Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita kenellä on tylsä/kurja Vappu?

Vierailija
30.04.2023 |

Itse istun yksin kotona ja mies on mökillä ja aikuiset lapset on viettämässä Vappua kavereidensa kanssa, tylsää on. Isäni myös kuoli hiljattain ja olo on muutenkin masentunut.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen. Ei kavereita tai perhettä. Päivällä kävin lenkillä ja nyt syön munkkeja ja sipsejä. Voisin ehkä katsoa jotain YLE Areenasta.

Vierailija
22/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun 18 v teinillä varmaan on. Eka vappu täysi-ikäisenä ja istuu kotona vanhempien kanssa. Ei ole kavereita joiden kanssa juhlia.

Ei se kyllä kotona istumalla niitä löydäkkään. Miten niitä löytäis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on sellainen kuin siitä itse tekee.

Hyvin ilmaistu, näinhän se on.

Vierailija
24/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa Vappu Pimiä? Juhla nimeltään vappu kirjoitetaan pienellä kirjaimella.

Ja ei oo, on ihan normivappu eli ei mitään siihen viittaavaakaan.

Vierailija
25/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aamuvuorossa töissä ja kävin vaan nopsasti kaupassa. Ostin yhden siiderin ja siitä tuli ihan tarpeeksi vappufiilistä eli iloista vappua vaan kaikille!

Vierailija
26/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyykö tylsyys/kurjuus siitä, kun lataa tai olettaa, että nyt esim. vappuun pitää liittää jotain tiettyä tekemistä tai olemista. Ei kiinnosta kännääminen ja huomenna pää kipeänä, kiitos ei. Ei kiinnosta kuleksia kaupungilla, ei kiinnosta ravintola, ei, ei ja ei. Kiinnostaa rauha, koti, hyvä leffa, hyvä ruoka, mietiskely, tuumailu, suunnittelen just taulukollaasia, näpertely kiinnostaa, ehkä ei niin perinteisiä vappu sekoiluja.

Vierailija
27/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun 18 v teinillä varmaan on. Eka vappu täysi-ikäisenä ja istuu kotona vanhempien kanssa. Ei ole kavereita joiden kanssa juhlia.

No kun tietäisi miten... Ei sitä 18 v tyttöä yksin baariinkaan voi patistaa.

Vierailija
28/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun tietäisi miten... Ei sitä 18 v tyttöä yksin baariinkaan voi patistaa.

Laita rintsikat rintaan ja varaa rahaa parin kierroksen hintaan - nyt tyttären kanssa pubiduuhun!

Vierailija
29/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin iltapäivällä Treella kaupassa kun oli pakko. Kaupan edessä oli nuori äiti lastenvaunujen kanssa joka röyhötti tupakkaa, savut meni suoraan vauvalle. Pieni verho ei siinä auta. Vielä kaupassa käynnin jälkeenkin koko sisäänkäynti haisi kuin sikarille. Kaupan sisällä eräs perhe valitsi pikkulasten kanssa kovaan ääneen jäätelöitä, pakasteen ovi auki minuuttitolkulla, pojalla käheä ääni. Ei siis lasin takaa katsottu, vaan ihan ovi koko ajan auki sylkien sinne sisälle. Eikä siinä vielä kaikki.

Roskia viedessä jonkun koirat olivat irti ja yksi tuli nuolemaan kättä, vaikka viimeksi sain haavan kautta kuumehorkan, nyt ei ehkä haavoja toivottavasti. Toisen kaupan pariskunta tuli samaa matkaa, syntyi kiusallinen tilanne kun menin lenkille, pysähtyivät vielä ja katsoivat oikein. Kauempana muualla kuului yök ääni, lapset kauhistelivat koirien kökköjä, kun lenkittäjä oli viemässä - siihen jalkakäytävälle tehtiin. Sitten tulikin isoja sadepilviä ja piti paeta kotiin, moottoritien jyrinää kuunnellen. Lenkki tyssäsi siihen paikkaan. Kaukana näkyi hieno lentokone kyllä. Liikaa autoliikennettä oli.

Hui hai ja sitten tämäkin vielä...!

Vierailija
30/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se niin, että kavereita pitää oikein etsiä, niitä voi tulla ihan luokse sen kummemmin etsimättä, etkä sinä voi kirjoittaa, että miten joku kaverinsa löytää, jokaiselle tulee aikansa tai sitten ehkä ei. Tarina ei kertonut miten akuuttitarvetta kavereille juuri nyt on. Sinulla oli tällainen tyypillinen suomalainen tapa, SIVALLANPA TÄHÄNKIN JONKUN SORMELLA OSOITTAVAN TYPERÄN KOMMENTIN!

Vierailija
31/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaana ja harmittaa, etten siksi jaksanut järjestää lapsille mitään. Lisäksi riitelin miehen kanssa, kun hän ei laiskuuttaan viitsinyt vaan pelasi tietokoneella koko päivän :(

32/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, ihan perus. Lasten kanssa nautitaan pidennetystä viikonlopusta, ei oikein voi lähteäkään mihinkään silleen aikuisten kesken. Ihan kivaa. Vedin simaöverit jo nyt. 🥂

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

33/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja vappu tosiaan kirjoitetaan pienellä. Vappu Pimiä on sitten asia erikseen.

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
34/36 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies vaan pelaa, huutaa ja nauraa kuulokkeet päässä, koska minun kanssani on tylsää ja häntä alkaa nukuttaa, jos ei saa seksiä tai vähintäänkin katsota jotain hänen tyylistään, miehekästä elokuvaa.

Vierailija
35/36 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leipomista, ruuanlaittoa, siivoamista, ulkoilua, retkeilyä ja lenkkeilyä. Puuhailuja riittää.

Vierailija
36/36 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä eilen ja tänään, niin eipä tässä kummia... Pakko myöntää, että toissapäivänä en edes tajunnut, että seuraava päivä on vappuaatto! Eilen kyselin teineiltä, että eikö ne veinaa tehdä mitään kavereiden kanssa ja molemmat oli vaan et njääh. Eikö nykyteinit enää vietä vappua? Vai onko kaikki perheineen jossain mökeillä, kun pitkä viikonloppu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi