Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenellä on tylsä/kurja Vappu?

Vierailija
30.04.2023 |

Itse istun yksin kotona ja mies on mökillä ja aikuiset lapset on viettämässä Vappua kavereidensa kanssa, tylsää on. Isäni myös kuoli hiljattain ja olo on muutenkin masentunut.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun 18 v teinillä varmaan on. Eka vappu täysi-ikäisenä ja istuu kotona vanhempien kanssa. Ei ole kavereita joiden kanssa juhlia.

Vierailija
2/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, olen sairauslomalla. Katson TV: tä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaana yksin kotona ja kyllä on tylsä vappu.

Vierailija
4/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Yksin kotona katson telkkaria. Mies on, mutta viimeiset kolme päivää se on joko istunut baarissa, juonut kotona kaljaa tai kuorsannut sammuneena. Upea vappu.

Vierailija
5/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vappuherkkuja itselleni ja kaikki voimat meni siihen. Hain ainekset kävellen 4km. Nyt on sotkuista en jaksa enää siivota jälkiä. Ei olisi edes kannattanut yrittää👎

Vierailija
6/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi itsekseen vappua viettävä. Mies on talossa, mutta ei hänestä juurikaan seuraa ole, jotenkin muuttunut aivan kummalliseksi. Mitään ei saa puhua sellaista, mikä ei liity juuri häneen. Onneksi talossa on monta huonetta, saa mököttää yksikseen missä haluaa. Ehkäpä tässä pohdin eroa, mitä tuollaisella kaverilla tekee, jolla ei koskaan ole mitään asiaa. En yleensä juo, enkä ole niin porukoissa viihtyvä, soittelen terveisiä tai lähettelen tekstareita. Nuoruushuminat on humisteltu ja hyvä niin. Oikeastaan kotona on ihan kiva olla, kunhan olisi vähän seurallisempi mies, ehkä sitten joskus 😀

Vierailija
7/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin iltapäivällä Treella kaupassa kun oli pakko. Kaupan edessä oli nuori äiti lastenvaunujen kanssa joka röyhötti tupakkaa, savut meni suoraan vauvalle. Pieni verho ei siinä auta. Vielä kaupassa käynnin jälkeenkin koko sisäänkäynti haisi kuin sikarille. Kaupan sisällä eräs perhe valitsi pikkulasten kanssa kovaan ääneen jäätelöitä, pakasteen ovi auki minuuttitolkulla, pojalla käheä ääni. Ei siis lasin takaa katsottu, vaan ihan ovi koko ajan auki sylkien sinne sisälle. Eikä siinä vielä kaikki.

Roskia viedessä jonkun koirat olivat irti ja yksi tuli nuolemaan kättä, vaikka viimeksi sain haavan kautta kuumehorkan, nyt ei ehkä haavoja toivottavasti. Toisen kaupan pariskunta tuli samaa matkaa, syntyi kiusallinen tilanne kun menin lenkille, pysähtyivät vielä ja katsoivat oikein. Kauempana muualla kuului yök ääni, lapset kauhistelivat koirien kökköjä, kun lenkittäjä oli viemässä - siihen jalkakäytävälle tehtiin. Sitten tulikin isoja sadepilviä ja piti paeta kotiin, moottoritien jyrinää kuunnellen. Lenkki tyssäsi siihen paikkaan. Kaukana näkyi hieno lentokone kyllä. Liikaa autoliikennettä oli.

Vierailija
8/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on sellainen kuin siitä itse tekee.

Vierailija
9/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä vähän tylsää, mutta ei kurjaa. Makoilen levitetyllä vuodesohvalla kun halusin ottaa oikein rennosti saunan jälkeen. Laitan kohta leffan pyörimään ja syön herkkuja. En kaipaa hulinaa, mutta olisi kyllä kiva jos saisi nauraa oikein kunnolla hyvässä seurassa.

Vierailija
10/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli työpäivä, joten yksin täällä on tapettu aikaa tietokoneella. Imuroin ja vaihdoin yhden maton ja pesin pyykkiä eli aika tavallista arkisettiä. Kävin tekemässä pyörälenkin ja palelin sen jälkeen sisällä viltin alla. Eipä tässä mitään kummoista, kohta pääsee nukkumaan.

Vierailija
11/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen KOM-teatterin työväenlauluja vinyyliltä ja ihan selvin päin ja se on minusta mukavaa.

Onko ap sellaista sakkia, että jos kuntouttavan työtoiminnan ihminen ei anna yksiselitteistä toimintaohjetta niin silloin ei osata omavoimaisesti toimia? Älä syytä kavereitasi - en minäkään haluaisi kutsua sinua sohvalleni kitisemään...

Vierailija
12/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeänä olen ollut jo maanantaista lähtien. Yksin kotona telkkaria tuijottaa peiton alta. Ei jaksa tehdä yhtään mitään. Kait tässä vaan yritettävä nukkua.

Vierailija
13/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona istun yksin ja ihan omasta valinnasta. Käyn saunassa ja syön ja juon hyvin. Katselen hyviä dokkareita.

Lapset ovat kavereidensa kanssa jossain bilettämässä, naista ei ole.

Minulle vappu on lähinnä ylimääräinen vapaapäivä, teekkariaikoina oli vähän eri meininki.

14/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans vähän tylsää, mutta ei kuitenkaan kurjaa. Ja tylsyyskin on ihan omaa syytäni. Olisin voinut kutsua porukkaa viettämään vappua, mutta olen tullut vanhaksi enkä jaksanut. Niin monet vuosikymmenet olen järkännyt uusiavuosia, pääsiäisiä, vappuja, juhannuksia, kekrejä, itsenäisyyspäiviä ja jouluja, että nyt olen viettänyt ihan vain itsekseni. Paitsi joulun. 

Vierailija
15/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen KOM-teatterin työväenlauluja vinyyliltä ja ihan selvin päin ja se on minusta mukavaa.

Onko ap sellaista sakkia, että jos kuntouttavan työtoiminnan ihminen ei anna yksiselitteistä toimintaohjetta niin silloin ei osata omavoimaisesti toimia? Älä syytä kavereitasi - en minäkään haluaisi kutsua sinua sohvalleni kitisemään...

Kuuntelin eilen KOM Teatterin 50-vuotiskonsertin, tänään tuli uusinta, sitä en enää katsonut, mutta hyviä esityksiä oli, tykkäsin myös. Sanomaa myös tähän päivään!

Vierailija
16/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vappu kirjoitetaan pienellä, samoin kuin joulu ja juhannus. Jos puhut henkilöstä nimeltä Vappu, silloin se kirjoitetaan isolla.

Vierailija
17/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppu tulee vasta tiistaina. Vituttaa koko vappu. No en kyllä juhlisi, vaikka olisikin vappu. En juhli synttäreitä, uutta vuotta jouluakin vastentahtoisesti.

Vierailija
18/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat loppu tulee vasta tiistaina. Vituttaa koko vappu. No en kyllä juhlisi, vaikka olisikin vappu. En juhli synttäreitä, uutta vuotta jouluakin vastentahtoisesti.

En juhlisi vappua vappuna - mahtavaa!

Vierailija
19/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 90 päivää morsiamena ohjelmaa ja mietin mistähän tuollaisen etäsuhteen voisi löytää. En ketään arkeen kaipaa mutta joku matkakaveri olisi kiva

Vierailija
20/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on. Viimeistelen opinnäytetyötäni koko pitkän viikonlopun. Toivoin vähän että olisi joltain tutulta tullut kutsu juhlimaan, ja olisi voinut hyvällä syyllä antaa opparin olla, mutta tässä olen kuitenkin. Kuuntelen kuitenkin musiikkia ja korkkasin lonkeron niin vähän pääsee juhlatunnelmaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä