Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen itsemurhaa ja äiti vastaa koiravideoilla

Vierailija
30.04.2023 |

Tiedän että ei halua puhua asiasta ja vastauksesi tulee koiravideoita ja positiivisia gifejä. Mietin vaan että eikö välitä vai onko ite niin loppu , mutta ei suostu keskustelemaan vaan sivuuttaa asian. Oon ollu hoidossa 5 kertaa suljetulla ja äidille ne on ollut tosi rankkoja aikoja myös , olin 11-14 v silloin.

Mutta nyt tuntuu että ei välitä tai jopa toivoo sitä , en haluaisi uskoa niin mutta miks kaikkien muiden vanhemmat tsemppaa ja tukee ja tuntuu et omaa äitiä ei kiinnosta yhtään.

Kommentit (216)

Vierailija
41/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saa suurimmaksi osaksi tylyjä toteamuksia masennukseen ja just ja just yhden konkreettisen neuvon toiseen näkökulmaan. Sitten haukutaan sairasta ihmistä, kun on muka pää perseessä. Äiti vs. lapsi tribalismia, että kyllähän äitiä ymmärretään loppuun asti. Itse en edes yrittäisi jutella, jos vastaukset ovat aina koirajuttuja. Muistuttaa pellemiestä, joka vastasi kaikkeen vakavaan jollain Pepe Sammakko meemeillä. Sen mielestä hauskoja, minun mielestäni ei.

Vierailija
42/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko videolla jonkun jalkaa nylkyttävä koira?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota etäisyyttä äitiisi. Häneltä et tukea saa. Hän vain pahentaa oloasi.

Vierailija
44/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on jo ihan loppu sinun ap temppuiluusi. Tietää, ettei voi enää mitään. Elämäsi on sinun.

Äiditkin on vain ihmisiä.

Äitien pitäisi olla äitiä. Itsemurhalla ei saa uhkailla, eikä kuolemisen halu ole temppuilua. Koiravideot eivät ainakaan auta. Vaan älä sure, äitisi saa loppuelämäkseen syyllisyyden jos päätät elämäsi. En toivo että päätät, mutta tuskasi vähätteleminen on ala-arvoista käytöstä äidiltäsi.

Ja sinä olet kyllä aivan i*iootti. Siirretään syyllisyys äidille, niinhän aina on tehty. Jos jonneilla menee huonosti, niin syyttäkää vaan vanhempia. Omasta elämästä....eikä näköjään kuolemastakaan kannata ottaa vastuuta, aina on joku "muu" joka voi ottaa.

Vierailija
45/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten toivot että äitisi vastaisi?

Entä miten itse vastaisit jos osat olisivat toisinpäin? Osaisitko vastata sillä tavalla mitä toinen toivoo. Ymmärrät varmaan ettei hän ehkä halua samanlaista vastausta minkä itse haluaisit.

Vierailija
46/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma on kuitenkin itse noiden oireittesi todennäköisin sylttytehdas, jonne jäljet johtavat. On toki mahdollista, että syyt ovat jossain muualla, mutta usein ne ovat kasvuolosuhteissa, joiden luomisessa äitisi on ollut vastuussa (ellet olet ollut laitoksissa tai sitten sinut on adoptoitu hänelle hyvin vanhana tms.). Mt-kuvioissa auttaa usein ammattiavun lisäksi se, että saa kehitettyä terveemmät välit taustaperheeseensä ja läheisiinsä. Etäisyyden ottaminen ja rajojen vetäminen on olennaista. Yhdyn tuohon aikaisempaan kommenttiin, että hanki apua ja irrota itsesi (ja emotionaalinen tarvitsevuutesi äidistäsi). Se on vaikea ja rankka tie, joten tsemppiä sinulle! Parane pian. 

Vierailija
47/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo kymmenes kerta tällä viikolla kun uhkailet itsemur-halla?

Vierailija
48/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi rakastaa sinua ja haluaa rohkaista sinua toteuttamaan unelmasi. Tee se nyt heti, älä epäröi, toimi nyt!

Ruotsin rikoslaissa itsemurhaan yllyttämisestä tulee tuomio. Voisitko mennä juomaan vappulärvit ja poistua palstalta.

Vierailija
49/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pois ne turhanpäiväiset itsemurhapuheet ja reippaasti vaan mukaan rientoihin ja harrastuksiin sieltä sohvan pohjalta mököttämästä!

Vierailija
50/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
51/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä saa suurimmaksi osaksi tylyjä toteamuksia masennukseen ja just ja just yhden konkreettisen neuvon toiseen näkökulmaan. Sitten haukutaan sairasta ihmistä, kun on muka pää perseessä. Äiti vs. lapsi tribalismia, että kyllähän äitiä ymmärretään loppuun asti. Itse en edes yrittäisi jutella, jos vastaukset ovat aina koirajuttuja. Muistuttaa pellemiestä, joka vastasi kaikkeen vakavaan jollain Pepe Sammakko meemeillä. Sen mielestä hauskoja, minun mielestäni ei.

Tämäkö on se oikea kanava sitä masennusta hoitaa? Vauva.fi? Ihan oikeesti. Nyt kannattaa sinunkin hakea sitä apua jostain ihan muualta. Mites ihan ammatti-ihmiseltä?? Onko käynyt mielessä?

Vierailija
52/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on jo ihan loppu sinun ap temppuiluusi. Tietää, ettei voi enää mitään. Elämäsi on sinun.

Äitien pitäisi olla äitiä. Itsemurhalla ei saa uhkailla, eikä kuolemisen halu ole temppuilua. Koiravideot eivät ainakaan auta. Vaan älä sure, äitisi saa loppuelämäkseen syyllisyyden jos päätät elämäsi. En toivo että päätät, mutta tuskasi vähätteleminen on ala-arvoista käytöstä äidiltäsi.

Ja sinä olet kyllä aivan i*iootti. Siirretään syyllisyys äidille, niinhän aina on tehty. Jos jonneilla menee huonosti, niin syyttäkää vaan vanhempia. Omasta elämästä....eikä näköjään kuolemastakaan kannata ottaa vastuuta, aina on joku "muu" joka voi ottaa.

Totta helvetissä äideillä on vastuu lapsistaan. Olen itsemurhan tehneen lapsen äiti ja tiedän olevani syyllinen. Idiootti olet sinä. Pidä turpasi kiinni äläkä tule puhumaan asiasta josta et mitään ymmärrä.

Vierailija
53/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ap itse jaksaisit kannatella ja tsempata esim. äitiäsi, jos osat olisivat päinvastoin?

No kuule ihan loppuun asti . Niinkuin kaveria joka ta ppoi itsensä. Loppuun asti yritin . Hän tappoi itsensä ja oli kaunis 22 vuotias nainen . Kaksi kaveria sen jälkeen kuollut yliannostukseen ja uskon että ei ole vahinko, kuoli 3 päivää toisistaan , molemmat alle 30 vuotiaita.

Sittenhän tiedät, että miään toisen ihmisen kannattelu ei riitä. Kannattelustasi huolimatta kaverisi on kuollut. Sinulla on ollut alakuloista seuraa. Et ehkä ole päässyt käsittelemään näitä asioita loppuun asti. Käytätkö itse huumeita? Tarvitset parempaa seuraa ja uusia tuulia ja terveellisiä elämäntapoja. Tuuleta elämäsi ja käsittele nuo traumat.

Vierailija
54/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä miten itse vastaisit jos osat olisivat toisinpäin? Osaisitko vastata sillä tavalla mitä toinen toivoo. Ymmärrät varmaan ettei hän ehkä halua samanlaista vastausta minkä itse haluaisit.

Aikuinenkaan lapsi ei koskaan ole vastuussa äidistään.

Vierailija
55/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ap itse jaksaisit kannatella ja tsempata esim. äitiäsi, jos osat olisivat päinvastoin?

No kuule ihan loppuun asti . Niinkuin kaveria joka ta ppoi itsensä. Loppuun asti yritin . Hän tappoi itsensä ja oli kaunis 22 vuotias nainen . Kaksi kaveria sen jälkeen kuollut yliannostukseen ja uskon että ei ole vahinko, kuoli 3 päivää toisistaan , molemmat alle 30 vuotiaita.

Eli liikut huumepiireissä?

Vierailija
56/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen se sun äitisikin on. Jaksamisella on rajansa.

Tiedän, mistä puhun - oon itse ollut äitinä vastaavassa tilanteessa.

Kannattiko sinun näin hulluna lisääntyä ?

Vierailija
57/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä äideillä on vastuu lapsistaan. Olen itsemurhan tehneen lapsen äiti ja tiedän olevani syyllinen. Idiootti olet sinä. Pidä turpasi kiinni äläkä tule puhumaan asiasta josta et mitään ymmärrä.

Tottakai puhun asiasta josta todellakin tiedän. Myös aikuisella lapsella on vastuu ihan itsestää, jonka päälle sinä et näytä ymmärtävän.

Vierailija
58/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että teki itsemurhan.. En minäkään jaksaisi.

Vierailija
59/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinenkaan lapsi ei koskaan ole vastuussa äidistään.

Ei se äitikään ole vastuussa aikuisen lapsensa asioista.

Vierailija
60/216 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidilläsi ei ole ehkä jaksamista eikä kykyä vastata tarpeisiisi, ei se tarkoita että hän toivoisi kuolemaasi.

On kuitenkin siitä huolimatta osallistunut liikakansoittamiseen.

Ollaan jo kuoleva rotu, niin pidä se tur pasi kiinni. Ja tuskin sulla munaa on senttiäkään arvostella tulijoiden lisääntymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä