Tavallisia asioita, jotka menevät mukavuusalueesi ulkopuolelle?
-Kyläily
-Lomailu ystäväperheen kanssa
-radio auki julkisessa tilassa (tai missään)
Muita?
Kommentit (14)
Sohvan ulkopuolinen elämä on epämukavaa.
T. Sohvan guru.
Tuo radio auki missään, missä on vielä ihmisiä ketkä hölöttää ja pälisee samaan aikaan. Pahimmillaan ihmisillä on monta kuppikuntaa pölöttämässä ja pulisemassa samaan aikaan ja rammarit vaan soi.
Yritä siinä sitten keskittyä mihinkään.
Itse en ainakaan pysty kuuntelemaan mitä minulle puhutaan, jos ympärillä on liikaa hälyä. Kuulen kyllä sen puheen, mutta aivoni eivät vaan pysty rekisteröimään sitä sanomaa, kun hälinä sekoittaa aivoni.
Jonottaessa on aina joku kaikentietävä tyyppi joka yleensä sattuu myös olemaan kovaääninen. Sitä p:n jauhamista saa sitten kuulla siinä jonottaessa. Ostin tämän takia itselleni kunnon kuulokkeet että voi kuunnella vaikka jotain mikä peittää älämöln.
Autolla ajaminen. Auki ja tarpeettoman kovalla jätetty radio tai telkkari, etenkin jos sieltä tulee urheilumölinää.
Mökkeily ja yövieraat. En pidä myöskään yövieraana olemisesta, mutta toisinaan suostun siihen painostuksen alla.
Yleensä mikä tahansa ulkopuolelta alkunsa saava yhteistoiminta. Yleensä siitä tulee kaaos, älämölö, sotku ja minä jotenkin kummallisesti joudun ihme velvoitteisiin. Asian takana on yleensä sukulaiset, hunnit ja muut sakilaiset. Nykyään olen oppinut kieltäytymään silti minun katsotaan lupautuneen asioihin joista en ole kuullutkkaan.
Sitten ollaan suuttuneita minuun.
Käytännössä ihan kaikki mikä ei ole itsekseen kotona hengailua omissa vapaa-ajan aktiviteeteissa.
Työskentely.