Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei kiinnostu kun en voi saada lapsia

Vierailija
30.04.2023 |

Olen 25 ja useampi mies jota tapaillut on ollut sinut sen kanssa että en voi saada lapsia.

Kuitenkin parisuhteeseen päädyttäessä se on muodostunut ongelmaksi vaikka mies ei itse halua lapsia ja olen heti kertonut tämän.

Osa miehistä ollut että hyvä juttu hieno homma , en itsekään halua. Kuitenkin mielipide muuttuu kun en tulekaan raskaaksi yhdynnöistä huolimatta, minkä olen siis alussa jo kertonut. Onko tää luonnon tekemää että alkavat karttaa vai mistä voi johtua ?
Teko syy "eihän me voida saada lapsia ja oon alkanut miettimään... " Tai riitatilanteissa "mikä nainen sä oot kun et ees kakaroi ta osaa tehdä?" Yms yms . On käynyt mielessä jopa että alkanut ahdistaa se etten tule raskaaksi ja mua ei voi ns sitoa siihen ja tulla ja mennä miten huvittaa kun oon miehessä kiinni jos olisi lapsi.
Ehkä vähän kärkäs ajatus mutta mistä oikeesti johtuu, kertokaa miehet?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja miehet eivät ole tasa-arvoisia, siksi sinkkunaisilla harvoin on miespuolisia kavereita. Nainen nähdään pumpattavana synnytyskoneena. Ei miehiä naisen koulutus kiinnosta, vaan tuo perinteinen naisen rooli. En ole päästänyt ketään poikaa/miestä tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ei silloin ole siihen liittyviä ongelmia.

T31

Kuka näkee kuka ei.

Minä en näe naisia pumpattavina enkä synnytyskoneina.

Ajatuskin on mielestäni loukkaava, sekä naisille että miehille.

Olen mies

Vierailija
82/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias ja 90% ikäisistäni elää nyt pikkulapsiarkea. Tervetuloa 2020-luvulle ap! Kun ensisynnyttäjien keski-ikä huitelee kolmessa kympissä, ei ole vaikea päätellä, missä iässä miehet rupeavat suunnittelemaan lapsentekoa. Keskimäärin kun parisuhteessa mies on naista 2-5v vanhempi. 

Ei elä.

"Vuonna 2019 40–44-vuotiaista miehistä jopa 30 prosenttia ja naisista 20 prosenttia oli lapsettomia."

- Tilastokeskus

Anteeksi, unohdin autisteja varten vääntää ratakiskosta, että tarkoitin tietenkin omaa tuttavapiiriäni. Luulin, että tämän osaisi helposti päätellä ilman, että kerron sitä erikseen.

Mikään ei kylläkään viitannut että olisit tarkoittanut jotain muuta kuin väestöä yleisesti, voisitko kertoa mistä tuon olisi voinut päätellä edes hyvällä tahdolla?

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kannattaisi testata.

Valitaan kaksi suunnilleen samantasoista kaunista naista. He luovat muuten samanlaiset someprofiilit, toinen kertoo haluavansa lapsia "sitten joskus", toinen kertoo tulleen ilmi että ei voi saaada lapsia.

Molemmat hakevat miesseuraa samalla tavalla. Jos yhteydenotoissa on selkeä ero johonkin suuntaan, asialla on merkitystä.

Vierailija
84/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tapaillut ikäisiäsi miehiä, niin on ihan normaalia alle 25-vuotiaana olla sitä mieltä, ettei halua lapsia. Monilla mieli kuitenkin pikkuhiljaa muuttuu, kun elämä rauhoittuu ja ehkä lähipiirissäkin alkaa perheen perustaminen tulla ajankohtaiseksi.

Olen varma, että vielä löydät sopivan miehen. Olisiko mahdollista silmäillä myös vähän vanhempia miehiä? Esim. reilu kolmekymppiset usein jo vähintään tietävät, mitä haluavat. Niissä voisi myös olla ehdokkaita, jotka ovat jo lapset hankkineet edellisessä parisuhteessa.

Vierailija
85/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kannattaisi testata.

Valitaan kaksi suunnilleen samantasoista kaunista naista. He luovat muuten samanlaiset someprofiilit, toinen kertoo haluavansa lapsia "sitten joskus", toinen kertoo tulleen ilmi että ei voi saaada lapsia.

Molemmat hakevat miesseuraa samalla tavalla. Jos yhteydenotoissa on selkeä ero johonkin suuntaan, asialla on merkitystä.

Seuraksi käyvät kyllä, vaan entä se ikuinen parisuhde?

Vierailija
86/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tapaillut ikäisiäsi miehiä, niin on ihan normaalia alle 25-vuotiaana olla sitä mieltä, ettei halua lapsia. Monilla mieli kuitenkin pikkuhiljaa muuttuu, kun elämä rauhoittuu ja ehkä lähipiirissäkin alkaa perheen perustaminen tulla ajankohtaiseksi.

Olen varma, että vielä löydät sopivan miehen. Olisiko mahdollista silmäillä myös vähän vanhempia miehiä? Esim. reilu kolmekymppiset usein jo vähintään tietävät, mitä haluavat. Niissä voisi myös olla ehdokkaita, jotka ovat jo lapset hankkineet edellisessä parisuhteessa.

Et sitten lukenut keskustelua...

-eri

Vierailija
87/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun (ulkomaalainen) mieheni ei usko, että en tosiaankaan tule saamaan lapsia. On muutenkin taikauskoinen...

Vierailija
88/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä haittaa jos nainenn on kaunis/seksikäss

Vierailija
89/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut.

T, Pera 50

Vierailija
90/95 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehille, ettet halua lapsia. Kerro se jo ekoilla treffeillä.

Vierailija
91/95 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos sitä pakko kertoa?

Minusta tuo olisi pahin petos mitä voi tehdä!

Minusta pahempi petos on uskotella kumppanilleen ettei voi saada lapsia tai että käyttää ehkäisyä ja silti pamahtaa paksuksi. 

Vierailija
92/95 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kumppanin voi silti löytää. Puolisoni ei koskaan ole lapsia halunnut, joten olemme ilman lapsia jatkaneet 28 vuotta, nyt ei kovin suurta riskiä ole raskaudelle enää.

N46

Vierailija
93/95 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja ukkoja, itsehän en halua lapsia ja se myös tarkoittaa sitä etten halua lapsia.

Vierailija
94/95 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa naisen, joka ei voi lapsia saada. En tähän ikään mennessä ole keksinyt mitään hyviä puolia kakaroista. Ei alkaisi myöskään nainen painostamaan asiaan jos ei voi lapsia saada.

M37

Vierailija
95/95 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mikä nainen sä oot kun et ees kakaroi ta osaa tehdä?"

Huh huh ihmiset siis oikeassa elämässä heittävät tällaista somepaskaa päin naamaa niille, joita muka rakastavat?

(aiheeseen liittymättä bottitarkistus oli 666 heh)

Aloitus on provo. Aloittajan kirjoitustyylistä ei voi erehtyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi