Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei kiinnostu kun en voi saada lapsia

Vierailija
30.04.2023 |

Olen 25 ja useampi mies jota tapaillut on ollut sinut sen kanssa että en voi saada lapsia.

Kuitenkin parisuhteeseen päädyttäessä se on muodostunut ongelmaksi vaikka mies ei itse halua lapsia ja olen heti kertonut tämän.

Osa miehistä ollut että hyvä juttu hieno homma , en itsekään halua. Kuitenkin mielipide muuttuu kun en tulekaan raskaaksi yhdynnöistä huolimatta, minkä olen siis alussa jo kertonut. Onko tää luonnon tekemää että alkavat karttaa vai mistä voi johtua ?
Teko syy "eihän me voida saada lapsia ja oon alkanut miettimään... " Tai riitatilanteissa "mikä nainen sä oot kun et ees kakaroi ta osaa tehdä?" Yms yms . On käynyt mielessä jopa että alkanut ahdistaa se etten tule raskaaksi ja mua ei voi ns sitoa siihen ja tulla ja mennä miten huvittaa kun oon miehessä kiinni jos olisi lapsi.
Ehkä vähän kärkäs ajatus mutta mistä oikeesti johtuu, kertokaa miehet?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole ihan ilmiselvää? Ne haluais kuitenkin lapsia.

No eikä halua vaan sitoo nuoremman itteensä että voi sikailla ja nainen pysyy.... AP on 25 eli siinä se syy, sen kanssa ei tollanen onnistu.

Vierailija
22/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ollut kuitenkin 36- 40 vuotiaita, luulisi että lapsia olisi jo tehty jos niitä haluttais. Yksi mies oli jolla lapsi , muut lapsettomia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joilla on jo lapsia ja on tullut ero ovat erittäin tyytyväisiä sinuun.  Tapaat kyllä heitä tulevaisuudessa.

Vierailija
24/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluakko tavata. Ei haittaa vaikka ei muksuja tuu saapahan olla vapaasti 😂 m31

Vierailija
25/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä ei sitten osata sanoa?? Miksi?

Vierailija
26/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeatko siis heti perhettä perustamaan, kun alat yhtyä miesten kanssa? Useimmat sinun ikäisesihän eivät edes harkitse lisääntymistä vielä. 

En rupea mitään perhettä perustamaan kun en voi saada lapsia ja kerron tämän heti. Miehet ei ole omanikäisiä ollut enkä kiinnostu nuoremmista tai oman ikäisistä, edellinen oli 36, sitä edellinen 41, sitä edellinen 39.

Nuorin kenen kanssa olen ollut on 33 ja silloin oisin tän ymmärtänyt mutta tuntuu vaan tekosyyltä.

Vierailija
27/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, onko sulla faktaa ettet voi saada lasta!

Mä LUULIN että en saa, ja sitten pam, 35v tulinkin. Lääkärin kanssa jutellessa selvisi että mulla on luult kjdhjhfdjkdsls-mikä lie, ja kun on se, tulee harvoin, tosi harvoin raskaaksi. Jotain tekemistä hormonien kanssa. Eli lapseni on oikea vanhinkolapsi, enhän "tarvinnut" ehkäisyä kun en tullut raskaaksi!

Eli voi se olla niinkin!

Vierailija
28/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäydy vuokramiehissä. Lämmöllä suosittelen muillekin. Eivät soittele perään eivätkä kehitä draamaa. Tapaaminen molemmille sopivissa aikatauluissa.

Rentmen.eu

Vierailija
29/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ollut kuitenkin 36- 40 vuotiaita, luulisi että lapsia olisi jo tehty jos niitä haluttais. Yksi mies oli jolla lapsi , muut lapsettomia.

Ap

Millä vuosituhannella oikein elät? Nykisinhän monet naisetkin alkavat tehdä lapsia vasta tuossa iässä. Miehistä nyt puhumattakaan. Väittäisin, että suurin osa tuossa ikähaarukassa olevista miehistä on nimenomaan suunnittelemassa perheen perustamista eikä suinkaan jo tehnyt lapsia.  

Vierailija
30/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, onko sulla faktaa ettet voi saada lasta!

Mä LUULIN että en saa, ja sitten pam, 35v tulinkin. Lääkärin kanssa jutellessa selvisi että mulla on luult kjdhjhfdjkdsls-mikä lie, ja kun on se, tulee harvoin, tosi harvoin raskaaksi. Jotain tekemistä hormonien kanssa. Eli lapseni on oikea vanhinkolapsi, enhän "tarvinnut" ehkäisyä kun en tullut raskaaksi!

Eli voi se olla niinkin!

Miehet hakee tuloksia

Vierailija
31/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupeatko siis heti perhettä perustamaan, kun alat yhtyä miesten kanssa? Useimmat sinun ikäisesihän eivät edes harkitse lisääntymistä vielä. 

En rupea mitään perhettä perustamaan kun en voi saada lapsia ja kerron tämän heti. Miehet ei ole omanikäisiä ollut enkä kiinnostu nuoremmista tai oman ikäisistä, edellinen oli 36, sitä edellinen 41, sitä edellinen 39.

Nuorin kenen kanssa olen ollut on 33 ja silloin oisin tän ymmärtänyt mutta tuntuu vaan tekosyyltä.

Tarkoitin perheen perustamisella sitä, että harrastat seksiä ilman ehkäisyä ja mies kuvittelee, että lapsi voi tulla jos on tullakseen. 

Vierailija
32/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin jännä juttu. Miehet huutavat somessa suu pyöreenä, että *lapset on naisten oma projekti, ei mies halua lapsia mutta kun nainen huijaa, painostaa ja kiristää*. Ja sitten kuitenkin todellisuus on tämä. Panee uskomaan, että tuo *ei miehet halua lapsia* -jankkaus on vain tekosyy sille, että siitä perhe-elämästään ei halua ottaa vastuuta.

Vierailija
33/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskittyisit oman ikäisiin miehiin? Eivät taatusti vielä halua lapsia. 

Vierailija
34/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi kuule nimenomaan tuossa iässä ne vannoutuneet lapsettomatkin usein alkaa haikailemaan omaa perhettä. Miksi muuten haet tuollaisia jämäksi jääneitä aikamiehiä? Eikö noi ole vähän patuja?

Vierailija
35/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu panna naisia raskaaksi on ihan eri halu kuin halu tulla isäksi.

Vierailija
36/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että noin nuori on ehtinyt "yrittää lasta" jo monen eri miehen kanssa. 

En ole mitään lasta yrittänyt vaan jättänyt kondomin pois parisuhteessa, kun minut on tutkittu ja en voi lasta saada. Ensimmäisen kumppanin kanssa olin neljä vuotta ja toivoimme lasta , silloin olin 18 ja hän 25

. Nyt olen itse 25 ja miehet on vanhempia koska en kiinny oman ikäisiin ja sille nyt en voi mitään niinkuin en tuolle lapsettomuudellekkaan. Silti se vain tuntuu olevan tekosyy mutta joo voi toki 40 vuotiiat haluta Lapissa, tuli selväksi. Ehkä oon sit vaan kelvoton.

Vierailija
37/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailet noin paljon vanhempia miehiä, onko sinulla traumataustaa? Poikkeuksia on, mutta YLEENSÄ noin paljon nuoremman perään menevät miehet ovat persoonallisuushäiriöisiä. He haluavat nuoremman naisen jotta voivat alistaa naiivia ja nuorempaa, ja myös koska oman ikäiset näkevät heidän läpi eivätkä huoli.

Kyse ei siis ole pohjimmiltaan lapsista, vaan siitä että seurustelet ikävien, manipuloivien miesten kanssa. Tutki siis tätä seikkaa, eli miksi hakeudut tällaisten miesten kanssa suhteisiin, älä turhaan tartu yhteen oireeseen. Nämä kyllä löytäisivät sinusta jotain muuta jolla rikkoa itsetuntosi, jos se ei olisi tämä lapsiasia.

Vierailija
38/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että noin nuori on ehtinyt "yrittää lasta" jo monen eri miehen kanssa. 

En ole mitään lasta yrittänyt vaan jättänyt kondomin pois parisuhteessa, kun minut on tutkittu ja en voi lasta saada. Ensimmäisen kumppanin kanssa olin neljä vuotta ja toivoimme lasta , silloin olin 18 ja hän 25

. Nyt olen itse 25 ja miehet on vanhempia koska en kiinny oman ikäisiin ja sille nyt en voi mitään niinkuin en tuolle lapsettomuudellekkaan. Silti se vain tuntuu olevan tekosyy mutta joo voi toki 40 vuotiiat haluta Lapissa, tuli selväksi. Ehkä oon sit vaan kelvoton.

Kyllä olet kelvoton, kun et edes ymmärrä lukemaasi. Lopeta typerä provoilu ja mene vaikka lenkille. 

Vierailija
39/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tapaillut - oletko asunut yhdessä pidempään kenenkään kanssa?

Kai sitä yleensä muutama hiukan pidempi suhde menee ennenkuin natsaa.

Vierailija
40/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä oikeesti johtuu, kertokaa miehet?

Valitettavasti emme tunne sinua. Voit olla kusää, ruma, tai molempia. Lähdetään siitä että olet kuspää koska jauhat paskaa miehistä vauva-palstalla. Miksi kukaan haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi