Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pancho Villa - miten joku ketju voi olla niin surkea??

Vierailija
01.05.2023 |

Aina on ollut pettymys taattua.

Miten sille kuitenkin löytyy asiakkaita?

Kommentit (233)

Vierailija
81/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Panchossa ihan sen alkuajoista asti, muistan kun kanahampurilaisateria maksoi 6,50 e. Aina on ollut hyvää enkä ole koskaan lähtenyt pettyneenä pois. Joskus pahimpaan ruuhka-aikaan toki on hidasta mutta en kai silloin itsekään kiireessä sinne mene. Ja on myös saatu ruoat ilmaiseksi sen kerran kun annoksessa oli vikaa eli palvelukin pelaa. Varmasti yli sata kertaa olen siellä käynyt viimeisen 22 vuoden aikana ja edelleen maistuu aina silloin tällöin. 

Vierailija
82/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin lounaalla Jyväskylän Pancho Villassa viime talvena. Lounashampurilainen oli oikein hyvä, mutta annoksessa se vika, että se oli yksinkertaisesti liian pieni. Ei lounasannoksesta saisi jäädä nälkä, enkä edes ole mikään suursyömäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen käynyt Hyvinkäällä, ensimmäisen ja viimeisen.  Ehkä kolmessa pöydässä oli asiakkaita, mutta

pöytäänohjausta sai odottaa, ei tosin yhtä kauan kuin ruokaa. joka oli keskinkertaista.  Kun halusimme maksaa

ystäväni kanssa erikseen, kumpikin oman ruokamme tarjoilija sanoi tympeästi, ettei se ole mahdollista. "Minä

tuon yhteisen laskun, jakakaa keskenänne!"  Jaoimme keskenämme myös päätöksen ettei mennä toista kertaa.

No eipä olla koskaan meille sanottu noin laskusta, käyn ainakin 4 kertaa vuodessa tuolla syömässä eri toimipisteissä ja aina on laskun jakaminen sujunut ongelmitta. Ja tuossa kohtaa jos tarjoilija noin sanoo, te vastaatte että ei käy. Tuo on ollut ko. tarjoilijan henkkoht ongelma, kaikkihan Suomessa jakaa laskuja.

Vierailija
84/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeat ylihinnoitellut safkat. Palvelu erittäin hidasta, vaikka kuppila oli lähes tyhjä. Ranut maistuivat omituisilta, paistoöljy vaihdettu ties milloin, eikä ruokalaistalla tai ruoassa ollut mitään meksikolaiseksi tulkittavaa. En mene enää.

Vierailija
85/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen usein yhden kauppakeskuksessa olevan Pancho Villan ohi ja se on AINA tyhjä. Muutenkin jotenkin todella kulahtaneen oloinen paikka.

Vierailija
86/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään Panchossa silloin tällöin, ihan hyvää on ruoka ollut ja palvelukin ihan OK suurimmaksi osaksi. Eroja on kylläkin eri Panchojen välillä isostikin, pitää tietää mihin menee.

Vierailija
87/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi sotkut kannata tilata kotiin? Woltilla?

Vierailija
88/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin lounaalla Jyväskylän Pancho Villassa viime talvena. Lounashampurilainen oli oikein hyvä, mutta annoksessa se vika, että se oli yksinkertaisesti liian pieni. Ei lounasannoksesta saisi jäädä nälkä, enkä edes ole mikään suursyömäri.

Viime viikolla kävin ensimmäisen kerran lounaalla ja minun mielestäni taas annos oli juuri sopiva. On tosin tullut usein syötyä lounasbuffeteissa ja siellä tuppaa ottamaan vähän liian suuren annoksen, kun on niin paljon hyvää tarjolla.

Vierailija
89/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemellä kävin pari viikkoa sitten ja hyvät oli ruoat ja viini

Vierailija
90/233 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää ruokaa mun mielestä mutta viimeks kun kävin joitakin vuosia sitten, niin vatsa meni ihan kuralle sen jälkeen.. Ei oo tullu enää sen jälkeen käytyä.

Vierailija
91/233 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho Villa huonoin ravintolakokemukseni koskaan. Eivät onnistuneet millään osa-alueella. 

Vierailija
92/233 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villa huonoin ravintolakokemukseni koskaan. Eivät onnistuneet millään osa-alueella. 

Sama täällä. Työreissuilla pari kertaa ollut pakko käyttää ko. ketjua, mutta nyt yritän väkisin löytää jonkun muun ravintolan. 

Vierailija
93/233 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että palstalla on kulinaristeja. Pancho Villa, Rax... ai että mitä herkkusuita

Ihan niinkuin suomessa nyt olisi paljon valinnanvaraa. Ehkä jossain hki/tku/tre keskustoissa.

Vierailija
94/233 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli aikaisemmin hyvä. Kävin viimeksi viime kesänä ja täytyy sanoa että on laatu ja palvelu mennyt alaspäin. Harmi, ennen kävin aika usein.

Vierailija
95/233 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoja kokemuksia myös täällä. Ekan kerran kävin. Ateria oli huono. 

Olin ilmeisesti unohtanut tai antanut anteeksi kun kävin muutaman vuoden päästä uudestaan. Nyt ruoka entistä huonompaa.. en suosittele ainakaan Lappeenrannan pancho villaa

Vierailija
96/233 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti paikkakunnasta, omalla tosi hyvä! En asu pk seudulla, johtuuko kenties siitä? Olen käynyt useasti eri ravintoloissa Helsingissä ja täytyy sanoa, että siellä taso vaihtelee tosi paljon, koskaan ei voi tietää onko kokemus täysi farssi, ei vaikka kävisit hyvä maineisessa paikassa. 

Vierailija
97/233 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita P. Villoja on jokapuolella, niissä on isoja eroja, itse kävin perheen kanssa Vaasan Ponchossa niin ei kyllä jäänyt mitään valitettavaa.

Sitten kävin samassa kaupungissa Kiinalaisessa niin sain kyllä tilaukset mutta se oli pakattu múkaan otettavaksi vaikka tarkoitus oli syödä heti.

Vierailija
98/233 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy Pantsossa syömässä, ruoka on "ihan ok". JOS otat kotiin, niin eipä oo hääppöstä. Ensinnäkin annos on lähes PUOLET pienempi kotiin otettuna :o ja muutenkin suttusempaa... 

Vierailija
99/233 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta- laatusuhde on👎

Vierailija
100/233 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tämä ketju on surkeampi ja niin kaikki tähän osallistujatkin