Pancho Villa - miten joku ketju voi olla niin surkea??
Aina on ollut pettymys taattua.
Miten sille kuitenkin löytyy asiakkaita?
Kommentit (233)
Vähän kaksjakoiset kokemukset, on ollut käynti että kaiken sai pyytämällä pyytää moneen otteeseen ja ruokaa sai odottaa todella kauan, sitten on ollut kerta että kaikki sujui reippaasti ja todella iloinen tarjoilija piristi mukavasti iltaa.
Mutta jos vaihtoehtoja on niin en tuonne ehkä ihan ensimmäiseksi suuntais
Kyseinen ketju tuottaa kovaa voittoa, joten suurinosa asiakkaista lienee tyytyväisiä. Enkä ihmettele, sillä konsepti on kunnossa.
Konsepti voi ollakin kunnossa ja tuottoa piisaa kun myydään kovalla katteella kehnoista aineksista valmistettua peruspurilaista ja työntekijöille ei paljoa makseta.
Olen hieman yllättynyt tästä kovasta kritiikistä paikkaa kohtaan, sillä olen käynyt kaksi kertaa Malmilla P Villassa ja kummallakaan kerralla ei ole ollut moittimista hamppareissa eikä myöskään palvelussa.
Ainoa, mikä itseäni ärsyttää on se, että nimestä päätellen on pitäisi olla meksikolainen menu, mutta eipä siinä listassa paljoa meksikolaista löydy, vaan pääpaino hampurilaisissa...
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman yllättynyt tästä kovasta kritiikistä paikkaa kohtaan, sillä olen käynyt kaksi kertaa Malmilla P Villassa ja kummallakaan kerralla ei ole ollut moittimista hamppareissa eikä myöskään palvelussa.
Ainoa, mikä itseäni ärsyttää on se, että nimestä päätellen on pitäisi olla meksikolainen menu, mutta eipä siinä listassa paljoa meksikolaista löydy, vaan pääpaino hampurilaisissa...
Kävimme Turkin matkalla syömässä paikallisessa "meksikolaispubissa" ja ruoka oli toiselta planeetalta verrattuna Panchoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävimme Turkin matkalla syömässä paikallisessa "meksikolaispubissa" ja ruoka oli toiselta planeetalta verrattuna Panchoon.
Juurikin noin!
Juu ei kuulu myöskään minun suosikkeihini. Lisäksi kun pistää ovensa kiinni jo klo 21:00 perjantai iltana niin minä kyllä löydän ravintolan josta saan ruokaa tuonkin kellon ajan jälkeen.
Ei kiitos Pancho Villa.
Kerran kun minä ehdotin Tinderissä eräälle 4-kymppiselle luokanopettajamiehelle, että voin viedä hänet syömään Pancho Villaan ja minä tarjoan, niin mies nauroi ja sanoi, että hän ei ajatellut mennä tässä elämässä siihen mättöpaikkaan
Vierailija kirjoitti:
Konsepti voi ollakin kunnossa ja tuottoa piisaa kun myydään kovalla katteella kehnoista aineksista valmistettua peruspurilaista ja työntekijöille ei paljoa makseta.
Ota huomioon, että Suomessa maksat "köyhien" elämää samalla. Hinta muodostuu veroista ja veroista ja maksuista, mitä siirretään köyhisparoille.
Ne on kaikki tuon kategorian ravintolat, chikosit ja rossot. Itse puhun niistä yleisnimityksellä rossoina. Ne ei myöskään ole edes mitään super-halpoja. Mutta laadutonta junteille. Toimii hyvin Suomessa.
Todella jännää keskustelua täällä! Itse olen käynyt Panchossa niin kauan kuin muistan, ja aina on ollut hyvää. Erityisesti se dippi on ihan mieletön.
Ja Pancho ei ole S-ryhmän ravintola, toisin kuin joku ketjussa väitti.
Vierailija kirjoitti:
Todella jännää keskustelua täällä! Itse olen käynyt Panchossa niin kauan kuin muistan, ja aina on ollut hyvää. Erityisesti se dippi on ihan mieletön.
Ei ole S-ryhmää ei. Ja kai nyt tyhmempikin tajuaa, että Pancho ei edes yritä olla mikään aito meksikolaisravintola, vaan hyvää mättöä tarjoava koko kansan paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole S-ryhmää ei. Ja kai nyt tyhmempikin tajuaa, että Pancho ei edes yritä olla mikään aito meksikolaisravintola, vaan hyvää mättöä tarjoava koko kansan paikka.
Eli junttien paikka kuten aiempana joku totesikin.
Vierailija kirjoitti:
Malmin pancho villa 3.7/5.0 mapsissa, eli samanlaista kuraa kuin muut ketjun ravintolat.
Taitaa olla paikkakuntakohtaista. Täällä ihan ok mutta ylihintaista. Kun ajattelee että eilen syötiin ns. paremmassa ravintolassa (ei ketju) tarjousannos hintaan 25 euroa ja siihen tuli viinilasillinen mukaan. Se oli vähän sellainen turistien houkuttelu annos, lisukkeena ranskalaisia, mutta todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malmin pancho villa 3.7/5.0 mapsissa, eli samanlaista kuraa kuin muut ketjun ravintolat.
Jep, eilen testattu eikä tarvi mennä enää. Kaveri houkutteli, ite olin jo alkuun epäileväinen. Kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella kaikki Panchot samanlaista kuraa myös, laatu tippunut rajusti...jos sitä nyt on yleensä koskaan ollutkaan.
Hyvinkään Pancho on ihan hyvä paikka, henkilökunta on ystävällistä ja ruoka maistuvaa. Olen käynyt oikeassa meksikolaisessa Amerikoissa ja se ruoka oli minusta inhottavaa. Vähän kuin oikea kiinalainen, jossa ruoka ei ole länkkärin makuun.
Joo, sama havainto tehty myös mun kaveriporukassa.
Pitäisi olla huomattavasti edullisempi että menisin, ns. "halpis texmex"