Miehet ei kiinnostu kun en voi saada lapsia
Olen 25 ja useampi mies jota tapaillut on ollut sinut sen kanssa että en voi saada lapsia.
Kuitenkin parisuhteeseen päädyttäessä se on muodostunut ongelmaksi vaikka mies ei itse halua lapsia ja olen heti kertonut tämän.
Osa miehistä ollut että hyvä juttu hieno homma , en itsekään halua. Kuitenkin mielipide muuttuu kun en tulekaan raskaaksi yhdynnöistä huolimatta, minkä olen siis alussa jo kertonut. Onko tää luonnon tekemää että alkavat karttaa vai mistä voi johtua ?
Teko syy "eihän me voida saada lapsia ja oon alkanut miettimään... " Tai riitatilanteissa "mikä nainen sä oot kun et ees kakaroi ta osaa tehdä?" Yms yms . On käynyt mielessä jopa että alkanut ahdistaa se etten tule raskaaksi ja mua ei voi ns sitoa siihen ja tulla ja mennä miten huvittaa kun oon miehessä kiinni jos olisi lapsi.
Ehkä vähän kärkäs ajatus mutta mistä oikeesti johtuu, kertokaa miehet?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa, ettet halua etkä aio hankkia lasta.
Jännästi näkee, että se ei haittaakaan samalla lailla. Ilmeisesti luullan,että mieli muuttuu.
Niinhän ne gynetkin hokee että kyllä mieli vielä muuttuu. Minulla on kolme lasta ja silti gyne jaksoi vängätä steriä vastaan jospa vielä hankkisi lisää. Mitään muuta ei ole muuttunut kuin että usein käy mielessä ettei olisi pitänyt niitäkään tehdä mitkä teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 42-vuotias ja 90% ikäisistäni elää nyt pikkulapsiarkea. Tervetuloa 2020-luvulle ap! Kun ensisynnyttäjien keski-ikä huitelee kolmessa kympissä, ei ole vaikea päätellä, missä iässä miehet rupeavat suunnittelemaan lapsentekoa. Keskimäärin kun parisuhteessa mies on naista 2-5v vanhempi.
Ei elä.
"Vuonna 2019 40–44-vuotiaista miehistä jopa 30 prosenttia ja naisista 20 prosenttia oli lapsettomia."
- Tilastokeskus
Ja tuoko sinusta todistaa, että ap:n käsitys siitä, että 36-40-vuotiaat ovat jo lapsensa tehneet on oikea? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 42-vuotias ja 90% ikäisistäni elää nyt pikkulapsiarkea. Tervetuloa 2020-luvulle ap! Kun ensisynnyttäjien keski-ikä huitelee kolmessa kympissä, ei ole vaikea päätellä, missä iässä miehet rupeavat suunnittelemaan lapsentekoa. Keskimäärin kun parisuhteessa mies on naista 2-5v vanhempi.
Ei elä.
"Vuonna 2019 40–44-vuotiaista miehistä jopa 30 prosenttia ja naisista 20 prosenttia oli lapsettomia."
- Tilastokeskus
Anteeksi, unohdin autisteja varten vääntää ratakiskosta, että tarkoitin tietenkin omaa tuttavapiiriäni. Luulin, että tämän osaisi helposti päätellä ilman, että kerron sitä erikseen.
Oletpas äkkipikainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te neuvotte häntä deittailemaan itsensä ikäisiä miehiä, kun hän sanoo ettei ole sen ikäisistä kiinnostunut!
Siksi, koska hän selkeästi etsii vanhempaa seuraa vääristä, traumaperäisistä syistä, ja siksi ajautuu suhteisiin väkivaltaisten (ilmeisesti sekä henkisesti että fyysisesti) miesten kanssa jotka saalistavat traumatisoituneita nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elä.
- Tilastokeskus
Anteeksi, unohdin autisteja varten vääntää ratakiskosta, että tarkoitin tietenkin omaa tuttavapiiriäni. Luulin, että tämän osaisi helposti päätellä ilman, että kerron sitä erikseen.
Oletpas äkkipikainen.
Enpäs olekaan. Siinäkin suhteessa meni metsään sinulta.
Naiset ja miehet eivät ole tasa-arvoisia, siksi sinkkunaisilla harvoin on miespuolisia kavereita. Nainen nähdään pumpattavana synnytyskoneena. Ei miehiä naisen koulutus kiinnosta, vaan tuo perinteinen naisen rooli. En ole päästänyt ketään poikaa/miestä tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ei silloin ole siihen liittyviä ongelmia.
T31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elä.
- Tilastokeskus
Jos kirjoittaisit ekalla yrittämällä niin kuin tarkoitit, niin tällaisia väärinkäsityksiä ei tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt viime viikolla kysyin mitä mieltä hän olisi, jos vihdoin varaisin ajan sterilisaatioon, niin hän meni vaikeaksi ja pyysi minua lykkäämään sitä vielä. Eli asian loppullisuuden hyväksyminen ei olekaan hänelle niin helppoa...
Varaa ja teetä se sterilisaatio. Parempi ns repäistä laastari irti, niin näetpä lähteekö mies. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin, ja eivätpä voi potentiaaliset uudetkaan kumppanit jättää toivomisen varaa päätökseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elä.
- Tilastokeskus
Jos kirjoittaisit ekalla yrittämällä niin kuin tarkoitit, niin tällaisia väärinkäsityksiä ei tulisi.
Muistan seuraavalla kerralla, että tänne pitää kirjoittaa asiat niin kuin selittäisi 5-vuotiaalle. Toivottavasti pystyt elämään sen kanssa, että nyt tapahtui tällainen kamala virhe ja oletin aikuisten osaavan päätelläkin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elä.
- Tilastokeskus
4 ihmistä ymmärsi ihan hyvin. Miksi sinä ja kaverisi ette?
miehen aivoihin on asennettu koodi, jonka mukaan pitää pyrkiä lisääntymään, lajin säilyvyyden takia. ei siis mitään kummempaa. tosin saattaa se miehen äitikin vaatia jälkikasvua.
Kuulostaa vähän semmoisilta miehiltä joka ei muka halua lapsia, mutta jos sattuis "vahinko" käymään niin ei haittaisi. Niiden mielestä oot vain deittaillut aiemmin tuhkamunia ja huonoja rakastajia, ja he itse ovat niitä alfoja ja siitosoreja, että kyllä he saavat sut paksuksi. Jossain kohti totuus valkenee, miehet pettyvät etteivät saaneetkaan sua raskaaksi ja että ehkä se onkin totta että et voi tulla raskaaksi. Miehet ei vaan usko.
Etsi seuraavaksi mies, joka ymmärtää puhetta. Moni ongelma ratkeaa.
Miettikää oikeesti et nää palstalaiset hirviöt on jonkun lapsia .. voi olla onnellinen jos ei lapsia saa ja se lukee Raamatussa myös.
Sinut on siunattu joka ei lapsia saa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan 4 lasta
T: mies
Jäät kotiin kymmeneksi vuodeksi hoitamaan niitä lapsia? Keskityt kodin- ja lastenhoitoon, unohdat urakehityksen? Toivottavasti löydät hyväpalkkaisen vaimon.
Toivotan kaikkea hyvää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te neuvotte häntä deittailemaan itsensä ikäisiä miehiä, kun hän sanoo ettei ole sen ikäisistä kiinnostunut!
Siksi, koska hän selkeästi etsii vanhempaa seuraa vääristä, traumaperäisistä syistä, ja siksi ajautuu suhteisiin väkivaltaisten (ilmeisesti sekä henkisesti että fyysisesti) miesten kanssa jotka saalistavat traumatisoituneita nuorempia naisia.
Mistä v-usta sinä palstapsykologi tiedät millaisia miehiä hän etsii ja millaiset miehet kiinnostuvat hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja miehet eivät ole tasa-arvoisia, siksi sinkkunaisilla harvoin on miespuolisia kavereita. Nainen nähdään pumpattavana synnytyskoneena. Ei miehiä naisen koulutus kiinnosta, vaan tuo perinteinen naisen rooli. En ole päästänyt ketään poikaa/miestä tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ei silloin ole siihen liittyviä ongelmia.
T31
Sulla nyt ole mitään kavereita muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elä.
- Tilastokeskus
Olet varmaan tuo, joka tehtailee tänne noita *miksi kaikki suomalaiset naiset aina* -avauksia? Ne pitää siis lukea *miksi äitini, mummoni ja naapurin pirkko toisinaan*? Okei, näin olen kyllä vähän aatellutkin.
Outoa, olen 42v mies enkä ole koskaan halunnut lapsia, enkä tulevaisuudessakaan halua.