Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeisin asiointisi poliisin kanssa?

Vierailija
30.04.2023 |

Itselläni taitaa olla yli 5 vuotta sitten poliisiasemalla asiointi passin takia?
Missä asiassa sinä olet viimeksi asioinut poliisin kanssa?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla poliisiauto ajoi pihaan ja mies sanoi: tässä osoitteessa on soitettu lentävän monia droneja matalalla. No. Ei olla soitettu ja ei ole näkynyt

Vierailija
22/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin puhelimitse meneillään olevasta rikoksesta.

Et asioinut poliisin kanssa, vaan asioit hätäkeskustyöntekijän kanssa. Poliisille ei ole suoraa ilmoitusnumeroa tuollaisissa asioissa. 

Poliisit soittivat minulle takaisin.

Eihän tuo ole ilmoituksen tekemistä, vaan vastaamista poliisin kysymyksiin. Ilmoituksen teit hätäkeskukseen, joka välitti tietosi poliisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla tein töitä kahvilassa ja kaksi poliisia tuli asiakkaaksi.

Tilasko ne donitseja?

Vierailija
24/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi kysyi lainaan minulta 20 euroa ja kuulemma maksetaan valtionvaroista takaisin 100% koron kanssa eli takaisin pitäisi tulla 40 euroa. En tiedä oliko joku valepoliisi mutta sanoi että tarvii virkatehtävää varten 20 euroa ja annoin heti 20 euroa kun sanoi että tosiaan maksetaan valtionvaroista takaisin.

Vierailija
25/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla. Olin silminnäkijänä tappelussa. 

Poliisit tappeli keskenään?

Vierailija
26/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla. Olin silminnäkijänä tappelussa. 

Poliisit tappeli keskenään?

Oletko tyhmä vai tyhmä? 

Vierailija
27/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et asioinut poliisin kanssa, vaan asioit hätäkeskustyöntekijän kanssa. Poliisille ei ole suoraa ilmoitusnumeroa tuollaisissa asioissa. 

Eihän tuo ole ilmoituksen tekemistä, vaan vastaamista poliisin kysymyksiin. Ilmoituksen teit hätäkeskukseen, joka välitti tietosi poliisille. 

Niin siis hänhän ilmoitti meneillään olevasta rikoksesta. Ja poliisi varmaan soitti silminnäkijälle, ilmoittajalle.

Vierailija
28/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

~10 vuotta sitten henkkarien uusinnassa. Pitäis uusia taas, mutta en jaksa.

Vierailija
29/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten hain uudet henkkarit.

Vierailija
30/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passihakemuksen jättäminen se mullakin on, mutta onko nuo virkailijat oikeasti edes poliiseja?

No ihan varmasti asioin poliisin kanssa kun osuin puhallusratsiaan joskus liki 20 vuotta sitten, mutta sen jälkeen ei ole sellaistakaan kohdalle osunut. Ja ajan kuitenkin vuodessa liki 20 000 km. Toki selvinpäin, mutta muista tielläliikkujista en olisi mitenkään varma..

Se liikkuvan poliisin lakkauttaminen oli just yhtä huono idea mitä taksilakiuudistuskin.

Vierailija
31/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis hänhän ilmoitti meneillään olevasta rikoksesta. Ja poliisi varmaan soitti silminnäkijälle, ilmoittajalle.

Kyllä. Eli toisin kuin hän väitti, hän ei tehnyt ilmoitusta rikoksesta poliisille. Hän teki ilmoituksen hätäkeskukseen. 

Vierailija
32/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla tein töitä kahvilassa ja kaksi poliisia tuli asiakkaaksi.

Tilasko ne donitseja?

Ei, ottivat täytetyt sämpylät 😄

Vierailija
33/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiksi tänä aamuna. Juotiin keittiössä aamukahvit, poliisi oli keittänyt valmiiksi kahvit ja tehnyt pari voileipää.

Vierailija
34/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ilmoitin poliiseille mitä on meneillään ja missä.

Vierailija
35/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passihakemuksen jättäminen se mullakin on, mutta onko nuo virkailijat oikeasti edes poliiseja?

No ihan varmasti asioin poliisin kanssa kun osuin puhallusratsiaan joskus liki 20 vuotta sitten, mutta sen jälkeen ei ole sellaistakaan kohdalle osunut. Ja ajan kuitenkin vuodessa liki 20 000 km. Toki selvinpäin, mutta muista tielläliikkujista en olisi mitenkään varma..

Se liikkuvan poliisin lakkauttaminen oli just yhtä huono idea mitä taksilakiuudistuskin.

Eivät ole poliiseja, vaikka ovat töissä poliisilaitoksella. Lupa-asioita vastaanottavat virkailijat ovat ihan vain toimistotyöntekijöitä. Olen itsekin ollut lupapalveluissa harjoittelussa, vaikka en ole poliisi tai edes tuleva poliisi. 

Vierailija
36/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi soitti koska olin silminnäkijänä myymälävarkaudessa/näpistyksessä.

Vierailija
37/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytin pyörätietä kaahanneen autoilijan, jota poliisit ilmeisesti juuri jäljittivätkin.

Vierailija
38/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka virkailija ei olisi poliisi, niin sanoisin että olet asioinut poliisin kanssa. Passiakin haetaan, niin ollaan yhteydessä poliisiin valokuvien sun muiden asioiden kanssa.

Vierailija
39/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te passia hakiessa asioi POLIISIN kanssa :D:D:D:D 

Vierailija
40/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin juonut pari ryyppyä liikaa, poliisit toivat kotiin.