Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei kiinnostu kun en voi saada lapsia

Vierailija
30.04.2023 |

Olen 25 ja useampi mies jota tapaillut on ollut sinut sen kanssa että en voi saada lapsia.

Kuitenkin parisuhteeseen päädyttäessä se on muodostunut ongelmaksi vaikka mies ei itse halua lapsia ja olen heti kertonut tämän.

Osa miehistä ollut että hyvä juttu hieno homma , en itsekään halua. Kuitenkin mielipide muuttuu kun en tulekaan raskaaksi yhdynnöistä huolimatta, minkä olen siis alussa jo kertonut. Onko tää luonnon tekemää että alkavat karttaa vai mistä voi johtua ?
Teko syy "eihän me voida saada lapsia ja oon alkanut miettimään... " Tai riitatilanteissa "mikä nainen sä oot kun et ees kakaroi ta osaa tehdä?" Yms yms . On käynyt mielessä jopa että alkanut ahdistaa se etten tule raskaaksi ja mua ei voi ns sitoa siihen ja tulla ja mennä miten huvittaa kun oon miehessä kiinni jos olisi lapsi.
Ehkä vähän kärkäs ajatus mutta mistä oikeesti johtuu, kertokaa miehet?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole ihan ilmiselvää? Ne haluais kuitenkin lapsia.

Miehet ollut kuitenkin 36- 40 vuotiaita, luulisi että lapsia olisi jo tehty jos niitä haluttais. Yksi mies oli jolla lapsi , muut lapsettomia.

Ap

Voi kuule nimenomaan tuossa iässä ne vannoutuneet lapsettomatkin usein alkaa haikailemaan omaa perhettä. Miksi muuten haet tuollaisia jämäksi jääneitä aikamiehiä? Eikö noi ole vähän patuja?

Okei no sit olen ollut väärässä. Ajattelin et tohon ikään mennessä tietäisi sen jo tai olisi jo lapsia, kuitenkin vain yksi kumppani jolla oli lapsi .

Ja en vaan pidä oman ikäisistä ja mulla on omat traumat ja en halua saman ikäisiä tai vähän vanhempaa vaan koen turvalliseksi ja hyväks sellasen suhteen ja mua ei helpommin jätetä , paitsi välillä ja sit kaivetaan tää kortti esiin ja joissakin tilanteissa se on ollut ehkä syy mutta uskon että ei kaikissa ja olenhan itsekin jättänyt , mutta kertonut syyn , jos on ollut väkivaltaa yms tai erilaiset arvot jotka parisuhteen aikana tullut tarkemmin esille .

Vierailija
42/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä oikeesti johtuu, kertokaa miehet?

Valitettavasti emme tunne sinua. Voit olla kusää, ruma, tai molempia. Lähdetään siitä että olet kuspää koska jauhat paskaa miehistä vauva-palstalla. Miksi kukaan haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen kanssa?

En ole jauhanut mitään paskaa kyllä täällä miehistä . Osuko sulle jotenkin arkaan paikkaan? 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että noin nuori on ehtinyt "yrittää lasta" jo monen eri miehen kanssa. 

En ole mitään lasta yrittänyt vaan jättänyt kondomin pois parisuhteessa, kun minut on tutkittu ja en voi lasta saada. Ensimmäisen kumppanin kanssa olin neljä vuotta ja toivoimme lasta , silloin olin 18 ja hän 25

. Nyt olen itse 25 ja miehet on vanhempia koska en kiinny oman ikäisiin ja sille nyt en voi mitään niinkuin en tuolle lapsettomuudellekkaan. Silti se vain tuntuu olevan tekosyy mutta joo voi toki 40 vuotiiat haluta Lapissa, tuli selväksi. Ehkä oon sit vaan kelvoton.

Älä ota näiden ilkeilyjä itseesi. Kuulostat ihan normaalilta ja fiksulta naiselta.

Et ole kelvoton. Elämäänsä täytyy elää, vaikka turhauttaakin, parisuhde tulee jos on tullakseen. Hankalaa se on.

Vierailija
44/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä oikeesti johtuu, kertokaa miehet?

Valitettavasti emme tunne sinua. Voit olla kusää, ruma, tai molempia. Lähdetään siitä että olet kuspää koska jauhat paskaa miehistä vauva-palstalla. Miksi kukaan haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen kanssa?

En ole jauhanut mitään paskaa kyllä täällä miehistä . Osuko sulle jotenkin arkaan paikkaan? 🙄

Se että olet 25-vuotias nainen etsimässä parisuhdetta osuu täällä monelle arkaan paikkaan.

Vierailija
45/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että noin nuori on ehtinyt "yrittää lasta" jo monen eri miehen kanssa. 

En ole mitään lasta yrittänyt vaan jättänyt kondomin pois parisuhteessa, kun minut on tutkittu ja en voi lasta saada. Ensimmäisen kumppanin kanssa olin neljä vuotta ja toivoimme lasta , silloin olin 18 ja hän 25

. Nyt olen itse 25 ja miehet on vanhempia koska en kiinny oman ikäisiin ja sille nyt en voi mitään niinkuin en tuolle lapsettomuudellekkaan. Silti se vain tuntuu olevan tekosyy mutta joo voi toki 40 vuotiiat haluta Lapissa, tuli selväksi. Ehkä oon sit vaan kelvoton.

Älä ota näiden ilkeilyjä itseesi. Kuulostat ihan normaalilta ja fiksulta naiselta.

Et ole kelvoton. Elämäänsä täytyy elää, vaikka turhauttaakin, parisuhde tulee jos on tullakseen. Hankalaa se on.

Normaali fiksu nainen ei vamppaa itseään 15v vanhempia miehiä ja ulise sitten täällä, kun niillä onkin erilainen elämäntilanne kuin itsellä. 

Vierailija
46/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos sitä pakko kertoa?

Minusta tuo olisi pahin petos mitä voi tehdä!

Ei kyllä pahin

Vierailija
47/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää deittailla siitoskohdetta etsiviä setämiehiä? Deittaa ikäisiäsi, kasvakaa yhdessä.

Vierailija
48/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias ja 90% ikäisistäni elää nyt pikkulapsiarkea. Tervetuloa 2020-luvulle ap! Kun ensisynnyttäjien keski-ikä huitelee kolmessa kympissä, ei ole vaikea päätellä, missä iässä miehet rupeavat suunnittelemaan lapsentekoa. Keskimäärin kun parisuhteessa mies on naista 2-5v vanhempi. 

Vierailija
49/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ollut kuitenkin 36- 40 vuotiaita, luulisi että lapsia olisi jo tehty jos niitä haluttais. Yksi mies oli jolla lapsi , muut lapsettomia.

Ap

Voi kuule nimenomaan tuossa iässä ne vannoutuneet lapsettomatkin usein alkaa haikailemaan omaa perhettä. Miksi muuten haet tuollaisia jämäksi jääneitä aikamiehiä? Eikö noi ole vähän patuja?

Okei no sit olen ollut väärässä. Ajattelin et tohon ikään mennessä tietäisi sen jo tai olisi jo lapsia, kuitenkin vain yksi kumppani jolla oli lapsi .

Ja en vaan pidä oman ikäisistä ja mulla on omat traumat ja en halua saman ikäisiä tai vähän vanhempaa vaan koen turvalliseksi ja hyväks sellasen suhteen ja mua ei helpommin jätetä , paitsi välillä ja sit kaivetaan tää kortti esiin ja joissakin tilanteissa se on ollut ehkä syy mutta uskon että ei kaikissa ja olenhan itsekin jättänyt , mutta kertonut syyn , jos on ollut väkivaltaa yms tai erilaiset arvot jotka parisuhteen aikana tullut tarkemmin esille .

Olet päätellyt väärin. Tuo ikäryhmä on lasten hankintaa lykänneet ja pitkää nuoruutta eläneet. Niiden kavereilla on nyt perheet, ne on yksin, ne haluaa saman nyt kuin kaveritkin että ei jää yksin.

Vierailija
50/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesta syystä voi alkava suhde nuuvahtaa. Jollakulla varmasti se lapsiasia syynä, mutta syy voi olla myös se, ettei halua sitoutua tms. ja sitten tuota on helppo käyttää tekosyynä.

Parikymppisenä deittaillessa tuntui siltä, että ne sitoutumista haluavat miehet etsivät jotakuta kenen kanssa perustaa perhe ennenpitkää. Koin sen ahdistavana, kun itse en halua lapsia.

En tiedä mitä kannattaa tehdä, itseä ei huvita enää yrittää yhtään kenenkään kanssa parisuhdetta, kun se on niin vaikeaa. Ja siis tiedän että se on itsellenikin vaikeaa, en pidä siitä rakastumisvaiheen stressistä enkä riskistä tuöla hathaanjohdetuksi.

Ne vannoutuneet ja sitoutuvat velamiehet voivat hyvinkin olla varattuja jo 30v+. Nyt kannattaa alle 30v miehille antaa tilaisuus, en ihan ymmärrä miksi miehen pitäisi olla niin paljon vanhempi, kun ei se miehen henkisestä kypsyydestä kerro mitään.

Vierailija
51/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hoida vaan ensin ne omat traumat kuntoon. Kuten näet, sun kompassi on rikki ja valitset ilkeitä, manipuloivia ja väkivaltaisiakin miehiä.

Vierailija
52/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän sama. Itse en ole koskaan halunnut lapsia ja aina sanonut sen heti alkuun.

10 vuoden avioliitto kaatui tähän, mies alkoi painostaa tosissaan lasten hankkimiseen ja lopulta oli erottava, kun en "kompromissina" suostunut edes yhden lapsen pyöräyttämiseen.

Nykyisen kanssa kävin suhteen edettyä vakavaksi pitkän keskustelun, jossa painotin että tosissaan minun kanssani lapsia ei tule ja hänen täytyy miettiä oma kantansa koska en enää kestä sitä, että antaisin suhteelle kaikkeni ja sitten se kaatuisi lapsettomuuteen. Mies vakuutti ja vannoi että elämä yhdessä ilman lapsia on se, mitä hänkin sanoo.

Nyt viime viikolla kysyin mitä mieltä hän olisi, jos vihdoin varaisin ajan sterilisaatioon, niin hän meni vaikeaksi ja pyysi minua lykkäämään sitä vielä. Eli asian loppullisuuden hyväksyminen ei olekaan hänelle niin helppoa...

Vierailija
53/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa, ettet halua etkä aio hankkia lasta.

Jännästi näkee, että se ei haittaakaan samalla lailla. Ilmeisesti luullan,että mieli muuttuu.

Vierailija
54/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te neuvotte häntä deittailemaan itsensä ikäisiä miehiä, kun hän sanoo ettei ole sen ikäisistä kiinnostunut! Ja vaikka olisikin, voihan mies alkaa haluta lasta myöhemmin ja lemppaa naisen joka ei pysty saamaan lasta. Tätä palstaa seuranneena tuntuu ettei suurin osa miehistä halua tulla isäksi. Olisitte siis kiitollisia että on olemassa naisia joista ei voi tulla äitiä. Lukekaa se yksi pitkä keskusteluketju jossa pohditaan vastentahtoista isyyttä.

Keski-ikäisillä miehillä taas saattaa olla lapsia ennestään, joten heistäkin on kiva ettei niitä synny enää lisää.

Vierailija
55/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä kannattaisi yrittää saada se oma pää kuntoon ennen kuin alat miettiä parisuhdetta yhtään minkään ikäisen miehen kanssa.

Vierailija
56/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Minulla taas käynyt aikanaan erittäin suuri kysyntä kun en ole halunnut lapsia.

Vierailija
57/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vähän sama. Itse en ole koskaan halunnut lapsia ja aina sanonut sen heti alkuun.

10 vuoden avioliitto kaatui tähän, mies alkoi painostaa tosissaan lasten hankkimiseen ja lopulta oli erottava, kun en "kompromissina" suostunut edes yhden lapsen pyöräyttämiseen.

Nykyisen kanssa kävin suhteen edettyä vakavaksi pitkän keskustelun, jossa painotin että tosissaan minun kanssani lapsia ei tule ja hänen täytyy miettiä oma kantansa koska en enää kestä sitä, että antaisin suhteelle kaikkeni ja sitten se kaatuisi lapsettomuuteen. Mies vakuutti ja vannoi että elämä yhdessä ilman lapsia on se, mitä hänkin sanoo.

Nyt viime viikolla kysyin miä mieltä hän olisi, jos vihdoin varaisin ajan sterilisaatioon, niin hän meni vaikeaksi ja pyysi minua lykkäämään sitä vielä. Eli asian loppullisuuden hyväksyminen ei olekaan hänelle niin helppoa...

Sterilisaatiosi ei kuulu miehelle mitenkään. Se on yksityisasiasi

Vierailija
58/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias ja 90% ikäisistäni elää nyt pikkulapsiarkea. Tervetuloa 2020-luvulle ap! Kun ensisynnyttäjien keski-ikä huitelee kolmessa kympissä, ei ole vaikea päätellä, missä iässä miehet rupeavat suunnittelemaan lapsentekoa. Keskimäärin kun parisuhteessa mies on naista 2-5v vanhempi. 

Ei elä.

"Vuonna 2019 40–44-vuotiaista miehistä jopa 30 prosenttia ja naisista 20 prosenttia oli lapsettomia."

- Tilastokeskus

Vierailija
59/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo vaimomatskuu.

Sori.

Vierailija
60/95 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi