

- Annosten valmistuminen kestää kauan

- Liikaa puolivalmiita aineksia

- Liian vähän kasviksia annoksissa

- Vesikannua pitää odottaa ja se maksaa

- Lasten kanssa olimme selvästi pohjasakkaa

Emme mene enää tähän ketjuun.

Vierailija
153/233 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta saa myös äänen tälle, allekirjoitan nuo kaikki. 

Vierailija
154/233 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen minäkin huomannut eli taitavat tulla pakasteina kaikki PV:n moskat joltain ulkomaiselta suurkeittiöltä. 

Vierailija
155/233 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen minäkin huomannut eli taitavat tulla pakasteina kaikki PV:n moskat joltain ulkomaiselta suurkeittiöltä. 

Lihan alkuperä kuitenkin Suomi. Kuskaisiko ne lihat ulkomaille ensin ja sitten siellä valmistaisi? En tiedä. Kerran käynyt lounaalla. Ei ollut hinnan väärtti. Ja varmisti sen, että en kyllä menuhinnoilla mene.

Vierailija
156/233 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan lähellekään rahan arvoista, teen itse kotona parempia purilaisia. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihan alkuperä kuitenkin Suomi. Kuskaisiko ne lihat ulkomaille ensin ja sitten siellä valmistaisi? En tiedä. Kerran käynyt lounaalla. Ei ollut hinnan väärtti. Ja varmisti sen, että en kyllä menuhinnoilla mene.

Vierailija
157/233 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta kun ollaan lähdetty ravintolasta ulos ennen kun ruuat ehtivät valmistua. Odotettiin siis 1-vuotiaan lapsen kanssa 40min ruokia ja siinä vaiheessa kysyin tarjoilijalta, että milloinkohan ne tulisi pöytään, niin sanottiin että kokki alkaa kohta valmistaa meidän annoksia. Sanottiin, että ei tarvii ja marssittiin tiehemme. Limut ehdittiin juoda loppuun toki odotellessa, ne jäivät maksamatta. 

Seurattiin myös siinä kuinka ympäröivät pöydät odottivat tuon 40 minuutin aikana laskuja 20-30 minuuttia.

Vierailija
158/233 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida enää löytyä, merkkejä jo nähtävissä....

Vierailija
159/233 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida enää löytyä, merkkejä jo nähtävissä....

Vastaus ketjun ekaan kysymykseen siis.

Vierailija
160/233 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten huonoa ruokaa.

Harmittaa kun Helsingistä on hävinneet lähes kaikki HYVÄT meksikolaiset ravintolat mm Colorado ja Cantina West. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi